• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

De geheimen van alchemie en Dromenseizoen?

Als ik op de Beta kijken heb je er 2 verschillende opdrachten.
De geheimen van alchemie en Dromenseizoen hoort dat bij elkaar of zijn het 2 verschillende ?
 
@loki65 iDavis gebruikt data die voor de beta server gelden want daar komt de informatie vandaan.
De normale live servers lopen er een week of 2 achteraan, normaal.
 

Aeva

Chef
12 januari 2023 11:00 | Broederschapsavonturen (type mpe_g)
24 januari 2023 10:00 | opdrachten evenement "De geheimen van alchemie"
Waar heb je de datum van 12 januari vandaan Carlala?
Ik zou namelijk eerder gokken op 10 januari omdat dat dinsdag is en dat is ook zo op beta gedaan.
 

Bijlagen

  • Start van de Beta.jpg
    Start van de Beta.jpg
    39,4 KB · Weergaven: 29

Aeva

Chef
BSA is op beta net afgelopen en het was een beetje een puinhoop. Daar heb ik geen startdatum voor live kunnen vinden. Vandaar de vraag aan @Carlala waar ze dat heeft zien staan.

edit: op de site van iDavis zijn start- en einddatum nu ingevuld :)
 
Laatst bewerkt:
ik las op de https://cavalieridellozombiaco.blogspot.com/ De Italiaanse is dat en daar staat dat er wat veranderd bij de BSA

Broederschap-Avonturen Model-H ? klopt dat en waar kan ik die aantallen vinden?

Een aantal badges zijn verhoogt met 12%

Munten zijn verlaagd van 25% naar 17% ?

Dwergenbrouwerij is van 50 naar 25 gegaan

wie weet daar wat van af?
 
ik las op de https://cavalieridellozombiaco.blogspot.com/ De Italiaanse is dat en daar staat dat er wat veranderd bij de BSA

Broederschap-Avonturen Model-H ? klopt dat en waar kan ik die aantallen vinden?

Een aantal badges zijn verhoogt met 12%

Munten zijn verlaagd van 25% naar 17% ?

Dwergenbrouwerij is van 50 naar 25 gegaan

wie weet daar wat van af?
op https://idavis-elvenar.com/fellowship-adventures.html vind je de aantallen die voor de map H gelden.
de dwergjes kloppen met beta, alleen in bsa zijn er meer als 2x zoveel biertjes nodig wat de reductie van wp teniet doet
ervaring van munten: door verhoging van aantal aan badges, en de vermindering in aantal voor zak met munten is deze verandering bijna teniet gedaan, of verhoogd zelfs
dit is mijn inzicht hier op.
 
Een aantal badges zijn verhoogt met 12%

Munten zijn verlaagd van 25% naar 17% ?

Dwergenbrouwerij is van 50 naar 25 gegaan

wie weet daar wat van af?
Bovenstaande informatie komt (grotendeels) overeen met de betaversie... wat de munten betreft: voor badges is 17% minder nodig dan in het vorige BSA en voor brouwers badges zijn inderdaad (in plaats van 50 drankjes) 25 drankjes nodig (wp 2-5 minuten)...
 
Laatst bewerkt:
BSA is op beta net afgelopen en het was een beetje een puinhoop. Daar heb ik geen startdatum voor live kunnen vinden. Vandaar de vraag aan @Carlala waar ze dat heeft zien staan.

edit: op de site van iDavis zijn start- en einddatum nu ingevuld :)
heb je voor mij een code van Discord Elvenar?
 
Bovenaan