• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost serverprobleem?

Sinds afgelopen donderdag avond heb ik vaak last dat ik mijn fabrieken niet aan kan zetten of ophalen. Moet dan eerst weer refreshen voordat ik het kan doen. In mijn BS zijn er meerdere die dat probleem hebben. Ligt dit aan de server? Ook krijgen we vaker streamfout in beeld te zien.
 

DeletedUser2578

Guest
Bij mij is het ook trager, en soms loopt het zelfs vast en moet weer opnieuw inloggen.
 
In mijn BS zijn er meerdere die dat probleem hebben. Ligt dit aan de server? Ook krijgen we vaker streamfout in beeld te zien.
Bij mij is het ook trager, en soms loopt het zelfs vast en moet weer opnieuw inloggen.
Hier nergens last van... het klinkt heel erg als de klassieker van het niet legen van cache en werkgeheugen en/of een te klein (werk)geheugen... verder wil je software up-to-date houden ook nog wel eens helpen!
 

DeletedUser2578

Guest
het klinkt heel erg als de klassieker van het niet legen van cache en werkgeheugen en/of een te klein (werk)geheugen... verder wil je software up-to-date houden ook nog wel eens helpen!
Nou alles wat je hier noemt heb ik gedaan Rodeon, dus daar ligt het niet aan. Het is sinds enkele dagen zo bij Elvenar. Bij alle andere websites geen last van. Ik denk meer aan dat het rond deze dagen mogelijk erg druk is op de server van Elvenar of dat ze met werkzaamheden bezig zijn.
 

DeletedUser2578

Guest
Als je liever hebt dat ik niet meedenk,
Rodeon ik heb niet gezegd dat je niet mee mag denken. Ik heb gewoon een antwoord op je vraag gegeven of mijn wifi goed werkt, dat is alles.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2989

Guest
Bij mij ook veel traagheid, chat problemen, streamfouten, aca die niet wil laden etc. Ik vermoed dat het event een effect heeft, maar ook mijn eigen wifi is zwakker ivm kerstvakantie. Heb ik in het weekend altijd last van, nu wat erger nog. Ik leeg de caches ongeveer 5 keer per dag, dat heeft geen enkel effect.
Ook reset router van gisteren heeft niet geholpen, terwijl dat meestal effect heeft.
Ik krijg over een paar weken glasvezel ipv kabel. Hoop dat dat wat verbetering brengt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2989

Guest
Ik heb regelmatig het internetverbindingssymbool rechtsonder, daarom weet ik dat het niet alleen om het event gaat. Ik denk wel dat dit een 'zwaar' programma is, met andere programma's heb ik ook nooit problemen.

@rodeon, als je tips ter verbetering hebt, dan is dat natuurlijk welkom. De reguliere zoals caches, afstand router, reset router zijn bij mij bekend. Ook heb ik al een 2-sporen wifi. Werkgeheugen zou ik niet goed weten of ik daar iets aan kan doen, heb een Mac en voor zoiets heb ik uitleg nodig.
 
Hier binnen BS ook meerdere spelers last van. Lopend van super traagheid bij iedere innings actie die je doet (handel, BH, innen fabrieken) tot "uitklappen" van systeem als je een mail stuurt en stream fouten. Zowel in Chrome als firefox
 

DeletedUser2989

Guest
Ik zou verwachten dat iedereen daar dan last van zou hebben...

Ik speel op de laptop met wifi. Op mijn veel sterkere pc met vaste verbinding naar router zal ik er mogelijk ook geen last van hebben, maar die staat in mijn werkkamer.
 
Bovenaan