• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<afgewezen> Notificatiescherm op de wereldkaart en bij je buren tonen

Notificatiescherm op de wereldkaart en bij je buren tonen

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 51 77,3%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 15 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    66
  • Enquête gesloten .
Mij lijkt het handig om het notificatiescherm op de wereldkaart te tonen alsook als je op bezoek bent bij een andere speler, zodat je van het ene gouden handje naar het andere kan verder gaan zonder eerst naar je stad te moeten terugkeren!

Voordelen:
  • Efficiënter werken en minder tijdverlies.
  • Bij algemene burenhulp heb je dadelijk een overzicht van de gouden handjes, deze laat ik soms even hangen om te combineren met voorraden om zo een opdrachtgevertje vol te krijgen.
  • Minder geklik met de muis en dus gezonder voor de gewrichten.
Nadelen:
  • Ik kan zo snel geen nadelen verzinnen.
 

DeletedUser2139

Guest
Ik begrijp wat je bedoelt, ja. Het zou erg handig zijn dat op de wereldkaart zichtbaar is van wie je hulp gekregen hebt, en van wie niet.
Notificatiescherm zou erg handig zijn, maar misschien kunnen er gewoon ook handjes te zien zijn onder de gebruikersnaam van mensen bij hun steden?
 

DeletedUser1427

Guest
Mij lijkt het handig om het notificatiescherm op de wereldkaart te tonen alsook als je op bezoek bent bij een andere speler, zodat je van het ene gouden handje naar het andere kan verder gaan zonder eerst naar je stad te moeten terugkeren!

Voordelen:
  • Efficiënter werken en minder tijdverlies.
  • Bij algemene burenhulp heb je dadelijk een overzicht van de gouden handjes, deze laat ik soms even hangen om te combineren met voorraden om zo een opdrachtgevertje vol te krijgen.
  • Minder geklik met de muis en dus gezonder voor de gewrichten.
Nadelen:
  • Ik kan zo snel geen nadelen verzinnen.

Bedankt voor je idee, dit idee heeft nog niet voldoende bespreking ontvangen. Mocht de bespreking niet voor 06-04-2018 op gang komen wordt dit idee afgewezen en verplaatst naar het archief.
 
"Bespreking" lijkt me meer dan "ik ben voor" :p

Om even wat discussie los te weken:
Ik doe burenhulp op de kaart gewoon uit het hoofd, er zijn een aantal vaste spelers die me helpen, en die zitten elke dag op dezelfde plek op de kaart, dus zo moeilijk is het niet als je een vast rondje over je gebied wandelt. Aan het eind loop je nog 1x door je notificaties om te controleren of je niet iemand vergeten bent, en klaar.
 

DeletedUser

Guest
"Bespreking" lijkt me meer dan "ik ben voor" :p

Om even wat discussie los te weken:
Ik doe burenhulp op de kaart gewoon uit het hoofd, er zijn een aantal vaste spelers die me helpen, en die zitten elke dag op dezelfde plek op de kaart, dus zo moeilijk is het niet als je een vast rondje over je gebied wandelt. Aan het eind loop je nog 1x door je notificaties om te controleren of je niet iemand vergeten bent, en klaar.

Zo doe ik het ook, plus af en toe de volledige wereldkaart doen (als de app wilt werken tenminste), om te kijken of er nieuwe actieve bij zijn gekomen, of dat inactieve buurtjes toch weer actief zijn geworden.

Het is mij best als de notificaties ook op de wereldkaart getoond wordt, maar bij de buren zelf vind ik werkelijk overbodig
 
Het gaat erom direct te kunnen voortdoen, zonder de nutteloze tussenstappen terug te moeten gaan naar je stad en dan nog naar notificaties.

Zelfde had je bij toernooien teamoverzicht (hoewel dat ondertussen in klassementsmenu in je stad zit tijdens toernooi denk ik).
En bij broederschapsevenementen kan je niet zien wat je allemaal geproduceerd hebt (en nog minder van je broederschap) zonder eerst dat evenementenscherm te openen.

Al dat nutteloos in het rond klikken.
 

DeletedUser3370

Guest
een gouden handje zie ik ook wel zitten, is inderdaad handig om een opdracht op te vullen waar je tools voor nodig hebt :)
 

DeletedUser3381

Guest
De huidige manier in de browser versie is inderdaad erg omslachtig. Daarom doe ik het zelf eigenlijk altijd via de App, omdat dit veel sneller gaat. Nadeel daarvan is wel dat je dan de extra beloningen voor burenhulp misloopt.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 17-04 om 12:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 01-05 om 11:00 uur. @MercifulTerry , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 17-04 12:00 uur.
 

DeletedUser2349

Guest
Ik heb tegen gestemd, omdat dit een extra hulpmiddel zou zijn om alleen diegene hulp te geven die ook aan jou hulp geven. Op zich een vriendelijk gebaar, maar als iedereen alleen burenhulp geeft aan diegene die het ook aan jou geven ontbreekt de stimulans bij diegene die jou nog nooit wat hebben gegeven om ook een keer burenhulp terug te geven.

Geef gewoon aan iedereen burenhulp en je merkt vanzelf van wie je wat terug krijgt, zonder een schifting te maken via de notificaties. En met de mobiele app (op smartphone of met android-emulator) is de tijdkosten voor het geven van burenhulp aan iedereen geen argument meer om niet aan iedereen burenhulp te geven.
 
Bovenaan