• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Merida

    Welke kleine BS wil zich bij Sonas Saorsa voegen?

    Hoi hoi, Wij zijn een kleine bs Sonas Saorsa, wat staat voor Vrijheid, Blijheid. Wij zoeken een andere kleine groep spelers of een broederschap die zich bij ons wil(len) voegen zodat we elkaar beter en gemakkelijker verder kunnen helpen. Wij hanteren geen (strenge) regels. Het spelen en bouwen...
  2. Merida

    Merida stelt zich voor

    Hoi, ik ben Merida en ik speel nu ruim vier jaar. Ik heb periodes dat ik heel actief speel, maar ook tijden dat ik minder of niet speel. Ik heb mijn stad al eens helemaal afgebroken, een pauze genomen van een half jaar (langer hield ik het niet vol) en daarna weer opgebouwd. Ik speel Elvenar...
  3. Merida

    Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Je zou een geweldige spotprent kunnen maken van een speler met bijvoorbeel 3 laptops, een I-pad en een mobieltje die zwetend met de tong uit de mond 20 uur per dag aan het 'spelen' is.. De huiskamer een rommeltje en een stapel van leeg gegeten pizzadozen op de grond. Hard werkend om al die 20...
  4. Merida

    Feedback broederschapsavonturen

    En het blijft steeds spannender worden; elke keer weer leer je (ook vooral als team) hoe het beter en efficienter kan. Dus de competitie zal ook blijven groeien :)
  5. Merida

    Feedback broederschapsavonturen

    Dank jullie wel!!! We hebben genoten! Ook jullie gefeliciteerd! Was leuk om te zien hoe jullie de strijd met elkaar aangingen :D Fantastisch dat de competitie groot was, dat maakt het ontzettend leuk en spannend! RSI en geen nagels meer, maar dat mag de pret niet drukken.
  6. Merida

    Feedback broederschapsavonturen

    Doe geen moeite, neem een kopje thee en misschien een filmpje kijken ? ;)
  7. Merida

    Feedback broederschapsavonturen

    Van harte gefeliciteerd met jullie overwinning Rings of Power. Ik denk dat het veilig is om nu al de wisselbeker aan jullie te overhandigen :)
  8. Merida

    Feedback op de Elementalen.

    Mijn feedback op de Elementalen: Ik zit er nu een paar weken in. Het gaat prima en ik vind de ontwerpen geweldig. Het ziet er weer prachtig uit. Mede doordat ik 'er achter aan loop' weet ik wat mij te wachten staat. Hoeveel ruimte ik moet maken, welke Oude Wonderen extra aandacht nodig hebben...
  9. Merida

    Feedback broederschapsavonturen

    Dankjewel Ratko ;)
  10. Merida

    Feedback broederschapsavonturen

    Dankjewel Vonkentrekker voor de felicitaties ;) Een spelonderdeel als deze wordt door onze leden als zeer welkom ervaren. Het is bij ons normaliter redelijk rustig, maar een broederschapsavontuur brengt ons echt samen.. hmm, klinkt lekker klef, maar kan het toch wel zo noemen :)
  11. Merida

    Wie heeft er zin in een spelletje voetjebal?

    Wat een leuke en originele manier om spelers te vinden voor je broederschap :)
  12. Merida

    <doorgegeven> BS-avonturen Badge-overzicht

    Verdiend? Joh, ik verdien zoveel ;) Maar om je vraag te beantwoorden: De ontzettend leuke ervaring dat onze bs elkaar goed heeft leren kennen. Er komen geregeld beginnende spelers bij en er zijn er een aantal die minder actief zijn. Iedereen nam deel op zijn/haar eigen manier. Dat is gewoon...
  13. Merida

    <doorgegeven> BS-avonturen Badge-overzicht

    Ik wil hier ook heel graag even op aanhaken :) Ook wij zijn absoluut geen grote broederschap, maar we zijn toch in de top 10 beland. Wij zijn hier ook supertrots op! Een broederschap zonder enige verplichtingen: helpen, motiveren, handelen mag, maar moet niet. Maar toen het er even op aan kwam...
  14. Merida

    Feedback broederschapsavonturen

    Lief van je, dankjwel! :)
  15. Merida

    Feedback broederschapsavonturen

    Jep, zitten wij ook op te wachten :)
  16. Merida

    Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    [Ik gebruik geen afkortingen, zodat de beginnende speler ook weet waar ik het over heb] Wat ik zie is dat de regels voor iedereen veranderen. Ook, en met name dus, voor de beginnende spelers. Ik heb het dan over de volgende onderwerpen: - het doneren van kennispunten aan de stadjes op je...
  17. Merida

    Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Ik speel dit spel een aantal jaren. Met ontzettend veel plezier, met ups en downs. De ups? Het is echt fantastisch mooi gemaakt, je ontmoet geweldige mensen, overzichtelijk, leuke uitdagingen zowel met de uitbreidingen van de nieuwe volkeren als wel met de tijdelijke wedstrijden. Over het...
  18. Merida

    Nieuwe weg vroeger in het hoofdstuk vrijspelen

    Het kost inderdaad ontzettend veel mana om hem aan te leggen, maar wanneer je de weg in het begin van het hoofdstuk al kunt vrijspelen, heb je de keuze om het te plaatsen of niet. Ik vind het leuk als de gebouwen en straten een beetje bij elkaar passen :)
  19. Merida

    Nieuwe weg vroeger in het hoofdstuk vrijspelen

    De nieuwe weg/straat die we kunnen vrijspelen in een hoofdstuk komt meestal vrij laat in het hoofdstuk. Ik vind dit jammer. Tegen de tijd dat ik hem kan 'neerleggen' ben ik al bij het einde van het hoofdstuk en vind ik de kosten en tijd die er in gaan zitten net te hoog om nog even in het 'oude'...
  20. Merida

    Oude wonderen: buffen door 2 de account, toegestaan of niet?

    :) Ja, dat zou ook nog kunnen inderdaad :D Die vlieger gaat voor mij alleen niet op, ik heb 3 accounts, allen in de top 7 :)
Bovenaan