• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Flatliners

Graag wil ik aangeven dat ik Elvenar heel graag speel en het een super spel is, op 1 ding na.

Na diverse keren, kraters en nieuwe spelers om me heen te hebben gehad, wil ik toch wel kwijt dat ik al een hele poos "nieuwe"spelers heb die al bijna een jaar niets hebben gedaan.

Van de 398 ontdekte heb ik 84 flatliners. Ik vind het nogal wat.

Er moet toch wel een registratie zijn van spelers die je makkelijk kunt deleten als ze meer dan een jaar niet gespeeld hebben, of korter, een half jaar bijvoorbeeld.

Ik weet dat ik niet moet klagen, want er is al veel veranderd in het spel, ten gunste, maar betreffende de ontdekte buurtjes wordt het er niet beter op.

Groetjes,
Pats
Unicorn Spirit
 
Ben ik volledig mee eens heb meer Flatliners dan spelers op de wereld kaart, trek ik mij niet aan hoor ik bezoek ze maar als ik centen nodig heb, je krijgt er natuurlijk niet voor terug en dat is dan wel jammer, vroeger liep ik ze allemaal af en was ik meer dan een uur daar mee bezig, nu niet meer enkel de gene die ook aan mijn BH verlenen
 
Bovenaan