• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. ladiesmen

    Vrede ook in ELvenar

    De wereld is teveel doorgeslagen naar een "ik" mentaliteit in plaats van een wij of elkaar helpen. Verhalen dat mensen tijden dood in huis liggen, mensen die verschrikkelijk eenzaam zijn omdat nooit iemand naar hun omkijkt. Daarvoor hecht ik super belang aan een actieve chat en niet alleen met...
  2. ladiesmen

    de grote leegte

    Kraters groeien rap nu al 120 nog even en blijft stijgen terwijl plezier afneemt
  3. ladiesmen

    Stad verplaatsen?

    Mijn glas is altijd half vol. Argument van dode accounts niet op die plekken zetten snap ik ook en niet relevant. Verwacht ook niet verhuizing morgen maar term "ooit" is weer ander uiterste. afijn we gaan het wel zien
  4. ladiesmen

    Stad verplaatsen?

    ik word er beetje gek van want ben sinds "gedwongen" verhuizing gegaan van 30 katers rond mij, naar 70 en nu 105. We zijn nu redelijk wat maanden verder en vraag me af wanneer je aan de beurt komt dan
  5. ladiesmen

    Zoek jij leuk en actief BS

    Zoek jij/jullie een leuk, actief en sociaal broederschap die elke week minimaal 10 kisten behaald? Die samen voor de toren gaat en elkaar helpt met advies en handel. Kijk dan is in ons intro verhaal van het BS en wellicht zien we jou binnenkort dan wel
  6. ladiesmen

    Feedback over verhuizingen

    Buiten slechte communicatie over "verplicht" verhuizen vraag ik me af of zin heeft om veel (sociale) activiteit in mijn huidige nieuwe buren te steken als de kans groot is dat komende weken dit wellicht weer wisseld. Merk het wel
  7. ladiesmen

    Feedback over verhuizingen

    Baal als een stekker dat men verhuizen gewoon doet ondanks dat ik setting uit had staan terwijl ik begreep dat die setting gerespecteerd zou worden
  8. ladiesmen

    Feedback Broederschapsavontuur

    dat helpt niet echt met het plannen van dingen afijn
  9. ladiesmen

    200% dia's

    Niet helemaal duidelijk of je 200 dia krijgt + aanbieding om te kopen of gewoon aanbieding om te kopen met een voordeel? Als het aanbieding is om te kopen met bv 10-100% voordeel krijg ik die ook regelmatig
  10. ladiesmen

    Vereende krachten zoekt actieve speler(s)

    Wij, vereende krachten, zijn een gezellig en zeer actief broederschap. Niet alleen het spel zelf, maar ook het sociale deel in de chat zijn belangrijk. Er zijn op dit moment weer plekjes vrij. Wij zoeken: actieve en sociale speler(s) met minimaal 100.000 punten wekelijks toernooi spelen (10...
  11. ladiesmen

    wereldkaart lijkt wel krater put

    @Meesterslager: verhuizer is mij onduidelijk wellicht kan je daar iets over zeggen? Als ik zo lees zou ik denken is persoon terwijl ik altijd begrepen het dat dit een automatisch proces was en handmatig verhuizen geen optie was/is zelf als iemand support verzoekt. Gaat mij niet om verhuis optie...
  12. ladiesmen

    wereldkaart lijkt wel krater put

    Die eerste opschoning hebben we tijd terug volgens mij al gehad. Nu komen er wellicht wel weer startende spelers voor in de plaats maar juiste geen iets wat gevorderde. We zullen zien
  13. ladiesmen

    wereldkaart lijkt wel krater put

    Laatste weken lijkt mijn wereldjaart wel kraterput met zoveel lege plekken. Ben ik de enige die dat ondervindt? ik dacht juist dat "nieuwe" verhuizen naar betere vulling van het actieve deel van de kaart zou moeten leiden. Hoor graag andere meningen
  14. ladiesmen

    Feedback verplaatsing van spelers

    Enige wat ik zie is dat ik actieve buren kwijt raak en geen verplaatsingen zie van gestopte (of overleden) spelers. Laten we hopen dat e.e.a. weer beter wordt
  15. ladiesmen

    Opgelost serverprobleem?

    Hier binnen BS ook meerdere spelers last van. Lopend van super traagheid bij iedere innings actie die je doet (handel, BH, innen fabrieken) tot "uitklappen" van systeem als je een mail stuurt en stream fouten. Zowel in Chrome als firefox
  16. ladiesmen

    Zin in een actief BS die wekelijks 10 kisten speelt?

    Wij vereende krachten zoeken speler(s) die actief spel willen spelen met bonus zijde of boekrol. Van belang voor ons zijn - sociaal. spel is niet alleen punten maar ook babbeltje in chat - wekelijks toernooi spelen - eerlijke handel - minimaal 100K punten Belangstelling ? Neem dan contact met...
  17. ladiesmen

    Geen beweging in mijn stad

    Zit nu wel in game mail in de app
  18. ladiesmen

    Vereende krachten zoekt actieve en sociale speler(s)

    Zoek jij een sociaal en gedreven broederschap? Samen events en toernooien doen met 10 kistjes? Ook gewoon een praatje op de chat want spel is niet alleen punten? Kijk dan onze broederschap intro tekst of stuur een mailtje naar ladiesmen of cybersoul
Bovenaan