• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

toch vreemd

  • Topicstarter Deleted User - 126838
  • Startdatum

Deleted User - 126838

Guest
Ik heb -Dageraad van de Feniksen- volledig uitgespeeld. Niks bijzonders gewonnen en in de prijzen zit ik op pagina 3 en mis daardoor 8 schemeringfeniksartefect en bij de competitie ben ik beëindigd met ijzer met 210 punten (voor goud heb je 376 punten nodig).
Wat is dit voor een raar spel?
 

Aeva

Chef
Inderdaad vreemd, heb je wel geïnd uit de questbalk? Daar zat ook het e.e.a. aan prijzen in.
 

Deleted User - 126838

Guest
Mocht je ze niet geïnd hebben dan komen deze alsnog bij het sluiten van het evenement, maar 210 is niet genoeg om level 10 te halen.
Natuurlijk heb ik alle prijzen geïnd Ik heb welles vakker gespeeld, kan je mss afleiden aan mijn stand.
 
Als ik me niet vergis krijg je bij 220 en bij 260 je 8e en 9e token dus je zou er 7 moeten hebben.
Wat betreft dat league systeem, dat is gewoon corrupt.
Iemand die geld betaald voor veel Evenement Betaaleenheden komt meteen een stuk hoger op die ladder en krijgt dan als dank nog eens 1 á 2 tokens extra.
Tevens vraagt deze variant van het evenement voor een deel om geluk met het verkrijgen van extra EBs uit de kistjes.

Het volgende evenement heeft gewoon een 4x4 raster waar bij de prijzen 25EBs per stuk kosten en je kunt een prijs verdubbelaar bij elkaar sparen.
Met een beetje geluk kap je daar mee de 2 of 3 rang punten zodat je dan 4 of 6 punten krijgt.
 
Als ik me niet vergis krijg je bij 220 en bij 260 je 8e en 9e token dus je zou er 7 moeten hebben.
Wat betreft dat league systeem, dat is gewoon corrupt.
Iemand die geld betaald voor veel Evenement Betaaleenheden komt meteen een stuk hoger op die ladder en krijgt dan als dank nog eens 1 á 2 tokens extra.
Tevens vraagt deze variant van het evenement voor een deel om geluk met het verkrijgen van extra EBs uit de kistjes.

Het volgende evenement heeft gewoon een 4x4 raster waar bij de prijzen 25EBs per stuk kosten en je kunt een prijs verdubbelaar bij elkaar sparen.
Met een beetje geluk kap je daar mee de 2 of 3 rang punten zodat je dan 4 of 6 punten krijgt.

op...A...ik betaal niet,gebouw op max en silver ......
op...W...ik betaal niet,gebouw t/m 9 en brons.....

dus zeg het maar......
 
Laatst bewerkt:
Ik win voldoende dia uit toren, handwerken en geesten. Als een gebouw interessant is besteed ik met een event daar mijn gewonnen dia aan.
Het gaat mij dan ook puur om het 2e gebouw te winnen, die artefacten haal ik later wel uit de toren of met handwerken.
Het grote voordeel is dat ik dan bijna altijd op goud uitkom en 2 artefacten er gratis en voor niks bij krijg. BSA er nog bij en die eerste 4 artefacten zijn voor dat 2e gebouw al binnen. Je hoeft niet te kopen je moet slim omgaan met de mogelijkheden die het spel bied.
 
Ik heb -Dageraad van de Feniksen- volledig uitgespeeld. Niks bijzonders gewonnen en in de prijzen zit ik op pagina 3 en mis daardoor 8 schemeringfeniksartefect en bij de competitie ben ik beëindigd met ijzer met 210 punten (voor goud heb je 376 punten nodig).
Wat is dit voor een raar spel?
ja ik had ook alle opdrachten gedaan en zelf 10 Artefacten gehaald en het portret ik stond op goud 1 dag er voor en de laatste dag stond ik ineen op zilver vreemd systeem. bij een anderen account alles gehaald ook 10 Artefacten en blijf gewoon op Brons staan, dat klopt toch niet?
 
Ik win voldoende dia uit toren, handwerken en geesten. Als een gebouw interessant is besteed ik met een event daar mijn gewonnen dia aan.
Het gaat mij dan ook puur om het 2e gebouw te winnen, die artefacten haal ik later wel uit de toren of met handwerken.
Het grote voordeel is dat ik dan bijna altijd op goud uitkom en 2 artefacten er gratis en voor niks bij krijg. BSA er nog bij en die eerste 4 artefacten zijn voor dat 2e gebouw al binnen. Je hoeft niet te kopen je moet slim omgaan met de mogelijkheden die het spel bied.
Moet er wel een BSA komen, en komt er een dan moet je de Artefacten ook nog gaan verdelen van 2 evenementen, vind dat niet kunnen. gewoon 2 van de vorige Evenement en 2 van de nieuwe dan. dat is het eerlijk spel.
 
Ik snap dat het niet fijn is op hem moment dat je geen geluk hebt.
Maar ik vind dat er juist bijhoren... Anders is het ook niet leuk op het moment dat je wel geluk hebt.

Gebruik geen dias en doe alle evenementen iedere dag fanatiek.
Paar keer pas na artifact van BSA tot lvl 10 gebouwen vrijgespeeld... gewoon door pech met kistjes (geen extra evenment krediet)
Maar afgelopen evenment dik goud gehaald... super veel evenement krediet gewonnen... was super leuk.. blij als een kind :)
 

Aeva

Chef
Dit event is wat mij betreft een van de gemakkelijkste en leukste. Alle artefacten zijn binnen, plus het portret, een tweede basis (waarom?) en een extra artefact omdat het zilver is geworden. En ja, ik heb vast hier en daar een beetje geluk gehad. Daarnaast oogst ik vaak wat er uit de lucht komt vallen in mijn stad én ik voer de asfeniks, dat scheelt ook.
 
Bovenaan