• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Fix in update Automatisch vechten of opgeven ?

Spelversie: v1.157.3-(473d6f2) - html5 (2022-08-04 11:55)
Spelwereld: Arendyll
Flash of HTML5: HTML
Spelersnaam: Evalith & Damaris
Mensen of Elfen: Elf & Mens

Browser + versie: MS Edge 103.0.1264377 & Firefox 103.0.1
Besturingssysteem: Windows 11
Schermresolutie: 1920 x 1080

Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Huidige Situatie:
Als ik in het toernooi (nu zijdetoernooi) in een gevecht zit en het gevecht na een paar handmatige gevechtsrondes automatisch wil voltooien, verschijnt de pop-up alsof ik wil opgeven.
(
Gevecht afmaken.jpg


Verwachte Situatie:
Ik verwacht, net als vorige week, dat het gevecht automatisch wordt afgemaakt. Ik dacht zonder pop-up.
De pop-up is op zich overigens wel handig, zodat je niet verkeerd kunt klikken

Reproductiestappen:
1. - Start een gevecht in het weektoernooi
2. - Vecht een paar ronden handmatig
3. - Druk op de knop linksonder om het gevecht automatisch te vervolgen

PS: Ik weet niet of dit een bug is of een tekstuele fout.
 
He even uitgetest, maar dan een gevecht voor een provincie. Ook hier het zelfde probleem, of je stopt of je vecht zelf verder. Nu heb ik wel op opgeven geklikt en je vecht automatisch verder. Ik denk dat deze tekstfout dit even moeten recht zetten.
Meld jij het bij een bug, als het niet juist staat hoor je het wel. ;-)
 
N.a.v. het bovenstaande word ik nieuwsgierig: om welke reden zou je eerst kiezen om handmatig te willen vechten om daarna over te schakelen op automatisch? Welk voordeel levert dat op?
 
Welk voordeel levert dat op?
Ik vecht dan het eerste gedeelte met de hand om daarna, als je overmacht dermate groot is dat er geen verliezen meer optreden, het automatisch af te maken.
Dus verliezen beperken door handmatig te vechten en tijd te beperken door het automatisch te voltooien
Meld jij het bij een bug, als het niet juist staat hoor je het wel. ;-)
Het staat nu bij de bugs :)
 
Dan kan je beter gelijk voor auto-vechten gaan (je kunt de troepen zelf kiezen
Dan zijn de verliezen soms te groot. Door de 1e paar stappen zelf te doen haal je de grote dreigingen er effectief uit, en is de tegenstander zo zwak dat de automaat het af kan maken zonder risico dat je veel troepen kwijtraakt.
 
Dan kan je beter gelijk voor auto-vechten gaan (je kunt de troepen zelf kiezen).. of nog sneller, onderhandelen (=afkopen)!
Het idee is dat je minder eenheden, of zelfs gevechten, verliest als je handmatig vecht.
Echter kost dit meer tijd dan automatisch vechten en zeker meer tijd dan afkopen.

Door nu, als de grootste strijd is gestreden en je bijv zware eenheden hebt tegen langeafstandseenheden, kun je tijd winnen en saai klikken voorkomen door het gevecht automatisch te voltooien.
 
Bovenaan