• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oplichting!!!!

Goede morgen,
Veel van onze leden hebben de afgelopen tijd een hele rare mail gekregen in het spel.
Ik heb een ticket aangemaakt bij support.

Hallo
Zoals ik kan zien, speel je ELENAR voor een tijdje, hè? Ik denk, ik denk dat je een proffesionele speler bent, hier is de deal genoemd worden, is er een nieuw spel genaamd. Het spel is vergelijkbaar met deze. Ik ben op zoek naar de mensen om mijn alliantie daar toetreden, moeten ervaren spelers zijn, kun je helpen?
Bericht me - als er vragen zouden zijn)
GA HIER NIET OP IN!!!!! lees onderstaand bericht uit het engelse forum.

Op het engelse forum, kom ik dit bericht tegen:
I got one yesterday and investigated it they are trying ti highjack your computer it is a unsafe site so don't go there I have already reported it as well

Graag jullie mening in deze zaak.
Groetjes
Master Aragorn
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 147694

Guest
Je kan als je in de browser het bericht opent aan de linkerkant een avatar zien met daaronder een envelop en uitroepteken, via de uitroepteken kun je de speler rapporteren.

Verder kun je het beste de naam van de site waar de referentie voor is uit je bericht verwijderen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Je bent namelijk nu zelf net zo bezig als die oplichter...

:(
 

Deleted User - 147694

Guest
Wat verwacht je nou?

Je wilt waarschuwen voor oplichting, maar je deelt het volledige bericht inclusief de sitenaam waar de oplichter iemand heen wil hebben.

Wie is hier nou dom bezig dan?

Als je in je 1e bericht de hele tekst gedeeld had zonder die .COM dingen er in, dan had je een bedankje verdiend.

Maar nu ben je alleen maar bezig met het verspreiden van de informatie, daar krijg je van mij geen bedankje voor.
 
Kijk als ik nou een hele ervaren poster zou zijn, dan had ik je helemaal gelijk gegeven. Aangezien ik dit bericht in onschuld heb geplaatst, wens ik zo niet toegesproken te worden, maar op zijn minst een uitleg, hoe ik het wel had moeten doen. Dit had je in je eerste reactie moeten zeggen, en hadden we deze discussie niet gehad uilskuiken.
 

Deleted User - 147694

Guest
Via bewerk kun je je bericht aanpassen.

Ik heb overigens wel dit gezegd:

"Verder kun je het beste de naam van de site waar de referentie voor is uit je bericht verwijderen."

Volgende keer zal ik er een stappenplan bij zetten.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik zou zeggen: meldt het bij support, dan kunnen zij actie ondernemen.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik ook, van kustar. Heb gewoon gezegd: Niet geïnteresseerd. Zo random even een mailtje van een kleine speler over een niet bestaand spel. Best vervelend.
 

DeletedUser4341

Guest
wij krijgen regelmatig berichten binnen en als je het dan opendoet blijkt alles leeg te zijn :(
ook alles is dan verdwenen wat in postvak zat :( moet ik me zorgen maken..?? :((
 
Wat verwacht je nou?

Je wilt waarschuwen voor oplichting, maar je deelt het volledige bericht inclusief de sitenaam waar de oplichter iemand heen wil hebben.

Wie is hier nou dom bezig dan?

Als je in je 1e bericht de hele tekst gedeeld had zonder die .COM dingen er in, dan had je een bedankje verdiend.

Maar nu ben je alleen maar bezig met het verspreiden van de informatie, daar krijg je van mij geen bedankje voor.

Goeidag zeg... iets met slakken en een kilo zout op storten..
Wees gewoon blij dat je gewaarschuwd wordt.

Dankjewel Master Aragorn voor het melden. Zeker ook even melden bij support :)
 

Deleted User - 370874

Guest
Als je dergelijke berichten krijgt dan kan je ons waarschuwen door middel van het drukken op het
upload_2019-4-11_16-17-57.png
bij het bericht.
Eventueel gevolgd door een support ticket.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik ben wel naar de onveilige site gegaan. Even maar. Gaat er dan ook meteen iets fout?
(ben geen computer-expert ofzo)
 
Bovenaan