• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Artifacts

We krijgen zoveel Artifacts in de toren of via handwerken, maar we hebben er niks aan zolang we geen basis er van hebben.
Bijvoorbeeld van de pannekoekenhuis en Boblins Koeriersdienst daar heb ik er al 10 van, maar krijg je er totaal 8 extra er bij, maar ik kan er niks mee, en zo zijn er nog meer, dus kunnen die is in handwerken komen of ergens anders?
 
Is een vraag die al veel gesteld is.
Misschien dat er iets in de toekomst komt dat je er iets mee kan doen.
Blijkt dit niet het geval kan je ze altijd nog verbreken. Levert 2000 fragmenten per keer op en kan je extra handwerken doen voor mystiek object waar je altijd wat aan hebt.
 

Aeva

Chef
Je kunt maar één basis in de MA maken, zodra je een basis van een evoluerend gebouw hebt vervalt de mogelijkheid.
De artefacten worden vaak in een later jaar inwisselbaar als een evenement terugkomt (bijvoorbeeld de waterspelen die er nu voor het derde jaar zijn of de feniksen die elk jaar voorbij komen), dus over het algemeen zijn die niet verloren (of je verbreekt ze zoals Yogi zegt).
In handwerken zou ik zeker geen artefacten maken tenzij er een nodig is in een basis die je al hebt staan.

ps. we hebben een plaatsje vrij...

elvenar handtekening DEF.jpg
 
(Je kunt maar één basis in de MA maken, zodra je een basis van een evoluerend gebouw hebt vervalt de mogelijkheid.)
Dat is niet helemaal waar ik heb een Stonehenge staan en heb ook een basis Stonehenge en nog veel meer maar van deze heb ik geen extra basis. Maar zie bijlage hoeveel ik er heb en dit is van 1 account, er staan er ook bij die vrij nieuw zijn maar daar heb ik nog geen plek voor.
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    521,9 KB · Weergaven: 42

Aeva

Chef
Je kunt maar één basis van een evoluerend gebouw in de Magische Academie maken. En dat kan alleen als je deze nog niet hebt. Het maakt daarbij niet uit of deze al in je stad staat of nog in je inventaris zit.
Dat neemt niet weg dat je meer bases van hetzelfde gebouw kunt bezitten, want in sommige evenementen is het mogelijk om een tweede te winnen. Die zit dan gewoon in de rij van prijzen.
 
ja oke dat snap ik maar waarom komen er dan nu geen basis meer in handwerken eerst was dat wel vandaar ik er ook zoveel hebt, maar dat zal je dan zien heb je er van een veel Artifacts extra er bij gekegen in de toren en dan heb je er geen basis van.
 

Aeva

Chef
Geen idee. Ik heb vorige week in een van mijn kleine steden een vroeg hoofdstuk basis gedelete en een paar uur later kwam er een basis voor het vigerende hoofdstuk in de MA voorbij, dus nu heb ik een basis plus artefacten in dat stadje gezet.
 
als je het basisgebouw niet hebt komt het langs in academie kan alleen even duren voor het komt en je er dan bent want het verdwijnt ook weer na zes uur.
ik heb alle basisgronden om die reden gemaakt en laat die in mijn voorraad staan.
ik heb dan meer kans dat er dingen langs komen die ik wel wil maken omdat al die basisgronden niet meer langs komen.
 
Bovenaan