• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Blauwdruk!!

Goedemorgen,
Inno is goed bezig met allerlei verbeteringen in het spel, maar wanneer komen onze blauwdrukken in onze inventaris??????

Dit moet toch anno 2020 niet zo moeilijk zijn....alle andere items zetten ze er huppekee in, maar de blauwdruk...ho maar.
We kunnen maar op 1 manier zien zien hoeveel we er hebben, en als je gebouwen op level zijn niet meer.

Mvg
Master Aragorn
 

DeletedUser2578

Guest
Inno is goed bezig met allerlei verbeteringen in het spel, maar wanneer komen onze blauwdrukken in onze inventaris?
Je hebt gelijk; het lijkt alsof het is vergeten om het ook te verbeteren(?). Het zou fijn zijn als de blauwdrukken bijv. bij de inventaris->betoveringen zichtbaar zouden zijn. +1 voor de suggestie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
maar zijn er meerdere zoals je in deze thread kunt lezen.
Klopt maar dan moet je zoeken en soms vergeet je waar je ze terug kan zoeken. Het is handiger als de blauwdrukken op een vaste plek in je inventaris te zien zijn.
 

Deleted User - 147694

Guest
Teveel gemak maakt een mens lui. ;)

Overigens zie ik elke zaterdag na het toernooi hoeveel ik er heb sinds we (bijna) wekelijks 10 toernooikisten halen.

Boekrollentoernooi... (>__<)
 

Deleted User - 147694

Guest
Dat kan maar als je de ongebruikte blauwdruk terug wil zoeken dan is het niet meteen vindbaar.
Mijn geheugen is slecht, maar zelfs ik weet nog dat afgelopen toernooi, ik er 11 op voorraad had, misschien helpt een post-it je zodra je er achter bent hoeveel je hebt?

Overigens heeft @DonFrank aangegeven dat de moderators het geen probleem vinden om je te vertellen hoeveel blauwdrukken je op voorraad hebt. ;)
 

Deleted User - 370874

Guest
Mijn geheugen is slecht, maar zelfs ik weet nog dat afgelopen toernooi, ik er 11 op voorraad had, misschien helpt een post-it je zodra je er achter bent hoeveel je hebt?

Overigens heeft @DonFrank aangegeven dat de moderators het geen probleem vinden om je te vertellen hoeveel blauwdrukken je op voorraad hebt. ;)
Maar dan moet je wel even een support ticket aanmaken,
Op het forum is toch een no-go :rolleyes:
 

DeletedUser2578

Guest
Mijn geheugen is slecht, maar zelfs ik weet nog dat afgelopen toernooi, ik er 11 op voorraad had, misschien helpt een post-it je zodra je er achter bent hoeveel je hebt?
Als het zo voor jou werkt is dat fijn, maar voor mij en kennelijk ook andere spelers werkt het niet, en ik ga echt niet steeds een post-it maken.
Overigens heeft @DonFrank aangegeven dat de moderators het geen probleem vinden om je te vertellen hoeveel blauwdrukken je op voorraad hebt.
Het is toch wat als steeds iedereen hiervoor een support ticket aanmaakt dan is het voor het support team ook niet meer bij te houden, krijgen ze tig berichten binnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 147694

Guest
Het is toch wat als steeds iedereen hiervoor een support ticket aanmaakt dan is het voor het support team ook niet meer bij te houden, krijgen ze tig berichten binnen.
Volgens @DonFrank is het voor hun maar 2 klikjes om er achter te komen. Denk wel dat het antwoord terug meer moeite zal zijn. ;)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het is voor ons weinig werk, als er heel veel verzoeken van binnenkomen kunnen we zelfs een groot deel van het antwoord automatisch laten invullen, dus dien gerust een ticket in :)
 

DeletedUser2578

Guest
Het is voor ons weinig werk, als er heel veel verzoeken van binnenkomen kunnen we zelfs een groot deel van het antwoord automatisch laten invullen, dus dien gerust een ticket in :)
Bedankt voor het aanbod maar ik zie niet de urgentie ervan in om voor zoiets een support ticket aan te maken. Het is handiger als ik het zelf in mijn inventaris in het rijtje van spreuken, teleporterenbadges, dierenvoeding, combinatieversnellers zou kunnen zien. Daar staat nog een plekje open; de blauwdruk zou daar heel goed bij passen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoe klein de moeite voor hen ook is, ik wil niet 10x klikken, berichten typen etc etc, terwijl het maar 1-5?x klikken zou moeten zijn:
inventaris, (evt juiste tabblad) (en evt opzij klikken)
 

DeletedUser2578

Guest
hoe klein de moeite voor hen ook is, ik wil niet 10x klikken, berichten typen etc etc, terwijl het maar 1-5?x klikken zou moeten zijn
Als het bij betoveringen zou staan is het maar zelfs 1 klik op je inventaris! Dan heb je verder niets meer bij nodig.
 
Bovenaan