• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. worrons

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Ik vind irritant dat je altijd met die opdrachten achterloopt t.o.v. waar je in het spel bent. Moet nu voor opdrachten 1 vioolassemble hebben... ondertussen heb ik me portaal al op lvl 4 en ben ik met de laatste onderzoeken bezig... Ik laat die opdrachten gewoon lekker zitten voor als er een...
  2. worrons

    oppervlakte uitbreidingen?

    @rodeon leuk om wat context te hebben :) Al hoor ik wel een klassieke fout... omdat iets goed is betekend niet dat het niet beter kan. Wat ik alleen altijd sneu vind..iets wat lastig te veranderen is... dat dit soort spellen het meest verdienen aan de verslavingsgevoelige. Daardoor is het vaak...
  3. worrons

    oppervlakte uitbreidingen?

    Ik kan me vinden in beide kanten die ik hierboven beschreven zie. Ik vind Elvenar een top game en vermaak me super. Vind super goed dat het niet een pure pay to win game is en je met veel moeite zelf je diamanten kunt verdienen. Wat ik minder vind is de kosten van de diamanten t.o.v. wat je...
  4. worrons

    Feedback: Een poort naar het verleden

    Ben het met Yogi eens.. de set is niks... en dat is nu fijn... kun je lekker experimenteren met het nieuwe spelletje en loop je niet echt mis als het niet lukt. Het is me opgevallen dat er echte slechte combies bij zitten en je die moet verwijderen... en de rest is ongeveer gelijkwaardig. Ik...
  5. worrons

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    ik kijk al uit naar het nieuwe hoofdstuk... voorbereidingen ervoor lopen al super!
  6. worrons

    Elvenarine Nul

    zeker... maar uiteindelijk daardoor extra goed gevoel als je er doorheen bent gekomen!!! go go je kunt het!
  7. worrons

    ontwerp in architect

    Foei Bor... ik dacht dat jij wel vooruit zou plannen... maar nee dus zie ik hier hahaha! Ikzelf ga al aan de slag in architect voordat ik het volgende hoofdstuk begin. Optimalisatie op ieder moment :)
  8. worrons

    Niet reproduceerbaar bug

    op telefoon wanneer magische productie spreuk op gebouw aan staat en je haalt goederen op wordt het getal weergeven alsof je goederen zonder spreukbonus ophaalt.
  9. worrons

    level overzicht bij je eigen wonderen en wonderen vullen

    ik log letterlijk in met een sub accountje om lekker lui makkelijk mijn wonderen te bekijken. :D
  10. worrons

    de grote leegte

    Ik heb het idee dat er om mij heen flink verhuisd wordt... zit op drukke plek... amper goud mijntjes dus ik kan niet klagen.
  11. worrons

    Magische Academie.

    ik heb eerste hoofstukken hem niet gebouwd wegens ruimte en daarna neergezet. Vanaf hfst 5 wordt het idd een must have... maar als je moet kiezen dan ga ik toch eerder voor een wc in mijn huis dan een ma in mijn elvenar dorp
  12. worrons

    Beste wonderen

    helemaal mee eens @Yogi69 @Aeva Oei vechter... ik zwaai al met de witte vlag ;) @CrazyWizard thx voor goeie tip betreft drakenark... zit om de 125kistjes nu... dat ding op lvl 1 neerzetten is idd gunstig voor die bollen.. Eerst kreeg ik die bollen niet op met me 9 bibliotheken en 2...
  13. worrons

    Beste wonderen

    Mooi om te zien dat er ook andere meningen zijn en leuk om deze te lezen. :) @Bor de Wolf 1965 Ik zal proberen uit te leggen waarom jou jij mij niet overtuigd. Ik zie dat je veel waarde aan cultuur hecht. Hier hecht ik echt amper waarde aan. Op de 1e hoofdstukken na zijn hamers en munten...
  14. worrons

    Beste wonderen

    Beste wonderen (naar inzicht van Worrons) Waarom deze post? Ergens halverwege toen ik begon met Elvenar vond ik een mooie post van Crazy Wizard met zijn inzage wat de beste wonderen zijn. Dit heeft mij toen goed geholpen...
  15. worrons

    Klaagplek

    @Malvinor & @jurgor Altijd al vermoeden gehad dat ontbijt pizza geweldig was... dit weekend is het gelukt.... en kan je vertellen... nog beter dan ik dacht!... oja...moet nog klagen... hmmm duurt lang tot weekend !!.. klaag 2... ik snap multicitaat berichtenfunctie niet..
  16. worrons

    Klaagplek

    @Funkenschlag ik kom hier om te klagen... niet voor perfect kloppende waarom ik eigenlijk niet mag klagen ;).
  17. worrons

    Klaagplek

    ben klaar met nieuwe hoofdstuk en er is nog steeds geen nieuw hoofdstuk.... nondejuh! En wonders vullen gaat veel te traag.... veel teveel goede wonders die ik wil hebben!!!! en waarom mag ik geen pizza voor onbijt bestellen van mijn vrouw... aaah wat is het leven toch zwaar! :D
  18. worrons

    Feedback: Het gelukkige kleine vin-evenement

    Mooi event als ik kijk naar gebouwen e.d. met mooi thema. Maar ben benieuwd... of we ook eens opties krijgen om iets te doen met al die artifacts die je na ieder event overhoud... (luxe probleem :) ) Zou wel leuk vinden om d..m.v. sparen en inwisselen een 2e eventgebouwhoofdprijs op lvl 10 te...
  19. worrons

    Wanneer Hoofdstuk 20 ?

    dus waarschijnlijk nog 2 maandjes rust... daarna nieuwe hoofdstuk sprint :) Nu al zin in wedstrijdje met Yogi wie het eerste weer klaar is... Al heb ik 24 minder uitbreidingen... blijft een leuke challange. heb eindelijk eens al die reuzeradjes neer kunnen zetten... jammer dat je die stuk...
  20. worrons

    toch vreemd

    Ik snap dat het niet fijn is op hem moment dat je geen geluk hebt. Maar ik vind dat er juist bijhoren... Anders is het ook niet leuk op het moment dat je wel geluk hebt. Gebruik geen dias en doe alle evenementen iedere dag fanatiek. Paar keer pas na artifact van BSA tot lvl 10 gebouwen...
Bovenaan