• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handwerken nieuwe plaatjes

ik heb een nieuw plaatje maar geen idee wat je er voor moet doen, de spreuken al geüpdatet, dieren gevoed, en heb wel 3 rodepanda meester, maar er staat een roode 1 bij, (zie bijlage) dus wat is het?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-08-19 183739.jpg
    Schermafbeelding 2023-08-19 183739.jpg
    139,8 KB · Weergaven: 54
  • Schermafbeelding 2023-08-19 183624.jpg
    Schermafbeelding 2023-08-19 183624.jpg
    9,7 KB · Weergaven: 53
Is een aankondiging over geweest afgelopen week.
Voer maken kost bij sommige recepten nu ook artefacten. Helaas zijn dit feniks en beer artefacten.
Lekker handig voor de beginner die juist die artefacten nodig heeft voor de meest gewilde evolutiegebouwen in dit spel.
 
Dus iets waar je niks aan hebt, ja ze geven wel meer van de onzin dingen,
ik ben nu in de toren kamer 2 en heb in de schatkisten alleen maar portaal winst gehad daar kan ik niks mee in onderzoek 15
vind het maar flut prijzen hoor.
 
Volgens mij heb je die Portaalwinsten nog hard nodig....wees er maar blij mee.
Ik ben met alles blij wat ik krijg....Beter iets dan niets.....zeg maar.
 

Aeva

Chef
Ik ben best heel blij dat ik in de loop der jaren zoveel van die portaalspreuken heb gespaard :cool:
 
Ik was blij dat die portaalspreuken kwamen maar ondertussen kom ik er in om.
Aangezien ik al weer eindspeler ben zit ik nog met bijna 10.000% van die spreuken.
Verbreken heeft ook geen zin want kom ook om in de fragmenten.
Die ga ik ook nooit op krijgen ondanks dat ik 200 slokjes achter de hand heb.
Maar beter teveel dan te weinig.
 
heb in de schatkisten alleen maar portaal winst gehad daar kan ik niks mee in onderzoek 15
Ga je nog heel blij mee zijn, met name in de hoofdstukken 17 en verder... ik adviseer je er heel zuinig mee te zijn. En ga ook maar alvast combi-versnellers sparen, want daar heb je straks ook bergen van nodig!
 
Ga je nog heel blij mee zijn, met name in de hoofdstukken 17 en verder... ik adviseer je er heel zuinig mee te zijn. En ga ook maar alvast combi-versnellers sparen, want daar heb je straks ook bergen van nodig!
In hoofdstuk 17 en 18 heb je niet veel aan portaalwinsten. Zit zelf in 18 en hetgeen wat ik nodig heb voor mijn onderzoeken is niet hetgeen wat ik krijg vanuit de portaalwinsten. Level 17 was ook zo'n drama ( die met die schepen). Ik hoop dat ik ze in level 19 weer wat meer kan gebruiken.
 
Je hebt alleen heel weinig aan die spreuken als je super traag door de hoofdstukken gaat.
Met een beetje slim spel is er niet veel voor nodig om er een aardig tempo in te krijgen voor die hoofdstukken en dan zijn die portaalspreuken heel nuttig om ze te hebben.
 

Aeva

Chef
Te veel tempo (en dat is er al snel) verpest een groot deel van het spel, je haalt elke uitdaging eruit. Maar ja, als je alleen maar de snelste wilt zijn zal dat waarschijnlijk geen probleem zijn.
 
2 jaar met een hoofdstuk, das wel veel.
Dan doe je het rustig aan.
Volgens mij mis je een hoop spullen, als je dan nog spullen moet krijgen/maken loop je achter de feiten aan...
 
ik ga niet meer verder in onderzoek ben met een al 2 jaar in 15 bezig
In hoofdstuk 16 ( Ambassades) zie ik nu zelf voor het eerst echt vertragende praktijken die je niet makkelijk kan oplossen omdat je met portaal spreuken nu eenmaal niet de nederzetting goederen krijgt en je er nu echt wel wat nodig heb, maar in hoofdstuk 15 ( Elvenar) vond ik het met portaal spreuken juist goed te doen, ik begrijp dat je er geen keuze in hebt hoeveel je er zelf kan/mag bemachtigen maar als het in 2 jaar niet lukt dan maak je ergens een fout in je aanpak/prioriteiten en ik vind juist het mooie aan dit spel dat er zoveel mensen tijd in steken om je te vertellen hoe je goede resultaten kan halen dus mijn advies zou zijn lees je goed in voor elk hoofdstuk want er zijn adviezen en informatie te over.
 
Te veel tempo (en dat is er al snel) verpest een groot deel van het spel, je haalt elke uitdaging eruit. Maar ja, als je alleen maar de snelste wilt zijn zal dat waarschijnlijk geen probleem zijn.
In mijn andere land heb ik gemerkt dat ik te snel ben gegaan, ik moet nu wachten op het volgende hoofdstuk omdat ik nog niet genoeg provincies heb vrijgespeeld ;-)
 
ik ga niet meer verder in onderzoek ben met een al 2 jaar in 15 bezig
Apart, ik speel nu 2,5 jaar op mijn grote land en ik zit midden in hoofdstuk 18, je kan nu nog een boel versnellen met portaalwinsten, zodirect niet meer, hoofdstuk 17 is een drama, hoofdstuk 18 is wel weer goed te doen (al kan je in dit hoofdstuk ook niet echt portaalwinsten gebruiken)
 
Je hebt alleen heel weinig aan die spreuken als je super traag door de hoofdstukken gaat.
Met een beetje slim spel is er niet veel voor nodig om er een aardig tempo in te krijgen voor die hoofdstukken en dan zijn die portaalspreuken heel nuttig om ze te hebben.
Dat zeg je nu wel, maar leg mij eens dan eens uit dat ik in hoofdstuk 18 met portaalwinsten alleen mensen, elevenars en elven krijg, terwijl ik in de boom teambadges nodig heb en deze alleen kunnen gemaakt worden met de goederen uit je gastrasgebouwen.
Portaalwinsten zijn dus niet echt handig in dit hoofdstuk.
 

Aeva

Chef
De truc met dit heerlijke spel is om je telkens goed voor te bereiden op een hoofdstuk. Dat duurt ongeveer zolang als je nodig hebt om voldoende blauwdrukken te verzamelen om bij het begin van je nieuwe hoofdstuk alle magische werkplaatsen en woonhuizen direct te upgraden. Een paar maanden dus :cool:
 
De truc met dit heerlijke spel is om je telkens goed voor te bereiden op een hoofdstuk. Dat duurt ongeveer zolang als je nodig hebt om voldoende blauwdrukken te verzamelen om bij het begin van je nieuwe hoofdstuk alle magische werkplaatsen en woonhuizen direct te upgraden. Een paar maanden dus :cool:
Je hebt gelijk dat je geen haast moet hebben met het spel, maar blauwdrukken gebruik ik amper, ik up ze wel met dia's, moet er toch vanaf ( en nee , ik koop ze niet)
 

Aeva

Chef
Ik weet niet hoeveel magische gebouwen jij hebt @eidolon maar ik heb minimaal 15 blauwdrukken nodig en dat zijn heel veel diamanten die ik liever aan uitbreidingen uitgeef. En nee, ik koop ze ook niet...
 
Bovenaan