• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Museum - Gallerie

Ben je voor of tegen dit idee?

  • Voor

    Stemmen: 22 91,7%
  • Tegen

    Stemmen: 2 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquête gesloten .
Het is duidelijk dat de ontwikkelaars erg veel aandacht geven aan het ontwikkelen van leuke gebouwtjes al dan niet met animaties.
In mijn beleving kan ik het vele werk hieraan niet in zijn volle glorie aanschouwen.
Ik zou het leuk vinden een mogelijkheid te hebben om een gebouwtje in een groot venster of schermvullend te bekijken en zo de details van elk gebouw te kunnen zien.

Mijn idee is om een museum/gallerij/tentoonstelling te maken waarin je aparte gebouwtjes op groot formaat kunt bewonderen.
Hiervoor zou je een apart gebouwtje (museum) kunnen ontwikkelen, maar dit kan ook heel goed in je stadhuis.

Je zou alle gebouwen hierin tentoon kunnen stellen en als bezoeker kun je dan een gebouw en evt level selecteren. Ook de mooie achtergrondtekeningen kunnen hier een plaats krijgen.
Je zou er zelfs een nieuw spelelement van kunnen maken en een speler de gebouwen laten verzamelen. Je moet ze dan dus vrijspelen voordat je ze kunt zien.

Wat vinden jullie hiervan ?
 
Laatst bewerkt:
Een leuk idee, uitvoering zou ik ook fijn vinden. Het zou inderdaad ook meer recht doen aan al het werk wat de ontwikkelaars er aan besteden. De gebouwen zijn weliswaar nu al (bijna?) allemaal op groter formaat terug te vinden in de Wikipedia, maar het is behoorlijk zoeken en de animaties zijn daar niet te zien... ik ben voor!
 

DeletedUser234

Guest
Dat je elk gebouw dat je plaatst in je stad, dan in je museum ontvangt. ;)
Dat zal de spelers die einde boom zijn zoals ik, wel een bezigheid geven om elk gebouw van begin af aan weer te plaatsen en volledig te levelen om zo je museum te vullen. :confused:
 
goed idee, kan uren genieten ingezoomd op de huidige animaties van mijn gebouwen, met pijn in mijn hart afscheid moeten nemen van een aantal zeer fraaie gebouwen die echt niet meer voldeden aan c en pop waarden
sommige heb ik verschillend hoofdstukken later pas weg gedaan, zou die echt heel graag nog eens willen bewonderen
 

DeletedUser2578

Guest
Het is duidelijk dat de ontwikkelaars erg veel aandacht geven aan het ontwikkelen van leuke gebouwtjes al dan niet met animaties. In mijn beleving kan ik het vele werk hieraan niet in zijn volle glorie aanschouwen. Ik zou het leuk vinden een mogelijkheid te hebben om een gebouwtje in een groot venster of schermvullend te bekijken en zo de details van elk gebouw te kunnen zien.

Mijn idee is om een museum/gallerij/tentoonstelling te maken waarin je aparte gebouwtjes op groot formaat kunt bewonderen.
Hiervoor zou je een apart gebouwtje (museum) kunnen ontwikkelen, maar dit kan ook heel goed in je stadhuis. Je zou alle gebouwen hierin tentoon kunnen stellen en als bezoeker kun je dan een gebouw en evt level selecteren. Ook de mooie achtergrondtekeningen kunnen hier een plaats krijgen.
Je zou er zelfs een nieuw spelelement van kunnen maken en een speler de gebouwen laten verzamelen. Je moet ze dan dus vrijspelen voordat je ze kunt zien. Wat vinden jullie hiervan ?

Geweldig idee om een soort van Galerie/Museum/Tentoonstelling in het Stadhuis te hebben waarin je alle briljante gebouwen met bijpassende verhalen kan zien en terug lezen. Zo zullen alle geweldige gebouwen tot hun recht komen. Het zal Inno-ontwikkelaars meer werk verschaffen, maar is wel de moeite waard!:):cool:
 
Dan zijn we, als ik goed tel, toch al met z'n zevenen die dit leuk zouden vinden. :)

Als ik het nu samenvat dan zouden we graag in het stadhuis een tentoonstelling zien met::
- Geanimeerde gebouwen met het verhaal van het gebouw als onderschrift.
- De achtergrondtekeningen met de verhaallijn van de verschillende evenementen.

Door alleen gebouwen die je in je stad plaatst aan het museum toe te voegen, kan er een verzamelelement worden ingebracht.
DIt geeft een extra spelelement binnen de Elvenarwereld.

Ik weet niet hoeveel likes/reacties nodig zijn om dit weer uit het archief te halen, maar ik zal proberen dit onder de aandacht te houden.
 
:D

Dan mag die toegevoegd worden aan

Bijgewerkt voorstel wordt dan:

Wij zouden graag in het stadhuis een tentoonstelling zien met::
- Geanimeerde gebouwen met het verhaal van het gebouw als onderschrift.
- De achtergrondtekeningen met de verhaallijn van de verschillende evenementen.
- De verhaallijnen van de hoofdstukken.

Door alleen gebouwen die je in je stad plaatst aan het museum toe te voegen, kan er een verzamelelement worden ingebracht.
Dit geeft een extra spelelement binnen de Elvenarwereld.
 

DeletedUser234

Guest
@mod. Kunnen/doen jullie hier iets mee??? Of mist er info of steun of ....?
 

DeletedUser234

Guest
Inderdaad jij kwam al lang geleden met dat idee en ik snap dat ze het toen onvoldoende vonden besproken, maar nu is het wel goed besproken en uitgewerkt waar en hoe. Ook alleen maar positieve reacties, niemand tegen het idee.

Het is nu afwachten wat het team ervan vind en wat ze ermee gaan doen. We wachten geduldig op een reactie, ze zullen wel druk zijn met forum event.
 

DeletedUser234

Guest
@mod werkt hier niet als tag, jammer. :(

Ik weet ook niet welk specifiek teamlid hier over gaat en we zouden moeten taggen.
 
Bovenaan