• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

In portaal altijd voorraad kunnen zien

Ik ben nu in ambassades (H16) en merk dat ik als ik met mijn muis op het portaal schuif dat ik alleen de productie zie. Dat was bij Elementalen ook zo. Alle andere hoofdstukken kregen we te zien wat de voorraad aan gastras-goederen was. Daardoor ben ik gewend om op het portaal te kijken wat ik heb en wat is dus nodig heb. Nu moet ik naar boven en dat kan ook wel, maar dat is toch minder handig.

Vraag is of we naast productie ook voorraad kunnen zien? Bovenaan de productie die loopt en daaronder de voorraden. Stukken makkelijker.

Kan dat ajb?
 
hmm was me nooit opgevallen, maar datzelfde drop down menu staat gewoon op hetzelfde scherm in de bovenbalk.
altijd snel bereikbaar waar je dan ook in he stad bevind.
1591218117892.png
1591218178237.png
 
Ja, dat kan ook wel, maar ik merk dat ik toch vaak de muis over het portaalgebouw schuif om te kijken. Dat zit er na zoveel hoofdstukken gewoon ingesleten. Meestal staan de andere gebouwen er vlak in de buurt.
Het is ook een ding van consequent zijn. We hebben in alle hoofdstukken beide opties. Bij constructs en ambassades zien we de voorraden alleen bij het portaal alleen er geen productie is. Anders zie je enkel de productie, die je meestal net aangezet hebt dus dat weet je toch wel.
Vandaar mijn vraag of het mogelijk is, dat we allebei te zien krijgen bij portaal. Dan hebben we gewoon altijd beide opties en kan ieder verder zoals hij/zij gewend is.
 
Bovenaan