• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Beloning na provincieoverwinning in toernooi weg

Na mijn overwinning staat het beloningsscherm voor, ik zie daarin 4 KP en kijk naar mijn balk, hhmmm daar staan er al 8 in dus 2 plaatsen te kort, om niets te verliezen klik ik het onderzoekscherm open en besteed mijn 8 KP. Terug naar het dorp, overwinningsscherm weg en niet meer via de provincie op te roepen, dus mijn beloningen zijn naar de filistijnen. 4 KP en nog wat relikwieën en waarschijnlijk ook de verdiende toernooipunten, dat is dus even balen en ik beschouw dit zeker als een fout.

En dan wil ik ook nog even kwijt dat jullie het spel behoorlijk vernaggeld hebben met die Ork's, ik heb tot nu toe al heel wat aan jullie dia's uitgegeven maar dat is nu voorbij, en ik overweeg zelfs om maar helemaal met het spel te stoppen.
 
Een provincie later zit ik weer met hetzelfde probleem alleen wacht ik nu gewoon wat minuten met accepteren om nog een KP toe te laten voegen (precies na een uur). Tevens voeg ik een schermknipsel bij, let op de rode omcirkeling!!
 

Bijlagen

  • Toernooioverwinning.JPG
    Toernooioverwinning.JPG
    287,8 KB · Weergaven: 54
Bij de volgende provincie zit ik weer met hetzelfde probleem, alleen wacht ik nu met accepteren tot het uur van mijn volgende KP is verstreken, kijken wat er dan gebeurd.
Tevens voeg ik een schermkopie bij, let op de rode omcirkelingen , daar klopt ook iets niet.
 

Bijlagen

  • Toernooioverwinning.JPG
    Toernooioverwinning.JPG
    287,8 KB · Weergaven: 51

DeletedUser

Guest
Als je dat beloningsscherm krijgt dan zijn die KP's al bij je KP balk bijgeteld, je hoeft niet meer op die knop "Geweldig!" te klikken daarvoor.

Van dat verschil wat tussen dat beloningscherm en wat in de linkerbovenhoek staat heb ik ooit al eens bug report voor gemaakt. Wat je daar ziet is de beloning voor als je diezelfde provincie de volgende keer doet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6

Guest
Wat @Lord Soth zegt, klopt inderdaad. Hoewel het inderdaad verwarrend kan overkomen, zijn er inderdaad geen KPs verloren gegaan :)
 
Bovenaan