• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Directe effecten: Graag meer informatie over de portaalbooster.

Goeiemorgen!

Ik heb net een cadeou gehad en ben erg blij!

Maar is me eerste keer en heb geen idee hoe of wat?

Het is een portaal booster en geeft 25% boost op je basis goederen van de hoofdstuk (ik zit in orc)

Maar als ik de booster niet gebruik en bewaar kan ik hem dan ook gebruiken in een andere hoofdstuk?
Of doet hij het alleen in de orc hoofdstuk?

Alvast bedankt voor de hulp!
Moon.
 

DeletedUser3236

Guest
Volgens mij kan je hem in elk hoofdstuk gebruiken. Zorg wel dat je een portaal niveau van 4 hebt voor je hem gebruikt.

Maar tenzij je al bijna door de orken heen bent zou ik hem voor de orken gebruiken. Het Ork hoofdstuk is een van de moeilijkste hoofdstukken volgens mij. Ik ben nog niet bij halflingen dus het zou kunnen dat een van de latere hoofdstukkken nog moeilijker is maar ik vind boselven en tovenaars/draken echt makkelijker dan Orken. Bovendien krijg je waarschijnlijk nog meer van deze boosts in het komende event(s)
 
Volgens mij kan je hem in elk hoofdstuk gebruiken. Zorg wel dat je een portaal niveau van 4 hebt voor je hem gebruikt.

Maar tenzij je al bijna door de orken heen bent zou ik hem voor de orken gebruiken. Het Ork hoofdstuk is een van de moeilijkste hoofdstukken volgens mij. Ik ben nog niet bij halflingen dus het zou kunnen dat een van de latere hoofdstukkken nog moeilijker is maar ik vind boselven en tovenaars/draken echt makkelijker dan Orken. Bovendien krijg je waarschijnlijk nog meer van deze boosts in het komende event(s)

Oké heel erg bedankt ^_^
Ik vraag het omdat ik bijna klaar ben het is nu alleen tijd, ik wil het liever gebruiken wanneer ik vast loop met onderzoeken en afhankelijk ben van de goederen.

Vind de Orc gelukkig niet moeilijk maar eerder tijdrovend ^_^ hoop dat dat betergaat in de volgende hoofdstuk ^_^

Heel erg bedankt voor je hulp!
 

DeletedUser

Guest
Ander vraagje, is deze spreuk gekoppeld aan een hoofdstuk?
De informatie die erbij staat is namelijk hoofdstuk gebonden. Dus mijn vraag is of dit veranderd als je naar een volgend hoofdstuk gaat?
 
Ik vermoed dat het gewoon aangeeft wat je op dat moment zou krijgen. Dus dat het portaalafhankelijk is (wat gebeurd er dan als je meerdere portalen hebt vraag ik me dan af).

Dus net als muntending stadhuisafhankelijk is.
 

DeletedUser3236

Guest
Goede vraag, wat gebeurt er wanneer je meerdere portalen hebt?
 

DeletedUser1796

Guest
Ik heb toch even een vraag, waarom heb je meerdere portalen?
 

DeletedUser1427

Guest
om op deze vraag te komen. de directe effect: portaalwinst 25% geeft rasgoederen van het huidige ras waar de speler zich in bevindt.
 

DeletedUser

Guest
om op deze vraag te komen. de directe effect: portaalwinst 25% geeft rasgoederen van het huidige ras waar de speler zich in bevindt.

@Lionell dus als ik het goed begrijp kun je de Portaalwinst direct effect niet bewaren voor het volgende hoofdstuk?
Hoe gaat dat dan met spelers die in een overgangsfase tussen de hoofdstukken zitten? Bijv. dat ze met de geavanceerde verkenner bezig zijn voor het volgende hoofdstuk, maar officieel nog niet in dat hoofdstuk zitten.
 

DeletedUser

Guest
Denk wel dat je hem kan bewaren maar je dus alleen maar rasgoederen krijgt van het actuele gastras waar je mee bezig ben. Tijdens herfstevent kunnen we de "Trading Outpost (2x2) : 1950 Culture / 5% Portal Profit Instant/48h" winnen, zou een beetje stom zijn als je die instants niet kan bewaren voor komende gastrassen
 

DeletedUser2578

Guest
Goeiemorgen!

Ik heb net een cadeou gehad en ben erg blij!
Moon.

Ja, ik ben er ook blij mee! Heb het vandaag gebruikt en heb ermee het hoofdstuk Tovenaren en Draken afgerond, super cadeau is het! :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
@Lionell dus als ik het goed begrijp kun je de Portaalwinst direct effect niet bewaren voor het volgende hoofdstuk?
Hoe gaat dat dan met spelers die in een overgangsfase tussen de hoofdstukken zitten? Bijv. dat ze met de geavanceerde verkenner bezig zijn voor het volgende hoofdstuk, maar officieel nog niet in dat hoofdstuk zitten.

Zoals @Lord Soth aangeeft klopt :) de directe effect kan je bewaren totdat je deze nodig hebt. Het geeft je dan rasgoederen afhankelijk van het huidige ras waar je mee bezig bent :)
 
Werkt die trading outpost alleen als het
portaal level 4 is want ik kan alleen maar 0 goederen krijgen ervan van gastras?
 
Bovenaan