• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Advies gevraagt over new winter setten

Goeienavond, ik ben Moon.

Normaal doe ik dit niet maar ik twijfel heel erg en wil graag advies of ik het beste besluit neem.

Ik zit in hoofdstuk boselven en heb dus nu ook voor het eerst mana..

ik heb alles lopen uitrekenen en ik denk dat het in mijn geval verstandig is de uil set te nemen, maar is dat ook verstandig op lange termijn?

vind de markt set aan de grote kant maar geeft als hij kompleet is meer mana..

advies is welkom!! ^_^

Bedankt voor jullie tijd, Moon.
 

DeletedUser3634

Guest
Beste Moon,

Ikzelf vind ook de marktset aan de grote kant.
Daarom ga ik proberen de sneeuwuilenset bij elkaar te krijgen, en van de marktset alleen de kerstboom, omdat die veel cultuur en mana geeft.

Groetjes, Labing-isa
 
Goeienavond, ik ben Moon.

Normaal doe ik dit niet maar ik twijfel heel erg en wil graag advies of ik het beste besluit neem.

Ik zit in hoofdstuk boselven en heb dus nu ook voor het eerst mana..

ik heb alles lopen uitrekenen en ik denk dat het in mijn geval verstandig is de uil set te nemen, maar is dat ook verstandig op lange termijn?

vind de markt set aan de grote kant maar geeft als hij kompleet is meer mana..

advies is welkom!! ^_^

Bedankt voor jullie tijd, Moon.

Als je nog maar pas in boselfen hoofdstuk zit zou ik zeggen dat je er niet op moet focussen (lukt het je wel dan is het ok).
In boselfen heb je de treurwilgen en in tovernaars de bibliotheken, het is pas in de hoofdstukken erna dat je geen goede managebouwen meer krijgt (naar mijn mening) pas in die hoofdstukken zou ik meer kijken naar de sets.
 
Als je nog maar pas in boselfen hoofdstuk zit zou ik zeggen dat je er niet op moet focussen (lukt het je wel dan is het ok).
In boselfen heb je de treurwilgen en in tovernaars de bibliotheken, het is pas in de hoofdstukken erna dat je geen goede managebouwen meer krijgt (naar mijn mening) pas in die hoofdstukken zou ik meer kijken naar de sets.

Oké heel erg bedankt dan sla ik de boom over en ga ik wel voor de uil set (ook omdat ie mooi is :D)
Vind alle setten erg mooi maar er is gewoon geen ruimte om ze allemaal te houden :( dus vaak een hoofdstuk later of 2 moet ik er afscheid van nemen... zonde..
 
Bovenaan