• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Whitemoonfairy

    vraag over hoofdstuk opdrachten en afsluiting

    Goeiemorgen! Ik ben amuni hoofdstuk aan het afsluiten (en was so happy dat ik spontaan de gebouwtjes weg heb gedaan) Nu komt het ik heb dus niet stil gestaan bij die opdrachten (verhaal lijn opdrachten) en er staat niet overslaan bij... Als ik nu de volgende hoofdstuk ontgrendel kun je ze dan...
  2. Whitemoonfairy

    Haaiepalooza tijds duur?

    Goeiedag! Ik hoop dat ik het mis heb maar was die niet 24uur? Hij zegt nu 56uur dat maakt wel een heel verschil :( Hebben ze het aangepast of heb ik verkeerd gekeken? :confused: Groetjes Moon.
  3. Whitemoonfairy

    Best aantal woongebouwen

    Hoi, ik heb een vraag. Ik ga bijna naar haflingen en heb nu voor het eerst pop. in overvloed. Dat is mooi maar ik zit te twijfelen om woongebouwen weg te doen voor meer ruimte. Wat hebben jullie staan in aantal van wooningen? (voor het geval ik ze weg doe en het niet goed uitpakt ^_^ Alvast...
  4. Whitemoonfairy

    Vraag over Poort boself naar tovenaar

    Hoi ik kon het niet vinden op het forum (hoop dus niet op dubbel post) Telkens als je van hoofdstuk veranderd dan wachte ik op de opdracht dat je je poort weg moet doen. ik zit nu in tovenaar en draken maar nog steeds niet de opdracht van de poort.. Ben ik ongeduldig? of komt het nog? :oops...
  5. Whitemoonfairy

    Advies gevraagt over new winter setten

    Goeienavond, ik ben Moon. Normaal doe ik dit niet maar ik twijfel heel erg en wil graag advies of ik het beste besluit neem. Ik zit in hoofdstuk boselven en heb dus nu ook voor het eerst mana.. ik heb alles lopen uitrekenen en ik denk dat het in mijn geval verstandig is de uil set te nemen...
  6. Whitemoonfairy

    Black friday

    Goeiemorgen, ik heb gezogd op het forum maar kan niets vinden. Gisteren kreeg ik een bericht in het spel dat er vandaag black friday is maar kan niks terug vinden er over.. weet iemand hoe of wat? Alvast bedankt voor de hulp! Moon.
  7. Whitemoonfairy

    Directe effecten: Graag meer informatie over de portaalbooster.

    Goeiemorgen! Ik heb net een cadeou gehad en ben erg blij! Maar is me eerste keer en heb geen idee hoe of wat? Het is een portaal booster en geeft 25% boost op je basis goederen van de hoofdstuk (ik zit in orc) Maar als ik de booster niet gebruik en bewaar kan ik hem dan ook gebruiken in een...
  8. Whitemoonfairy

    Burenhulp: kan je zien hoeveel dagelijkse schatkisten (3x) je hebt opengemaakt?

    Goeiendag! Is er een manier dat je kan zien hoeveel van de dagelijkse schatkisten je hebt gekregen van de 3? Ik word veel afgeleid door me kleine en raak vaak in de war of ik er al 3 heb of niet... Alvast bedankt voor de hulp! (ik heb gezogt op het forum maar kon niet het antwoord vinden...
  9. Whitemoonfairy

    Broederschapstoernooi: toernooien moeilijkheidsgraad?

    Goeiemiddag! Ik ben Moon, mijn Guild wil graag ook eens de 10 kisten halen.. Nu weet ik dat dat heftig is en moeilijk haalbaar, maar we willen het graag proberen. Mijn vraag is welk soort tournooi is de makkelijkste? Ik weet dat scrolls niet te doen zijn :confused: Maar als ik weet welke...
  10. Whitemoonfairy

    Speler: Hele vieze slecht stadnaam (wat kan ik doen?)

    Goeiemorgen, ik weet niet zeker of ik hier moet zijn.. Er is een speler die zijn stads naam "PussyLickerBitchFucker69" heeft genoemd :eek: Ik ben echt niet een persoon die snel zeurt maar dit vind ik te ver gaan :( Ik heb gezocht maar weet niet hoe ik die persoon kan aangeven. (ik heb bewust...
  11. Whitemoonfairy

    elfenland

    Intro: Wij zijn opzoek naar leden die ook graag buren hulp bieden en helpen met handelen om samen hoger op te komen! Dus iedereen is welkom als je actief bent en helpt! wij zijn nog niet groot, maar we zijn wel goed gegroeid en leergierig! Ik heb net de guild opgeruimd van leden die niet meer...
  12. Whitemoonfairy

    Evenement: raak je de gewonnen gebouwen van de dagaanbieding kwijt na eind evenement?

    Hallo, ben nieuw hier en hoop dat ik het goed begrepen heb. Ik doe mee aan het winter evenement, maar doordat ik nog niet zo'n groot land heb kan ik niet de gebouwen plaatsen die ik gewonnen heb met de dag aanbieding. Als de winter evenement dan afgelopen is raak ik die gebouwen dan kwijt? of...
Bovenaan