• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Activiteit buren

Hallo allemaal,

Graag zou ik willen weten of je ergens kunt zien of al je buren nog actief zijn.
Ik heb nl het idee dat er heel veel buurtjes van mij wel "groot"zijn of in een broederschap zitten, maar niet actief zijn.

Is het misschien niet een idee dat je bij Elvenstats kunt kijken, in 1 oogopslag, wie er wel of niet actief is?
Het is nl een heel werk als je ze een voor een moet doen.

En niet onbelangrijk, als iemand al bijna een jaar niet actief is als je buur, waarom is die dan niet verwijderd?

Pats
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2578

Guest
Hallo allemaal, Graag zou ik willen weten of je ergens kunt zien of al je buren nog actief zijn.
Ik heb nl het idee dat er heel veel buurtjes van mij wel "groot"zijn of in een broederschap zitten, maar niet actief zijn. Is het misschien niet een idee dat je bij Elvenstats kunt kijken, in 1 oogopslag, wie er wel of niet actief is? Het is nl een heel werk als je ze een voor een moet doen. En niet onbelangrijk, als iemand al bijna een jaar niet actief is als je buur, waarom is die dan niet verwijderd? Pats

Het zou idd. handig zijn als je in één oogopslag zou kunnen zien of je buren op de wereldkaart wel of niet actief zijn. Geen idee waarom sommige spelers na lange tijd inactiviteit alsnog niet zijn verwijderd. Volgens mij heeft dit met het gebruik van diamanten te maken? Toevallig was er bij het Forumadvent ook een dagopdracht om uit te zoeken wanneer een account zou kunnen worden verwijderd:) Dit was het antwoord dat bij de regels staat: "speleraccounts kunnen verwijderd worden van een wereld na 30 dagen van inactief zijn. Let hierbij op dat eventuele diamanten gekoppeld zijn aan je master account. Deze zullen niet verwijderd worden".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het misschien niet een idee dat je bij Elvenstats kunt kijken, in 1 oogopslag, wie er wel of niet actief is?
Het is nl een heel werk als je ze een voor een moet doen.

Dat zou inderdaad handig zijn, maar voor zover ik weet is Elvenstats niet van Innogames. Wellicht kan je de vraag voorleggen aan Elvenstats, op hun site.
 

DeletedUser3722

Guest
In elvenstats kun je zien als een speler al een tijd niet ingelo
Het zou idd. handig zijn als je in één oogopslag zou kunnen zien of je buren op de wereldkaart wel of niet actief zijn. Geen idee waarom sommige spelers na lange tijd inactiviteit alsnog niet zijn verwijderd. Volgens mij heeft dit met het gebruik van diamanten te maken? Toevallig was er bij het Forumadvent ook een dagopdracht om uit te zoeken wanneer een account zou kunnen worden verwijderd:) Dit was het antwoord dat bij de regels staat: "speleraccounts kunnen verwijderd worden van een wereld na 30 dagen van inactief zijn. Let hierbij op dat eventuele diamanten gekoppeld zijn aan je master account. Deze zullen niet verwijderd worden".

Ik had begrepen dat je na H3 en ervoor zelfs bij aankoop van diamanten niet meer verwijderd wordt, ongeacht hoe lang je daarna inactief bent.
Maar ik kan me vergissen
 

DeletedUser2578

Guest
In elvenstats kun je zien als een speler al een tijd niet ingelo. Ik had begrepen dat je na H3 en ervoor zelfs bij aankoop van diamanten niet meer verwijderd wordt, ongeacht hoe lang je daarna inactief bent. Maar ik kan me vergissen

Geen idee of na H3 met of zonder aankoop van diamanten je account wordt verwijderd of alleen op verzoek van de speler. In de Elvenar regels staat dat speleraccounts kunnen verwijderd worden van een wereld na 30 dagen van inactief zijn. Maar er zijn veel spelersaccounts die na lange inactiviteit alsnog niet zijn verwijderd. Dit is verwarrend. Mss kan een moderator hierop een antwoord geven. Over Elvenstats: klopt maar dan moet je bij elvenstats elke buur van je wereldkaart apart opzoeken. Dit is een hoop werk en kost veel tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het is weer erg, 18 pagina's handel op de markt en maar 1,5 pagina eerlijke handel! foei zeg , pure afzetterij. Dit laat ik gewoon staan, dan nog liever de groothandel!
 
Dat zou inderdaad handig zijn, maar voor zover ik weet is Elvenstats niet van Innogames. Wellicht kan je de vraag voorleggen aan Elvenstats, op hun site.
Oh dat wist ik niet, dus ja ik kan het daar voorleggen. Alle andere gegevens staan er wel.
 
Ik wil er eigenlijk ook mee zeggen dat hoe vaak ik ook verplaatst word, ik daar eigenlijk niets aan heb.
De "stille" of inactieve verhuizen ook mee....
 
Bovenaan