• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Tijdcounter BSA

Wij hadden (weer) een probleem met de tijdcounter. Deze telde keurig af in seconden vanaf de minuut. Op 30 sec. wilde we nog wat inzetten maar alles ging op zwart en werd het spel opnieuw geladen --> Toernooi afgelopen.
Productie was zorgvuldig gepland en zou in de laatste minuut klaar zijn. Jammer
Dit is toch niet de bedoeling.

PS: Het was wel een erg leuke BSA
 
Ik heb ook gemerkt dat het spel al gauw een 30 seconden tot 1 minuut kwijt raakt tegenwoordig, gewoon door te spelen. Blijkbaar wordt er ergens in het spel op de browser de tijd niet bijgehouden zo nu en dan, waardoor de browser achter gaat lopen tov de werkelijke tijd.
Ik vermoed bij interactie met de server.

Ik hou de tijd dat iets klaar moet zijn met een externe applicatie bij. Als ik een tijdje gespeeld heb, en bijv een wensput of een goederen productie is bijna klaar, dan controleer ik het verschil in tijd tussen mijn externe applicatie en de klok van het spel. Als het gat groter is dan verwacht, dan reload ik het spel, en verdien dan tussen de 15 seconden tot 1 minuut aan tijd.
 
ahja ik had ook nog 40 seconden toen het avontuur eindigde, ik snapte het ook niet. Ik was deze bug vergeten die ik ook op beta gezien had.
Alle tijd die je op de wereldmap spendeert wordt niet afgeteld bij je klokken in de stad.
 

DeletedUser990

Guest
ahja ik had ook nog 40 seconden toen het avontuur eindigde, ik snapte het ook niet. Ik was deze bug vergeten die ik ook op beta gezien had.
Alle tijd die je op de wereldmap spendeert wordt niet afgeteld bij je klokken in de stad.

Begrijp ik het goed: Als ik tijdbooster van 30 minuten op fabriek zet en ik ga onderhand op wereld map in 15 minuten provincie proberen te spelen dat tijdbooster dan nog op 30 minuten staat?
 
Begrijp ik het goed: Als ik tijdbooster van 30 minuten op fabriek zet en ik ga onderhand op wereld map in 15 minuten provincie proberen te spelen dat tijdbooster dan nog op 30 minuten staat?
dat zou wel eens kunnen, maar dat wil niet zeggen dat hij effectief nog 30 minuten actief is :) de echte tijd wordt aan de serverkant bekeken, dus je zou denken dat je booster nog actief is, maar je krijgt niks extra.
Maar van tijdsboosters weet ik niet exact als die er last van hebben. Ik dacht vooral aftelklokken zoals die van event, en misschien ook trainingstijden in je kazerne, maar daar ben ik niet heel zeker van
 
Bovenaan