• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. SiaRa

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Jeetje dat is inderdaad omslachtig zeg. Dank voor de toelichting! Ik ga weer eens puzzelen met ruimte
  2. SiaRa

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Maar er staan 2 trommel ensembles tegen het portaal aan...
  3. SiaRa

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Ik heb een vraag. Ik wil mijn portaal uppen naar level 3 en daarvoor worden 2 van elk ensemble gevraagd. Van 2 van de 3 ensembles heb ik er nu 2 staan maar hij telt er maar 1. Wat doe ik niet goed?
  4. SiaRa

    Feedback: Seizoen van Triomf

    Ik heb nu de (dagelijkse) opdracht 'voltooi een deal met de dwergenhandelaar' maar ik krijg hem niet voltooid. Ik heb op de markt handel aangenomen die met de dwergenhandelaars gaat en ik heb er zelf deals opgezet (vanochtend) die inmiddels ook geaccepteerd zijn door een andere speler, maar de...
  5. SiaRa

    Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    Andere vraag: ik snap het voereffect bij Tinlug niet goed. Wat doet het nou precies?
  6. SiaRa

    Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    Andere vraag: wat is nu precies het voereffect? Want dat is niet naar het Nederlands vertaald en ik snap niet goed waar het op van toepassing is.
  7. SiaRa

    Toernooiarchief perk

    Ah top, dank je. En als je die 1000 punten bij het volgende toernooi niet inzet en de broederschap heeft dan bijvoorbeeld 1500 punten in de laatste onvoltooide kist zitten, wordt dat dan bij die eerder 1000 opgeteld of wordt het elke week vernieuwd? (waarbij het dus ook lager zou kunnen worden...
  8. SiaRa

    Toernooiarchief perk

    Bij de uitleg over de perk van het toernooiarchief staat: Toernooiarchief: aan het einde van een toernooi, als de broederschap is begonnen met het verdienen van punten voor het ontgrendelen van een kist, maar niet het vereiste aantal punten voor de kist heeft bereikt, worden deze punten...
  9. SiaRa

    Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

    En die currency is in dit geval het luchtextract?
  10. SiaRa

    Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

    Kan iemand wellicht iets meer uitleg geven over het voer-effect van de asfeniks? Ik snap het niet. "1% bonusevenementbetaalmiddel uit eventopdrachten." (Wat een woord ook echt bonusevenementbetaalmiddel... galgje anyone? )
  11. SiaRa

    Feedback spelupdate 1.122

    Hé, het vinkje 'broederschap' in het handelsgebouw is bij mij ineens aanwezig!! (In de app)
  12. SiaRa

    Feedback spelupdate 1.122

    Ja! Hier ben ik het ook helemaal mee eens! Zou inderdaad heel graag dat vinkje ook in de app zien. En wat ook heel fijn zou zijn is zo'n vinkje wat nu in de werkplaatsen beschikbaar is om alle werkplaatsen tegelijk dezelfde productie aan te zetten, dat ook mogelijk te maken in fabrieken.
  13. SiaRa

    Woongebouwen vervangen door event gebouwen met populatie?

    Ik heb in m'n inventaris diverse event gebouwen die even groot of kleiner zijn dan mijn woongebouwen, maar meer populatie geven. Vaak zelfs ook nog cultuur. Maar geen klassementspunten natuurlijk. Zou ik woongebouwen vervangen door die event gebouwen?
  14. SiaRa

    Feedback: Spelupdate 1.111

    Ik snap deze niet: "De impact van reguliere en premium uitbreidingen in de moeilijkheidsberekeningen voor de Toren der Eeuwigheid is verminderd. Bij Premium-uitbreidingen is de impact ervan zelfs nog meer verminderd dan bij reguliere uitbreidingen." Hoe zit dat überhaupt dan? Ik heb gemist hoe...
  15. SiaRa

    Feedback Meiviering

    Heeft iemand toevallig al een vertaling gemaakt van de (juiste) opdrachten?
  16. SiaRa

    Feedback Meiviering

    Pfff, wéér een evoluerend gebouw wat munten produceert. Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik met al m'n munten doe. De nieuwste huizen upgrades die voor mij beschikbaar zijn, vragen ook al geen munten meer. De groothandelaar verdient goed aan me. Jammer, het zou leuk zijn als er een grote...
  17. SiaRa

    Feedback Broederschapsavontuur

    Zijn we er al uit hoe laat het BSA start? ;-)
  18. SiaRa

    Feedback Broederschapsavontuur

    okay thanks. Ik vroeg het me af omdat dat al over 4 dagen is, maar ik weet niet hoe ver van tevoren de aankondiging meestal gedaan wordt.
  19. SiaRa

    Feedback Broederschapsavontuur

    Weet iemand of de datum van 27 april al definitief is vastgesteld als startdatum van het BS event?
  20. SiaRa

    Onderhandelingen toren der eeuwigheid

    Heeft iemand tips voor 'de grote eindbaas' in de toren? Dus het poppetje wat als laatste staat. Als je wilt vechten, moet je 3 rondes door en dat haal ik van ze lang zal ze leven niet, en met onderhandelen kun je kiezen uit 6 goederen waardoor ik er daar ook nooit uit kom. Heb nu al een paar...
Bovenaan