• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Evalith

    Fix in update Automatisch vechten of opgeven ?

    Spelversie: v1.157.3-(473d6f2) - html5 (2022-08-04 11:55) Spelwereld: Arendyll Flash of HTML5: HTML Spelersnaam: Evalith & Damaris Mensen of Elfen: Elf & Mens Browser + versie: MS Edge 103.0.1264377 & Firefox 103.0.1 Besturingssysteem: Windows 11 Schermresolutie: 1920 x 1080...
  2. Evalith

    Ik ben Evalith

    Ik ben Evalith, van oorsprong kom ik uit Brabant, maar woon nu in Berkel en Rodenrijs. Ik speel sinds dit voorjaar, dus nog niet zo lang. Heb nog een hoop te ontdekken en nog genoeg hoofdstukken om te spelen :-)
  3. Evalith

    Museum - Gallerie

    Het is duidelijk dat de ontwikkelaars erg veel aandacht geven aan het ontwikkelen van leuke gebouwtjes al dan niet met animaties. In mijn beleving kan ik het vele werk hieraan niet in zijn volle glorie aanschouwen. Ik zou het leuk vinden een mogelijkheid te hebben om een gebouwtje in een groot...
  4. Evalith

    Opgelost Tijdcounter BSA

    Wij hadden (weer) een probleem met de tijdcounter. Deze telde keurig af in seconden vanaf de minuut. Op 30 sec. wilde we nog wat inzetten maar alles ging op zwart en werd het spel opnieuw geladen --> Toernooi afgelopen. Productie was zorgvuldig gepland en zou in de laatste minuut klaar zijn...
Bovenaan