• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

Steeds nieuwe artefacten recepten toevoegen is wel leuk, maar volgens mij zit in hetzelfde slot het dierenvoer recept, zodat dat steeds minder voorkomt terwijl het aantal dieren steeds toeneemt.

Gaat er ook wel eens wat uit de recepten in dat slot om het evenwicht te behouden?
 
Zodra ze artefact B toe voegen halen ze artefact A er uit.
Zelfde geld ook voor de evo gebouwen die in dat zelfde slot vallen.
Dus onder de streep blijft de kans op diervoer in dat slot gelijk.
 
Weet je dit wel zeker Bor, volgens mij niet hoor en komen alle soorten artefacten die ooit aan de MA zijn toegevoegd voorbij.

Daarom heb ik op Beta voorgesteld om hiervoor in de plaats "Tomes" te laten verschijnen. Gegroepeerd op seizoen o.i.d.
 
Als je goed oplet dan merk je dat wat er in de toren verschijnt en verdwijnt ook in de magische academie gebeurd.
Ik geef toe dat het erg veel verschillende artefacten zijn maar er zijn maar een beperkt aantal tegelijk beschikbaar.

Wat ik wel merk is dat de Festivalkraam voor mij bijna niet meer langs komt en ik zou er nog graag 7 van willen hebben om mijn H19 kramen te vervangen voor H20.
Dit geldt overigens ook op Beta omdat ik daar H11 kramen nodig heb voor de zaden.
 
Als je goed oplet dan merk je dat wat er in de toren verschijnt en verdwijnt ook in de magische academie gebeurd.
Ik geef toe dat het erg veel verschillende artefacten zijn maar er zijn maar een beperkt aantal tegelijk beschikbaar.

Wat ik wel merk is dat de Festivalkraam voor mij bijna niet meer langs komt en ik zou er nog graag 7 van willen hebben om mijn H19 kramen te vervangen voor H20.
Dit geldt overigens ook op Beta omdat ik daar H11 kramen nodig heb voor de zaden.
De zaden zijn idd niet aan te slepen,
 
Als je goed oplet dan merk je dat wat er in de toren verschijnt en verdwijnt ook in de magische academie gebeurd.
Ik geef toe dat het erg veel verschillende artefacten zijn maar er zijn maar een beperkt aantal tegelijk beschikbaar.

Wat ik wel merk is dat de Festivalkraam voor mij bijna niet meer langs komt en ik zou er nog graag 7 van willen hebben om mijn H19 kramen te vervangen voor H20.
Dit geldt overigens ook op Beta omdat ik daar H11 kramen nodig heb voor de zaden.

Dat zou betekenen voor nieuwe spelers dat de Vuurfeniks niet meer te maken is en/of dat de artefacten niet meer via de MA zijn te verkrijgen. Lijkt me dan geen goede zaak.
 
O, die is nog steeds te maken voor nieuwe spelers.
Het duurt alleen even voordat die artefacten weer langs komen in de MA.
grof gezegd, er zitten 50 items in de gebouwenslot van de MA.
Ze stoppen er 5 nieuwe in en ze halen er meteen 5 oude er uit zodat je met 50 items blijft zitten.

En voor @Carlala en andere H20 spelers, Unurium is anders ook een ramp.
200k om een gebouw naar level 34 te krijgen van level 33 en dat 5x (1x T3, 2x T6 en 2x T9)
alleen dat 3u plaatje van de toverstof maker T9 productie vind ik spuug lelijk.
toverstof34.png
 
O, die is nog steeds te maken voor nieuwe spelers.
Het duurt alleen even voordat die artefacten weer langs komen in de MA.
grof gezegd, er zitten 50 items in de gebouwenslot van de MA.
Ze stoppen er 5 nieuwe in en ze halen er meteen 5 oude er uit zodat je met 50 items blijft zitten.
Heb je voor mij een referentie waar dit staat beschreven?
 
Ik zou daar voor ruim 2 jaar aan forum berichten moeten terug lezen om de uitleg van iemand van Inno terug te vinden.
Tevens kan dat ook op het Beta forum zijn geweest.
Mijn getal 50 is in deze een aangenomen getal maar wat er aan aantallen aan de MA wordt toegevoegd wordt er tegelijk ook weer uit gehaald.
Dit kun je merken met evoluerende gebouwen waarvan de artefacten in de toren verschijnen, mits je die niet in je voorraad hebt zitten.
Ik zie zo wel de goud feniks voorbij komen mits de feniks artefacten voor de vuur feniks in de toren zitten maar als die artefacten uit de toren verdwijnen dan is die bewuste vogel gevlogen in de MA.
Zelfde geld voor de 3 beren van het zelfde event.
 
Ik zou daar voor ruim 2 jaar aan forum berichten moeten terug lezen om de uitleg van iemand van Inno terug te vinden.
Tevens kan dat ook op het Beta forum zijn geweest.
Mijn getal 50 is in deze een aangenomen getal maar wat er aan aantallen aan de MA wordt toegevoegd wordt er tegelijk ook weer uit gehaald.
Dit kun je merken met evoluerende gebouwen waarvan de artefacten in de toren verschijnen, mits je die niet in je voorraad hebt zitten.
Ik zie zo wel de goud feniks voorbij komen mits de feniks artefacten voor de vuur feniks in de toren zitten maar als die artefacten uit de toren verdwijnen dan is die bewuste vogel gevlogen in de MA.
Zelfde geld voor de 3 beren van het zelfde event.
Hoe de toren gaat is voor mij een zeer duidelijk verhaal, maar ik zie alleen maar berichten dat nadat de artefacten uit de Toren verdwijnt deze wordt toegevoegd aan de MA, maar niets over verwijderen.
Maar ik zal eens op het beta forum gaan speuren Bor, bedankt.
 
ik denk trouwens dat die artefacten tegenwoordig wel in een "boek" zitten, met de verschillende feniks artefacten in. Het valt dus misschien minder op dat hij voorbijkomt?
Dat is alleen op het moment van een evenement t/m aan de BSA en dan alleen "gelijkwaardige" artefacten. Dus met 2x Beer-evenement artefacten kun je 1 oudere Beer artefact (Panda Beer, Beer, ...) maken als voorbeeld.
 
O, die is nog steeds te maken voor nieuwe spelers.
Het duurt alleen even voordat die artefacten weer langs komen in de MA.
grof gezegd, er zitten 50 items in de gebouwenslot van de MA.
Ze stoppen er 5 nieuwe in en ze halen er meteen 5 oude er uit zodat je met 50 items blijft zitten.

En voor @Carlala en andere H20 spelers, Unurium is anders ook een ramp.
200k om een gebouw naar level 34 te krijgen van level 33 en dat 5x (1x T3, 2x T6 en 2x T9)
alleen dat 3u plaatje van de toverstof maker T9 productie vind ik spuug lelijk.
Bekijk bijlage 6747
 
O, die is nog steeds te maken voor nieuwe spelers.
Het duurt alleen even voordat die artefacten weer langs komen in de MA.
grof gezegd, er zitten 50 items in de gebouwenslot van de MA.
Ze stoppen er 5 nieuwe in en ze halen er meteen 5 oude er uit zodat je met 50 items blijft zitten.

En voor @Carlala en andere H20 spelers, Unurium is anders ook een ramp.
200k om een gebouw naar level 34 te krijgen van level 33 en dat 5x (1x T3, 2x T6 en 2x T9)
alleen dat 3u plaatje van de toverstof maker T9 productie vind ik spuug lelijk.
Bekijk bijlage 6747
 
Zou het een idee zijn om de boeken te gebruiken in plaats van specifieke Artefact. Deze zijn toch per genre en het voordeel is dat men kan kiezen tussen oude event artefact of de recente.
 

Aeva

Chef
Ik zie de uitdaging niet zo.
1. Er komen met enige regelmaat (een keer in de maand is ook regelmaat :) ) oude artefacten voorbij, deze zijn gekoppeld aan de reguliere wissel in de toren en deze worden netjes aangekondigd.
2. Tijdens de jaarlijkse vervolgen op oudere evenementen (zoals Zodiac) wordt altijd een of meer mogelijkheden in de MA geboden om nieuwe artefacten om te ruilen voor oudere (meestal 2 nieuwe levert 1 oude op).
3. De bases komen altijd voorbij als je geen evoluerend gebouw hebt. Dus heb je geen bruine beer staan, dan mag je een basis voor een bruine beer in je MA verwachten. Heb je er wel een dan is en blijft dat de enige.
Zouden oude artefacten veel vaker voorbij komen, dan beperk je de mogelijkheden voor spelers die altijd vol meedoen met evenementen. Komen ze minder vaak voorbij dan kunnen nieuwere spelers geen inhaalslag maken.
 
Bovenaan