• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. chakra-elf

    Opdrachten: Een toegang tot het verleden 2023 plus de dag prijzen.

    Aangezien ik deze lijst toch maak voor de sheet kan ik hem ook net zo goed weer hier plaatsen. Maar de dag prijzen staan niet bij de opdrachten maar op een aparte pdf (als die pdf te groot is dan heb je alleen de opdrachten.) Deze opdrachten staan geheel in het Nederlands zoals ik op het...
  2. chakra-elf

    Handwerken nieuwe plaatjes

    ik heb een nieuw plaatje maar geen idee wat je er voor moet doen, de spreuken al geüpdatet, dieren gevoed, en heb wel 3 rodepanda meester, maar er staat een roode 1 bij, (zie bijlage) dus wat is het?
  3. chakra-elf

    Artifacts

    We krijgen zoveel Artifacts in de toren of via handwerken, maar we hebben er niks aan zolang we geen basis er van hebben. Bijvoorbeeld van de pannekoekenhuis en Boblins Koeriersdienst daar heb ik er al 10 van, maar krijg je er totaal 8 extra er bij, maar ik kan er niks mee, en zo zijn er nog...
  4. chakra-elf

    Aantal Artefacts bij Mama Juul’s Fusion Feest

    Heb elke dag gespeeld heb alle opdrachten gedaan en toch heb ik op al mijn Accounts maar 6 Artefacts hoe kan dat? En wie heeft dat ook? soms moet je geluk hebben maar 4 Artefacts te weinig is wel erg veel.
  5. chakra-elf

    lees en ontvangen bevestiging

    leeg
  6. chakra-elf

    BSA of Evenement?

    komt er na dit Evenement een BSA of slaan we die over en gaan we weer een Evenement doen.?
  7. chakra-elf

    Pdf Bestand Geheimen van alchemie. Jan.-Feb. 2023

    Elke Evenement zet ik hier en PDF neer en nu is het in eens te groot. dus zet ik het hier niet meer neer. Voor de gene waar ik een E-mail van hebt krijgen hem Automatisch toe gestuurd. Wil je dat ook stuur dan ff een bericht naar chakra-elf zowel op Wereld 1 als 2. En vanaf nu krijg je...
  8. chakra-elf

    De BSA klok

    weet niet of ik kippig ben maar gisteren stond de klok op 1 dag en 3 uur, en nu is het nog steeds 1 dag en 1 uur maar de tijd loopt heel langzaam denk ik. of ben ik gek aan het worden
  9. chakra-elf

    BSA Aantallen

    Hallo ik heb voor iedereen die het niet hebt een PDF Hier met Aantallen per Fase en per Kleur, en per blok de Totaal aantallen. en de prijsjes die je kan verdienen.
  10. chakra-elf

    mail in het spel

    het is al is eerder aan gekaart, maar de mail lezen gaat niet echt goed er staan 3 korte berichten en je het eerste bericht al niet meer lezen. op deze manier kan je je eigenlijk maar 2 berichten er op zetten en dan ook nog korte, kan daar eindelijk is wat aan gedaan worden?
  11. chakra-elf

    De geheimen van alchemie en Dromenseizoen?

    Als ik op de Beta kijken heb je er 2 verschillende opdrachten. De geheimen van alchemie en Dromenseizoen hoort dat bij elkaar of zijn het 2 verschillende ?
  12. chakra-elf

    De toren.

    De toren is leuk, maar soms krijg je van de Artifact waar je niks aan hebt, of je hebt er niks van of je hebt er al 10. Mijn idee is dat je zelf de keuze hebt waar je heb wilt gebruiken, zo dat je ook een prijs krijgt waar je wat aan hebt. Wie vind dat ook?
  13. chakra-elf

    Geen bug Letter type is ander

    weet niet wat er aan de hand is maar het letter type is anders onduidelijker onleesbaar.
  14. chakra-elf

    Wintermagie Dec. 2022

    zie nieuwe
  15. chakra-elf

    2e Dag Opdrachten

    ben ik nu snel of zijn er meer naar na 2 dagen heb ik het slot er al op dus bij opdracht 56
  16. chakra-elf

    Geen bug opdracht 5

    Produceer 4x Marmer of Staal of Hout. (3 uur) & Produceer 3x mand met boodschappen. maar de Produceer 3x mand met boodschappen. doen het niet heb de gemaakt geint, opnieuw gemaakt weer geint maar het werkt niet. dus na 5 opdrachten kan je al niet meer verder?
  17. chakra-elf

    Ondeugende-Therapie-Okt./Nov.-2022 Opdrachten met de dag prijzen

    Hier bij weer de Opdrachten met de dag prijzen. Al zijn nog niet alle dag prijzen bekend maar meestal zijn dat de herhaling dag prijzen. En anders is het een verassing. Als je het liever per E-mail wilt kan ook maar ik mag geen E-mail hier neer zetten. Dus stuur even een bericht naar...
  18. chakra-elf

    Complimentjes voor Elvenar Makers

    De gebouwen die ze maken zijn gewoon weg fantasies, voor al de laatste de Geestige Wasbeer, ik heb elke level goed bekeken er zit humor in elke keer als ik die bouw dan kijk ik vol bewondering naar hoe ze het hebben gemaakt, Fantasievol en Top jullie verdienen ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
  19. chakra-elf

    De Opdrachten Autumn Zodiac

    Zoals gewoonlijk zet ik altijd de De Opdrachten met de dag prijzen op het Forum, en nu ook weer. De laatste 2 dag prijzen zijn er nog niet, maar ik denk dat het herhalingen zijn van de bovenste, en zo niet dan is het een verrassing. Ook heb ik nog steeds de sheet, wil je er een dan kan je eerst...
Bovenaan