• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Upgrade huurlingenkamp

Het zal wel geen bug zijn maar ik vind het ontwerp technisch niet kloppen.
In het huurlingenkamp kan je alleen elvenkrijgers trainen (als dat wordt vrijgegeven), echter als je het opent staan daarin de lopende trainingen van de KAZERNE ook genoemd, wil je het huurlingenkamp upgraden dan worden ALLE trainingen, dus ook die in de KAZERNE afgebroken, dat lijkt me principieel onjuist, de kazerne blijft gewoon intact en zou dus gewoon door moeten kunnen trainen.
Zonde om urenlang trainingen te onderbreken voor een upgrade die eigenlijk nog niet eens nodig is.
Zou dat niet veranderd moeten worden??
 
Hoi Albrecht

het huurlingen kamp en de kazerne gebruiken dezelfde wachtrij/bouw rij
om deze manier kan je niet dubbel produceren.

De fout die jij aangeeft had ik dacht ik al ergens op een forum gemeld bij de bugs(zo niet dan mijn excuus). hij werkt echter niet zoals hij is omschreven.
Als je je huurlingenkamp upgrade worden enkel de huurlingenkamp toepen onderbroken (die je nog niet kan bouwen)
JE KRIJGT WEL DE WAARSCHUWING DAT ALLE TRAINING STOPT.
Je kazerne troepen blijven echter gewoon staan en door functioneren. en je kan de wacht/bouw rij gewoon bereiken via je kazerne.

er zit dus een probleem in de omschrijving, waarin vermeld hoort te staan dat je feeen units training wordt onderbroken.
Ik kan er helaas geen screenshot meer van maken van de exacte tekts, misschien kan jij die nog wel maken bij de volgende upgrade?
 
Het klopt inderdaad wat je zegt, ik heb het gecontroleerd en wat opvolgende screenshots gemaakt binnen het huurlingenkamp: huurlingenkamp1.JPG huurlingenkamp2.JPG huurlingenkamp3.JPG
In het eerste shot zie je de trainingswachtrij, in het tweede de uitbreidings tab, drukken op uitbreiden levert het derde shot, druk je dan op ok en klik je op de kazerne dan krijg je weer (bijna) het eerste shot en bestaat de wachtrij dus nog
 

DeletedUser6

Guest
Sorry voor het late antwoord maar we hebben dit even moeten checken. Op dit moment werkt het zoals het bedoeld is. Wel wordt er geëvalueerd of een aanpassing hierin wenselijk zou zijn, maar dat wordt niet in hetzelfde traject behandeld als een bugmelding dus ik zal dit topic nu archiveren als "geen bug" maar weet dus dat de feedback wel is doorgegeven :)
 
Hoi Marindor het werkt wel zoals de bedoeling is, maar de tekst legt dit niet goed uit.

"De huidige training wordt afgebroken. weet je het zeker?"

Het zou veel duidelijker en beter zijn als het als volgt was omschreven.

"De huidige training van huurlingen wordt afgebroken, weet je het zeker?"

Moeten we hiervoor een text gerelateerd bugreport voor aanmaken dan?
of hoe krijgen we dit aangepast?
 

DeletedUser6

Guest
Nee.. Misschien een beetje ingewikkeld om uit te leggen maar tekstgerelateerde fouten zijn met name voor spelfoutjes of dingen die niet correct zijn vertaald en die dus in principe alleen fout staan op 1 markt (in ons geval NL). In dit geval is het wel een correcte vertaling van de originele tekst en staat het dus op alle markten op deze manier omschreven. De originele tekst zal dan dus moeten worden aangepast, dus dat is een ander traject. In dit geval is deze melding dus doorgespeeld aan de spelontwikkelaars en die zullen waarschijnlijk met een andere tekst gaan komen, maar dat gaat dus weer via een ander traject dan een reguliere bugmelding. Hopelijk heb ik het zo een beetje kunnen verduidelijken en is het niet alleen maar verwarrender geworden :D
 
Bovenaan