• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Buizerd

    Vuurtoren van goed buurmanschap

    De vuurtoren doet 2 dingen: 1. betoverend geschenk (spreuk) verhogen 2. verhogen van productie van een mana gebouw waarop burenhulp gegeven is. Ik heb dat tweede nu een tijdje bijgehouden. Doordat het huidige BH systeem altijd het gebouw met de meeste cultuur aangeeft, wordt er nooit op een...
  2. Buizerd

    Voorraden kunnen zien bij torenconfrontaties.

    Overal in het spel kunnen we zien hoeveel van wat we hebben. Munten en voorraden zien we sowieso wel, goederen door met de muis omhoog te schuiven. Behalve in de toren. Daar zien we helemaal niks. Dit is echt super-onhandig. Juist bij de moeilijke afwegingen vechten of onderhandelen is het...
  3. Buizerd

    toverspreukfragmenten

    Ik heb niet direct een suggestie of idee, maar wil wel de vraag open gooien: Ideeën graag wat er voor nuttigs in dit spel met die totale overdaad aan gele slingers gekocht kan worden.
  4. Buizerd

    Nieuwe toernooien opzet

    Ik vind dit wel zo'n grote verandering, dat het wel een eigen onderwerp mag zijn. Ik zet in normale letters wat ze in het filmpje zeggen en dan in italic wat mijn eerste indruk is. Ik zal vast ergens wat verkeerd begrepen hebben waarvoor vast excuses. Aanvulling en verbeteringen zijn altijd...
  5. Buizerd

    App Dwergen en feeën wijzigingen of overtuigen?

    In de online versie heet deze productie van die paarse papyrusrollen Feeenwijzigingen, zoals het ook in de WIKI genoemd wordt (zij het op het plaatje nog in het Engels). In de app versie heet dit Dwergen overtuigen. En de Dwergenwijzigingen er links van heten daar Feeën overtuigen. Vooral het...
  6. Buizerd

    Overig Kortere gast-rassen

    Het is een idee en ik gooi het in de groep. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Hoofdstuk 16 is gewoon niet leuk. De eisen zijn zo bizar. Er wordt alom geklaagd en ik ben nog geen enkele fanatieke speler tegen gekomen die dit wel leuk vindt. Hoofdstuk 15 was ook al eindeloos uitzingen. Ik...
  7. Buizerd

    In portaal altijd voorraad kunnen zien

    Ik ben nu in ambassades (H16) en merk dat ik als ik met mijn muis op het portaal schuif dat ik alleen de productie zie. Dat was bij Elementalen ook zo. Alle andere hoofdstukken kregen we te zien wat de voorraad aan gastras-goederen was. Daardoor ben ik gewend om op het portaal te kijken wat ik...
  8. Buizerd

    Kom spel niet meer in

    Als ik me aanmeld, kan ik kiezen welke wereld. Maakt niet uit of ik Arendyll of Winyandor kies, het volgende is dat Sessie verlopen, meld je opnieuw aan. Dan ga ik weer naar het beginscherm en zo blijf ik rondjes draaien. Is net begonnen. Afgelopen uur of zo. Daarvoor geen probleem gehad en er...
  9. Buizerd

    In inventaris level van gebouwen aangeven

    Teleporteerspreuken geven de handige mogelijkheid gebouwen weg te zetten in de inventaris en later weer terug in de stad. Liep echter tegen een probleempje aan. Twee dezelfde gebouwen van een verschillend level staan netjes naast elkaar in de inventaris, maar er wordt nergens aangegeven van welk...
  10. Buizerd

    BSA fanaten welkom

    Volgende week BSA en we gaan er natuurlijk voor! Winya Yesta heeft nog aantal plekken open en kan er nog 2 meer vrij maken indien nodig.
  11. Buizerd

    Aangepast & Doorgevoerd Wintermagie: voltooien ipv verzamelen

    (Toren)confrontaties zijn niet echt te verzamelen. Ik neem aan dat dit Voltooi 4 enz moet zijn.
  12. Buizerd

    Winya Yesta heeft ruimte

    Actieve, gezellige en eerlijke spelers zijn welkom. We gaan ons niet al te druk maken op Winyandor. Vooral rustig doorbouwen. BSA is deelname vereist om minstens 1 route per kaart te doen. Toernooien naar je zin hebt en/of relikwien nodig hebt. Cross handel doen we niet. Alles 1 op 1 binnen...
  13. Buizerd

    Opgelost [ONYX-32947] Flikkerende gebouw onderdelen

    Spelversie: 1.90.2 maar was ook al in eerdere versies Spelwereld: __ Arendyll Browser + versie: __ Chrome Versie 77.0.3865.120 (Officiële build) (64-bits) Flash of HTML5: __ HTML5 Flash Speler versie: __ Besturingssysteem: __ Windows 10 Schermresolutie: __ 1680x1050 Spelersnaam: __ Buizerd...
  14. Buizerd

    Gevechten: alle units op 1 tabblad

    Ik kan niet vinden of dit eerder geopperd is en werp het dus maar op. Idee: is het mogelijk het gevechtsscherm zodanig te veranderen dat alle eenheden in 3 rijen van 5 op 1 blad i.p.v. de 3 die we nu hebben te zien en te kiezen zijn? Motivatie: zo is er duidelijk overzicht wat we hebben en...
Bovenaan