• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. AlbertDeWijze

    Pijl op de wereldkaart wijst niet naar mijn stad

    Plaatje zegt genoeg lijkt me :)
  2. AlbertDeWijze

    Geen bug Kan aankondiging niet lezen

    We hadden vandaag een aankondiging: Als ik op de knop klik verweacht ik dat ik de aankondiging zie en kan lezen. In plaats daarvan kom ijk op de discord aanmeldings pagina. Ik heb geen account bij Doscord. Ik speel Elvenar, ik heb een account bij Inno daarvoor. Ik heb toerndertijd nergens...
  3. AlbertDeWijze

    H21 Quest "verkoop gebouwen (= 1 gebouw)

    Onderste opdracht was vervuld na verkoop van 1 level 1 WP. De meervouds formulering is dus incorrect.
  4. AlbertDeWijze

    Geen bug Gebruik portaalwinst opdracht zonder gastras in de stad

    Spelversie: __v1.169.4-(1c3cc74) - html5 (2023-02-23 10:03) Spelwereld: __ Arendyll Flash of HTML5: __ 3x gokken Flash Speler versie: __ Spelersnaam: __ AlbertDeWijze Mensen of Elfen: __ Mens Browser + versie: __ FireFox 110.0.1 Besturingssysteem: __ Linux Mint Schermresolutie: __ desktop...
  5. AlbertDeWijze

    Bevestigd [ONYX-40082] Verwarrende produktie-hoeveelheden Constructen goederen

    Spelversie: __ v1.167.2-(5370d2b) - html5 (2023-01-19 10:22) Spelwereld: __ Winyandor Flash of HTML5: __ geen Flash Flash Speler versie: __ Spelersnaam: __ AlbertDeWijze Mensen of Elfen: __ Mensen Browser + versie: __ mint-001 - 1.0 Besturingssysteem: __ Linux Mint Schermresolutie: __ desktop...
  6. AlbertDeWijze

    Geen fix Onoplosbare opdracht bij ketel quests

    Spelversie: __ v1.166.2-(f542c54) - html5 (2023-01-05 10:35) Spelwereld: __ Arendyll Flash of HTML5: __ Flash Speler versie: __ Spelersnaam: __ AlbertDeWijze Mensen of Elfen: __ Mensen Browser + versie: __ Firefox mint-001 - 1.0 Besturingssysteem: __ Linux Mint Schermresolutie: __ desktop...
  7. AlbertDeWijze

    Goudmijn als buur

    Ik heb een naamloze goudmijn als buur: Een buur heeft geen avatar en geen naam. Als ik op het "ga erheen" vakje klik kom ik uit op de mijn net rechts van het scherm. Als ik burenhulp geef, zegt het spel "deze buur is niet meer actief." Browser, versie v1.160.3-(967bc1a) - html5 (2022-09-29...
  8. AlbertDeWijze

    Feedback Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

    Steeds nieuwe artefacten recepten toevoegen is wel leuk, maar volgens mij zit in hetzelfde slot het dierenvoer recept, zodat dat steeds minder voorkomt terwijl het aantal dieren steeds toeneemt. Gaat er ook wel eens wat uit de recepten in dat slot om het evenwicht te behouden?
  9. AlbertDeWijze

    Aangepast & Wacht op Update Hoofdstuk 20 beloning van een quest

    Typo "tovenaries" Quest 6, zo te zien.
  10. AlbertDeWijze

    Geen bug [ONYX-40921] Koninklijke prijze scherm opent op blad zonder pakbare prijzen.

    Spelversie: __ v1.154.6-(16e2eef) - html5 (2022-06-20 17:38) Spelwereld: __ beiden Flash of HTML5: __ no flash please Flash Speler versie: __ no flash please Spelersnaam: __ AlbertDeWijze Mensen of Elfen: __ Mens Browser + versie: __ firefox 101.0.1 (mint editie) Besturingssysteem: __ Linux...
  11. AlbertDeWijze

    Opgelost Opdracht 47 van het feniks event: placeholder in de tekst ipv "15 kp"

    Opdracht 47 van het feniks event. 1e opdracht tekst staat een place-holder in plaats van het benodigde aantal kp.
  12. AlbertDeWijze

    Tournament Archive speler niet vertaald

    We hebben gister voor het eerst de toernooi perk gebruikt. We hebben nu een extra "speler" in het toernooi overzicht van het BS: Neem aan dat dit ook vertaald zou moeten zijn.
  13. AlbertDeWijze

    Aangepast & Wacht op Update Verzegeld vredesgedrag gebouw

    Hoofdstuk 19 cultuur gebouw: "ver[r]volgens" op einde 2e regel van de uitleg.
  14. AlbertDeWijze

    Alleen bonus produktie voor fabrieken

    De T1/2/3 interface is anders dan de T4/5/6 interface, is anders dan de T7/8/9 interface. Zonder hoofdstuk 21 is het zelfs helemaal een janboel. Met enige regelmaat doe ik per ongeluk de verkeerde produktie, en kom dan 3 uur later er achter dat ik een miezerige hoeveelheid toverstof heb gemaakt...
  15. AlbertDeWijze

    Torenarchief en voordeel van de leden?

    Kan iemand mij uitleggen waarom het torenarchief een goede perk is? Om het te verkrijgen werkt ieder lid mee, maar de toren deelt alleen extra beloningen uit aan de paar leden die boven de kolom paars spul zitten. De situatie dat iedereen boven die kolom zit bestaat niet eens. Als zodanig is...
  16. AlbertDeWijze

    Stad verdwijnt bij annuleren produktie

    Spelversie: __ v1.143.2-(6a14fd9) - html5 (2021-12-09 10:40) maar ook wel gezien op eerdere versies Spelwereld: __ Winyandor (maar ook wel gezien op Arendyll) Flash of HTML5: __ geen flash Flash Speler versie: __ geen flash Spelersnaam: __ AlbertDeWijze Mensen of Elfen: __ Mens + Orks en Goblins...
  17. AlbertDeWijze

    H19, provincie(s?) quest volslagen onduidelijk

    Hoofdstuk 19, 2e of 3e quest: Dit screenshot is gemaakt toen de quest al klaar was, maar zonder het groene kleurtje moet ik of - "Verken provincies" doen, maar er staat niet bij hoeveel dan. - "Voltooi provincies" doen, maar die 575 zijn mijn veroverde aantal, en ik heb 18 verkende (maar niet...
  18. AlbertDeWijze

    Uitbreidingstekst naar volgend hoofdstuk past niet op het schermpje

    Het laatste " u)" tekst van de uitgebreide versie van het gebouw valt buiten het schermpje.
  19. AlbertDeWijze

    Geen bug Ork-quest voortijdig voltooid

    De quest vraagt om 2 woongebouwen uit het Ork/Goblins hoofdstuk. Links staat mijn ene magische huis die aan die voorwaarde voldoet. De andere magische woning is uit het dwergen hoofdstuk, en alle normale woningen zijn uit het fee-hoofdstuk. Desondanks beschouwt het spel de quest als gedaan.
  20. AlbertDeWijze

    Mail correspondentie niet altijd helemaal leesbaar

    Spelversie: __ v1.140.2-(46f8cbf) - html5 (2021-10-28 10:52) Spelwereld: __ Arendyll Flash of HTML5: __ Geheel overbodige vraag, zie versie nummer Flash Speler versie: __ Spelersnaam: __ AlbertDeWijze Mensen of Elfen: __ Mens Browser + versie: __ Firefox, 94.0 (mint distributie)...
Bovenaan