• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Black friday

Goeiemorgen, ik heb gezogd op het forum maar kan niets vinden.

Gisteren kreeg ik een bericht in het spel dat er vandaag black friday is maar kan niks terug vinden er over..

weet iemand hoe of wat?

Alvast bedankt voor de hulp! Moon.
 

DeletedUser3722

Guest
Ik kreeg vandaag de aanbieding van black friday binnen, maar zie niet echt verschil met normale aanbiedingen
 
handel,wens,kennis en bib voor 'MAAR' 10euro?

HALLO, wakker worden aub!

Waar is de aanbieding?

Waar is die 200%extra dia's die me voor het eerst zouden gaan doen twijfelen om ze te gaan kopen?
Waar is dat fantastische gebouwtje met misschien wel meerdere functies; bv dat je kan kiezen wat dat ding produceert voor een bepaalde tijd (kp's, boostergebouw etc
Waar is nou voor het eerst een échte aanbieding ipv de normale afzetterij in vergelijking tot tig andere games...

Als inno geld wil naast dat van de hoofdsponsor, dan moeten ze echt met wat beters komen dan die geld-aftroggelarij, en dat was het daadwerkelijk met die 'aanbieding' tijdens BA.

Ik blijf maar hopen dat er een keer realistische prijzen worden gevraagd of dat we waar voor ons geld krijgen. Kennelijk moet ik maar gewoon blijven wachten... :(
 
Ik kreeg vandaag de aanbieding van black friday binnen, maar zie niet echt verschil met normale aanbiedingen
verschil met de normale aanbeiding:

vandaag koop ik voor 200€: 38k diamanten (dat is +50% bonus) en 400 kp

gisteren had ik een +100% aanbieding en dan kreeg ik voor dezelfde 200€ 72k diamanten.
Dus zonder een 100% had ik voor 200€ 36k diamanten gekregen.

Dus 36k + 50% = 38k altijd leuk inno logica :)
 
Op dubbel dag krijg je meer diamanten
1260 diamanten voor 5 euro vind ik beter dan wat ze nu aan bieden

had veel meer verwacht :(

Vind wel de zwarte eenhoorn erg leuk!!
 

DeletedUser2349

Guest
Ze geven ook geen korting m.b.t. de dia's, maar je krijgt extra (losse) KP als je dia's koopt. De dia's zijn dus voor de normale prijs en alleen de KP's zijn extra. Geen aanbieding waar ik op zit te wachten.
Die zwarte eenhoorn is wel leuk een cadeautje. ;)
 

DeletedUser3722

Guest
verschil met de normale aanbeiding:

vandaag koop ik voor 200€: 38k diamanten (dat is +50% bonus) en 400 kp

gisteren had ik een +100% aanbieding en dan kreeg ik voor dezelfde 200€ 72k diamanten.
Dus zonder een 100% had ik voor 200€ 36k diamanten gekregen.

Dus 36k + 50% = 38k altijd leuk inno logica :)


Zo gerekend wel. Al was ik nu niet van plan € 200,- euro te besteden :)
Maar wat ik zover kon zien was dat ik qua dia's net zoveel kwijt ben als normaal met een +40% korting.
Heb nog nooit de +100% gezien, jammer.
De extra KP vind ik de moeite nu niet waard.
Maar dat is uiteraard voor iedereen anders.

De zwarte eenhoorn vond ik wel een zeer aangename verrassing
 

DeletedUser3722

Guest
Kwestie van geduld en vooral de andere aanbiedingen, van 20%, 40%, 60% en 80% negeren (geen gebruik van maken). Dan komt de 100% aanbieding vanzelf een keer langs.

Geduld, niet mijn beste kant :).
Maar bedankt voor de tip. Ga het zeker doen.
 
Bovenaan