• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Master Aragorn

    The Fabulous Gang zoekt actieve leden.

    We zijn een nieuwe BS, en zijn op zoek naar spelers die minimaal 4 x per week online zijn. -Actief genoeg zijn om mee te spelen in de toernooien. -Actief genoeg om mee te spelen in het BSA. -Lid willen zijn van een no nonsens BS -Eerlijk willen handelen (geen cross tier) Geïnteresseerd?...neem...
  2. Master Aragorn

    Blauwdruk!!

    Goedemorgen, Inno is goed bezig met allerlei verbeteringen in het spel, maar wanneer komen onze blauwdrukken in onze inventaris?????? Dit moet toch anno 2020 niet zo moeilijk zijn....alle andere items zetten ze er huppekee in, maar de blauwdruk...ho maar. We kunnen maar op 1 manier zien zien...
  3. Master Aragorn

    The society is op zoek naar nieuwe spelers.

    Hallo allemaal, Langs deze weg nodig ik iedereen die actief speelt uit om lid te worden van onze leuke en zeer actieve club spelers. Heb je minimaal 5000 punten en heb je bij voorkeur Hout en Boekrollen als bonus goed, dan ben je bij ons aan het goeie adres. Voor nu willen we gewoon lekker...
  4. Master Aragorn

    The Society zoekt dringend actieve spelers

    Hallo allemaal, Langs deze weg nodig ik iedereen die actief speelt uit om lid te worden van onze leuke en zeer actieve club spelers. Heb je minimaal 5000 punten en heb je bij voorkeur Hout en Boekrollen als bonus goed, dan ben je bij ons aan het goeie adres. Voor nu willen we gewoon lekker...
  5. Master Aragorn

    The Society heeft een plekje vrij

    Onze zeer leuke en actieve BS is op zoek naar een actieve Hout / Boekrollen / Toverstof speler, van minimaal 4000 punten. We hebben een paar standaard regels zoals: Burenhulp. Elkaar helpen groeien. Deelname aan toernooien (op dit moment is alle deelname acceptabel) en BS Avonturen. Eerlijke...
  6. Master Aragorn

    Divide et Imperia zoekt nieuwe leden

    Welkom, we zijn in Winyandor een nieuwe BS gestart en zijn op zoek naar spelers met minimaal 2000 punten en met Marmer/Zijde als bonus goederen. We doen aan eerlijke handel en geven als het kan elke dag burenhulp. We doen mee aan alle toernooien en willen uiteindelijk graag een 10 kistjes BS...
  7. Master Aragorn

    Oplichting!!!!

    Bericht aangepast.....volgende keer beter.
  8. Master Aragorn

    Oplichting!!!!

    Kijk als ik nou een hele ervaren poster zou zijn, dan had ik je helemaal gelijk gegeven. Aangezien ik dit bericht in onschuld heb geplaatst, wens ik zo niet toegesproken te worden, maar op zijn minst een uitleg, hoe ik het wel had moeten doen. Dit had je in je eerste reactie moeten zeggen, en...
  9. Master Aragorn

    Oplichting!!!!

    Ik had verwacht hier dank je wel voor de waarschuwing te krijgen i.p.v een dom antwoord.....nou dit valt ff vies tegen hiero!!!!
  10. Master Aragorn

    Oplichting!!!!

    Lul niet...ik wil alleen de mensen waarschuwen....ik nodig niemand uit om iets te doen toch?
  11. Master Aragorn

    Oplichting!!!!

    Goede morgen, Veel van onze leden hebben de afgelopen tijd een hele rare mail gekregen in het spel. Ik heb een ticket aangemaakt bij support. Hallo Zoals ik kan zien, speel je ELENAR voor een tijdje, hè? Ik denk, ik denk dat je een proffesionele speler bent, hier is de deal genoemd worden, is...
  12. Master Aragorn

    Hallo

    Ik ben Master Aragorn, en ik speel Elvenar nu sinds September vorig jaar. Ik zit nu in hoofdstuk 10 en doe alles lekker op het gemakkie. Ik speel in een waanzinnig leuke BS, Terry's fabulous group waar we altijd met elkaar de dingen oplossen en alle events ook samen spelen.
  13. Master Aragorn

    Dropdown menu voor niet verplichte opdrachten

    s het misschien niet handig, om in een dropdown menu de opdrachten te selecteren? Nu moeten we verplicht 20 keer een opdracht weigeren om bij de opdracht te komen die we willen hebben. Dit scheelt een berg tijd en enorm veel frustratie bij iedereen. Mvg Master Aragorn
  14. Master Aragorn

    Dropdown menu voor niet verplichte opdrachten

    Is het misschien niet handig, om in een dropdown menu de opdrachten te selecteren? Nu moeten we verplicht 20 keer een opdracht weigeren om bij de opdracht te komen die we willen hebben. Dit scheelt een berg tijd en enorm veel frustratie bij iedereen. Mvg Master Aragorn
  15. Master Aragorn

    <doorgegeven> Handelaar icoontje ook op scherm wereldkaart

    Gewoon een heel goed idee....nix meer en nix minder....stemmen maar!!
  16. Master Aragorn

    <doorgegeven> o.w. is klaar om te uppen

    Helemaal top dit idee....stemmen zou ik zeggen
  17. Master Aragorn

    <afgewezen> Notificatiescherm op de wereldkaart en bij je buren tonen

    Dat zou inderdaad erg handig wezen......ik zeg in de stemming met deze topic!
  18. Master Aragorn

    <doorgegeven> Verrekijker (verkenner) ook op eerste pagina tonen

    Helemaal met MT eens.....waarom houden wij ons hier eigenlijk mee bezig?, en is dit niet een taak voor de dev"s? Ik zeg gewoon in stemming zetten en laten de dev's maar is iets nuttigs gaan doen.
  19. Master Aragorn

    Feedback broederschapsavonturen

    Helemaal mee eens
Bovenaan