• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. pats64

    Randje wereldkaart

    In het verleden is er al ooit iets over gezegd, maar ik wil het nog maar een keer ter sprake brengen. Ik klaag niet over de ontdekte plaatsen op mijn wereldkaart en de goede buren die ik heb. Wel vind ik het heel raar dat als ik de wereld aan mijn linkerkant wil verkennen, ik een grote...
  2. pats64

    Free Mind zoekt spelers

    Wij, een hechte broederschap, zoekt nog spelers die lekker relax willen spelen. Het enige dat we vragen is om gezellig in de chat te zijn, niet kritisch naar anderen, maar in ieder geval wel proberen om elke dag bij je medespelers op bezoek te komen. Geen stress, geen druk, maar vooral plezier...
  3. pats64

    Unicorn Spirit zoekt meerdere spelers

    Wij, een groep oudere en nieuwere spelers, zoeken versterking voor ons leuke gezellige team. Heb je interesse stuur dan een verzoek of een berichtje. Groetjes, Pats
  4. pats64

    4 plaatsen in Unicorn Spirit

    Sinds 2018 bestaat Unicorn Spirit uit spelers van de beginperiode van Elvenar en "nieuwkomers" We hebben op dit moment plaats voor 4 speler. Dit mogen ook spelers zijn uit een eigen BS die willen fuseren. Wat voor ons het belangrijkste is, is dat je met plezier het spel kunt spelen. Ook...
  5. pats64

    Unicorn Spirit heeft een plaats vrij

    Hallo, Bij ons hebben we nu ruimte voor 1 speler. We hebben spelers vanaf het begin en we hebben beginnelingen. Wil je meer weten stuur mij dan een berichtje, zodat we elkaar leren kennen en misschien kunnen we je verwelkomen binnen onze fijne groep Groetjes, Pats Unicorn Spirit
  6. pats64

    Unicorn Spirit Winyandor heeft plaats voor 2 leden

    Hallo allemaal, Wij hebben plaats voor een aantal nieuwe spelers om ons team te versterken. Als je ons overzicht hebt gelezen en je denkt dat het wat is stuur dan een berichtje naar onze (aarts)magiër Groetjes en misschien tot binnenkort Pats
  7. pats64

    Opgelost uitroeptekens

    Ik krijg constant een melding dat ik berichten heb of dat er nieuwe gebouwen zijn. Ook dat er runescherven zijn en meldingen in mijn inventaris. Dit alles terwijl er niets nieuws bij is gekomen.
  8. pats64

    Sneeuwvlokjes

    Wat geweldig hier op het forum, de sneeuwvlokjes! Je kunt het harder of zachter laten laten sneeuwen. Prachtig!
  9. pats64

    chronisch te kort aan maansteen

    Kan iemand mij helpen om van mijn elfenboomsap af te helpen? En hoe komt het dat er zo veel overschot aan elfenboomsap is ?
  10. pats64

    Flatliners

    Graag wil ik aangeven dat ik Elvenar heel graag speel en het een super spel is, op 1 ding na. Na diverse keren, kraters en nieuwe spelers om me heen te hebben gehad, wil ik toch wel kwijt dat ik al een hele poos "nieuwe"spelers heb die al bijna een jaar niets hebben gedaan. Van de 398 ontdekte...
  11. pats64

    Activiteit buren

    Hallo allemaal, Graag zou ik willen weten of je ergens kunt zien of al je buren nog actief zijn. Ik heb nl het idee dat er heel veel buurtjes van mij wel "groot"zijn of in een broederschap zitten, maar niet actief zijn. Is het misschien niet een idee dat je bij Elvenstats kunt kijken, in 1...
  12. pats64

    Diamanten: heb diamanten gekocht maar geen diamanten ontvangen.

    Goede avond, ik zal waarschijnlijk weinig geduld hebben, maar ik heb vanmorgen om half 10 diamanten gekocht met sms en die zijn nu nog niet binnen. Ik heb ook een ticket aangemaakt en daar gaat mijn geduld weer, ik heb daarover nog niets ontvangen. Wat kan ik nu nog doen? Want wil de diamanten...
  13. pats64

    Geen bug Goederen

    Ik krijg alleen het aantal goederen die in de fabriek staan en dus niet het aantal met de productiebonussen erbij en ook niet met de spreuken erbij van de magische academie.
Bovenaan