• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Yogi69

    Volantis heeft plek

    We hebben weer plek vrij. We zijn een sociale en vooral een gezellige BS waarin samenwerken centraal staat. We vragen wekelijks minimaal 1000 puntjes met toernooi en minimaal hoge zalen in de toren. Elke week een blauwdruk met toernooi en elke week zilver in de toren en 1x in de maand goud...
  2. Yogi69

    Volantis heeft plek

    We hebben nog 2 plekken vrij. Kom jij ook. Sollicitatie mag je sturen naar Yogi69 of 1 van de magiërs.
  3. Yogi69

    Ons forum moet blijven

    Yogi69
  4. Yogi69

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Klopt zoals Albert beschrijft. Als je voor level 2 1 ensemble van ieder hebt staan moet je voor level 3 2 ensembles van ieder bijbouwen zodat je op 3 van ieder uitkomt. Moet je straks portaal naar level 4 uppen moet je 3 ensembles van ieder bijbouwen zodat je dan op 6 van ieder uitkomt. Echter...
  5. Yogi69

    Nederzettingsgoederen productie versnellen?

    Vortex verhoogt je opslag voor nederzettingsgoederen. Bloeiende verhoogt je produktie. Iets anders is er niet. Er blijven dan nog maar 2 manieren over om te versnellen en dat is tijdboosters gebruiken of meer gastrasgebouwen.
  6. Yogi69

    orkkunst

    Maak je met de werkplaats diablo's horde. Is het 2e gastrasgebouw die je ontgrendeld in je onderzoeksboom.
  7. Yogi69

    Reset Perks

    Zodra je reset staan alle niveau's weer op 0. Alle perkspunten worden dan bij elkaar opgeteld en kan je weer opnieuw verdelen totdat ze weer op zijn of onvoldoende hebt. Je mag als aarts 1x in de maand gratis resetten en elke keer meer kost je dia. Let dus ook goed als je opnieuw verdeeld want...
  8. Yogi69

    Discord

    Wat ik een verschrikkelijk nadeel vind van discord is dat je daar van beta en UK/US niet kan vertalen. Heb al van alles geprobeerd maar lukt me maar niet. Normaal ging ik altijd naar diverse fora en met translate was het zo gepiept. Leest voor mij toch wel wat makkelijker. En wat die chat...
  9. Yogi69

    Verheven goederen.

    Ik begrijp werkelijk niet waarom zoveel mensen met de verheven goederen cross gaan zetten. Ik zet gewoon 1 op 1 en het staat echt niet lang en word snel afgenomen door iemand die het nodig heeft. Waarom 6 uur wachten voor je weer kan zetten terwijl met 1 op 1 het bijna altijd met een uur wel...
  10. Yogi69

    Discord

    Worden belangrijke topics ook over genomen. Zoals de beschrijving hoe je de toren kan spelen aangemaakt toendertijd door CW. Vind dat zeer belangrijke info voor nieuwe spelers die elvenar gaan spelen. Er zou anders dan wel eens heel belangrijke info verloren kunnen gaan.
  11. Yogi69

    Discord

    Maar wacht, hoe zit het met het forum? Maak je geen zorgen, het forum zal nog een tijdje beschikbaar zijn, ook al verleggen we geleidelijk onze focus naar de Discord-server. Op de lange termijn zijn we van plan om volledig over te stappen op Discord, maar het forum zal ain ieder geval de komende...
  12. Yogi69

    Discord

    Ben ook niet weg van discord. Heel veel BS hadden het en het zegt al genoeg waarom velen er al geen gebruik meer van maken. Maar kan Inno ook wel begrijpen want deze website onderhouden kost veel geld en er komen steeds minder gebruikers op.. Het forum word steeds minder bekeken en gebruik van...
  13. Yogi69

    Discord

    Gevonden
  14. Yogi69

    Discord

    Ik wil mijn profiel opleuken maar krijg alleen maar betaalde opties. Er zullen toch wel manieren zijn dat het ook gratis kan.
  15. Yogi69

    Verheven goederen.

    Je zal maar net in H18 aanbeland zijn en mineraal is je bonus en je hebt alruin nodig. Je mag blij zijn dat het er sporadisch een keer staat. Tuurlijk je kan zelf zetten en heb je het ook gelijk maar meestal hebben ze meer nodig dan dat ze kunnen zetten. Als de desbetreffend speler pech heeft...
  16. Yogi69

    Verheven goederen.

    Tegenwoordig lijkt het er wel op dat iedereen die al een tijd in de verheven goederen zit, ze bijna allemaal cross doen. Dan bedoel ik dus dat T9 aangeboden word en T7 gevraagd word. Net op de markt gekeken en van de 83 pagina's met verheven was 25 pagina met dezelfde Tier dus 1 op 1 en de rest...
  17. Yogi69

    Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    Zelfde geld als je iets van 100 tot 200 losse kp vanuit je balk in iemands wonder wilt storten. Duurt soms tot wel 3 minuten voor die ze er allemaal opgezet heeft. Lijkt wel of die dan helemaal vastloopt. In plaats van wachten ververs ik de boel maar. En met toernooi als je een provincie hebt...
  18. Yogi69

    Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    Albert doelt op iemand die geen tijdsprong en ijsbeer heeft. Toernooi duurt 120 uur dus klopt precies dan.
  19. Yogi69

    Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    30 provincies á 6 ronden is 180 gevechten. Gedeeld door 5 is dat toch mooi 36 versnellers. Ik ga voor het 2e gebouwtje en de benodigde artefacten komen later dan wel. Snelle rekensom voor mij met 2 gebouwtjes op max is 72 versnellers elke week minimaal + 33 uit de toren elke week zit ik al op...
  20. Yogi69

    Cultuur

    Het OW klokkentoren/kristalvuurtoren draagt er aan bij voor een hogere cultuurbonus. Om de heel simpele reden dat de duur van bh op een gebouw verlengt word van 8 uur naar max 24 uur. Bij het krijgen van veel bh word er dus op meer cultuurgebouwen bh gegeven waardoor mede je bonus omhoog gaat...
Bovenaan