• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. #325 speler zoekt BS

    BS gezocht: -10(+) kistjes in het toernooi -beetje BA -beetje toren -veel kp's uitwisselen via kp-mails. geen raar sociaal/eerlijk/blabla systeem -hulp vragen= hulp krijgen, dus schroom niet te vragen;) -iig deels gevorderde spelers ivm ruilhandel/info uitwisselen
  2. 200% dia's

    ik heb nu voor de 5de keer 200% dia's. (aanbieding om te kopen) ben ik de enige? Niemand van mijn bs zegt dit ook te krijgen...
  3. Opgelost Toernooibeloningen nergens te bekennen

    wachten, verversen, wachten... het maakt niet uit, de beloningen zijn er nog steeds niet.
  4. Auxilium Cotidie - we hebben ruimte!

    Op dit moment hebben we 1 plek voor een actieve speler. Zie de bg-omschrijving in het spel en mail indien gewenst&mogelijk:)
  5. Top 3 BG Quotidie Auxilium heeft ruimte

    Op dit moment is er 1 plek die overgenomen zou kunnen worden. Zie onze BG-beschrijving ingame. Voor verdere vragen en/of sollicitatie; mail de leider:)
  6. Handelaar VERANDERING IS NODIG

    134 pagina's met handel. Welk argument heeft inno nog meer nodig om in te zien dat we toch écht meer opties nodig hebben om in zo'n zee van aanbiedingen iets te vinden?
  7. Overig Betere aanbiedingen

    Dia's zijn te duur. Zelfs met 100% extra; te duur. (in vergelijking tot andere spellen) Dus waarom niet 1x per jaar of vaker; bij speciale gelegenheden, of als dit spel zich ooit ontwikkeld, als beloning voor actief-zijn, een aanbieding van 200-250%? Zelfs ik zou het dan serieus gaan...
  8. Gevecht Extra kosten eenheid-boosters

    Hey, Mensen die niet naar de kosten kijken van het maken van boosters in handwerken, hebben er zo veel, dat spelers die dat niet doen, niet kunnen doen omdat ze minder vaak die recepten krijgen of niet de middelen hebben om ze te maken, altijd het nakijken hebben. Telkens weer in staat zijn om...
  9. Meer rollen (titels)

    Beste lezer, In het kort: graag zou ik meer rollen willen voor mijn leden en hoop ik op wat creativiteit van jullie om tot een mooie toevoeging te komen van elvenar. Dat is mooi, zodat meer leden een unieke functie krijgen en zo nóg meer als team kunnen werken. Enkele suggesties: Generaal...
  10. Top3 BG zoekt top 1000 speler

    Voor info; zie onze omschrijving:) Quotidie Auxilium mvg, Richord
Bovenaan