• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

200% dia's

ik heb nu voor de 5de keer 200% dia's. (aanbieding om te kopen)

ben ik de enige? Niemand van mijn bs zegt dit ook te krijgen...
 
Zie ik ook minstens 1 keer per jaar langs komen. Neem toch aan dat ook de andere leden van jouw BS deze aanbieding wel eens krijgen binnenkort. (of al hebben gehad en snel - zonder te lezen - hebben weggedrukt) :eek:
 
Niet helemaal duidelijk of je 200 dia krijgt + aanbieding om te kopen of gewoon aanbieding om te kopen met een voordeel? Als het aanbieding is om te kopen met bv 10-100% voordeel krijg ik die ook regelmatig
 
Niet helemaal duidelijk of je 200 dia krijgt + aanbieding om te kopen of gewoon aanbieding om te kopen met een voordeel? Als het aanbieding is om te kopen met bv 10-100% voordeel krijg ik die ook regelmatig
ja inderdaad, die aanbieding krijg ik ook regelmatig
 
ipv 100% meer dia's, 200%, dus persoonlijke aanbieding die 'beter' is dan de beste standaard actie in de shop. (80euro)
 
Als ze een beetje slim zijn (en dat zijn ze vast we als het over echt geld gaatl), krijgen alleen spelers dat die anders geen dias kopen.
 
Kreeg anders met mijn kleine account op A waar ik al een tijdje niet meer speel een mail voor geloof ik 3000 dia als ik weer ging spelen.
Nou even ingelogd en hoppa 3000 dia. Voor de zekerheid even een produktie gedaan.
Wacht de volgende mail wel weer af.
 
Kreeg anders met mijn kleine account op A waar ik al een tijdje niet meer speel een mail voor geloof ik 3000 dia als ik weer ging spelen.
Nou even ingelogd en hoppa 3000 dia. Voor de zekerheid even een produktie gedaan.
Wacht de volgende mail wel weer af.

Ik dacht dat je hoogs mogelijke 700 diamanten was.

Alle x% aanbiedingen zijn persoonlijke aanbiedingen, en niet iedereen krijgt persoonlijke aanbiedingen, zo heb ik er helaas nog nooit 1 mogen ontvangen in 5 jaar tijd.
 
Had al een tijdje de mailbox niet doorgenomen van dat account.
Had meerdere mails gekregen en de laatste mail was van 14-8 en die was fors hoger dan de gebruikelijke 700 als je 3 maand niet online bent.
Kreeg net weer een mail nu van 12-9 en die leverde 100 dia op.
Loopt lekker op zo. Maar even een tijdje volhouden op die manier en de uitbreidingen stromen straks binnen.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 124539

Guest
Dus eigenlijk wordt je meer beloond met een tijd ofline te zijn dan met een tijd actief online zijn haha
Als jij en je bs actief de toren spelen, is online zijn nog altijd beter. In 3 maanden, zitten er ongeveer 13 weken. Je hebt gegarandeerd 275 dia's uit bs-beloningen, als zij ook actief spelen.
13*275=3575 dia's, wat toch wel meer is, en dit is dan nog in het ongelooflijk slechte scenario dat je geen enkele keer dia's uit kistjes krijgt.
 
Het is de meest goedkope en minst inspannende manier om aan dia te komen.
Eens in de zoveel tijd even in je mailbox kijken en als je een mail hebt gekregen zorgen dat je binnen 3 dagen even inlogt en je kan weer bijschrijven.
Ergens zal het vast wel een keer ophouden. Maar op dit moment heb ik het al druk genoeg met mijn grote account met ook nog een baan erbij.
 
Vindt dit allemaal een b'tje een vervelend verhaal. Dia's krijgen door niets te doen ?
Zal HOPELIJK binnenkort tot het verleden behoren. Op deze manier komen er op Winyandor nog meer in-actieve accounts bij voor het sparen van Dia's die op Arendyll gebruikt kunnen worden. (of andersom natuurlijk)
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Bovenaan