• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. chakra-elf

    Discord

    dank je wel Gerry V
  2. chakra-elf

    Discord

    dankje wunjo
  3. chakra-elf

    Opdrachten: Een toegang tot het verleden 2023 plus de dag prijzen.

    Aangezien ik deze lijst toch maak voor de sheet kan ik hem ook net zo goed weer hier plaatsen. Maar de dag prijzen staan niet bij de opdrachten maar op een aparte pdf (als die pdf te groot is dan heb je alleen de opdrachten.) Deze opdrachten staan geheel in het Nederlands zoals ik op het...
  4. chakra-elf

    Discord

    als ik de link aan klikt dan gebeurd er niks, ja ik ga wel naar mijn Discord maar kan Elvenar er niet vinden ook na een zoek opdracht. is er mischien en code daarmee kan je het wel vinden en ook anderen leden.
  5. chakra-elf

    Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    ja gevonden daar was die
  6. chakra-elf

    Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    ik had een hobbykamer maar kan hem nergens meer vinden waar moet dat staan dan?
  7. chakra-elf

    Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    ik heb er geen last van ik heb er net 4 gedaan en kan zo weer doneren. wat de provincies betreft dat klopt hoeverder je komt hoe langer je moet wachten, maar dan iser weer een alternatief volgens Elvenar je kan dat met tijdboots oplossen, als of je er daar heel veel van hebt na een bsa. en wat...
  8. chakra-elf

    BSA prijzen veel te vaak uitgedeeld

    ja 6x en dat is bij de hooft prijs ook zo en de 2e en de rest (zien foto) en dan nog is 24x 14 uur boots en x240000 aan perks
  9. chakra-elf

    Is er al een goede uitleg te vinden over de ketel online?

    kijk maar op https://en.wiki.elvenar.com/index.php?title=The_Cauldron
  10. chakra-elf

    Handwerken nieuwe plaatjes

    Dus iets waar je niks aan hebt, ja ze geven wel meer van de onzin dingen, ik ben nu in de toren kamer 2 en heb in de schatkisten alleen maar portaal winst gehad daar kan ik niks mee in onderzoek 15 vind het maar flut prijzen hoor.
  11. chakra-elf

    Handwerken nieuwe plaatjes

    ik heb een nieuw plaatje maar geen idee wat je er voor moet doen, de spreuken al geüpdatet, dieren gevoed, en heb wel 3 rodepanda meester, maar er staat een roode 1 bij, (zie bijlage) dus wat is het?
  12. chakra-elf

    Feedback: Een nieuwe ronde broederschapsavonturen

    goed gedaan, maar wel jammer dat een aantal nooit meer terug komen zoals: Treant (15 min) Bakkersgilde (1 uur) Luxe flaconen Toverstaf Magisch drankje dat maakt het na jaren weer leuk. dus denk er is over?
  13. chakra-elf

    Sheet voor bsa gezocht

    wat is dat mooi zo,n bericht ik maak en ontwerp sheets dus stuur ff een bericht naar chakra-elf en dan komt het goed.
  14. chakra-elf

    Artifacts

    ja oke dat snap ik maar waarom komen er dan nu geen basis meer in handwerken eerst was dat wel vandaar ik er ook zoveel hebt, maar dat zal je dan zien heb je er van een veel Artifacts extra er bij gekegen in de toren en dan heb je er geen basis van.
  15. chakra-elf

    Artifacts

    (Je kunt maar één basis in de MA maken, zodra je een basis van een evoluerend gebouw hebt vervalt de mogelijkheid.) Dat is niet helemaal waar ik heb een Stonehenge staan en heb ook een basis Stonehenge en nog veel meer maar van deze heb ik geen extra basis. Maar zie bijlage hoeveel ik er heb en...
  16. chakra-elf

    Artifacts

    We krijgen zoveel Artifacts in de toren of via handwerken, maar we hebben er niks aan zolang we geen basis er van hebben. Bijvoorbeeld van de pannekoekenhuis en Boblins Koeriersdienst daar heb ik er al 10 van, maar krijg je er totaal 8 extra er bij, maar ik kan er niks mee, en zo zijn er nog...
  17. chakra-elf

    Aantal Artefacts bij Mama Juul’s Fusion Feest

    Heb elke dag gespeeld heb alle opdrachten gedaan en toch heb ik op al mijn Accounts maar 6 Artefacts hoe kan dat? En wie heeft dat ook? soms moet je geluk hebben maar 4 Artefacts te weinig is wel erg veel.
  18. chakra-elf

    Geen fix Seizoen van Vreugde

    ja wel maar dat doe ik niet 3000 dia betalen en je krijgt maar 800 dia terug dus dat is 2200 dia verlies dan kan je beter die 14.99 doen. maar ik heb een vermoeden dat als je 1 account hebt maar wereld 1 en wereld 2 hebt dat het maar voor een geld, wat is dan weer raar vind.
  19. chakra-elf

    Geen fix Seizoen van Vreugde

    ja bij mij ook ik heb nog de oude versie moet nog 3000 die betalen terwijl de anderen Accounts wel de nieuwe versien hebt dus: geen 3000 dia meer maar 14.99 voor de Seizoen pas of een Premium Seizoen pas plus 350 blaadjes voor 19.99 dan heb je alle prijzen incl. de 800 diamanten die je cadeau...
Bovenaan