• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Aanpassing; Magische Academie

    Ik zou graag willen zien dat het aantal spelonderdelen zouden worden verhoogd in de Magische Academie knop Handweken. Er zijn nu 5 keuzes vindt dat te weinig daar ik dikwijls geen keuze kan maken omdat mijn keuze er niet bijstaat. BV 10 keuzes of meer zou mooi zijn met dan ook de artefacten...
  2. Geen bug Wereld Arendyll

    Geachte Ik heb een probleem met een toenemende leegloop van spelers op mijn wereld. Op het moment heb ik 63 lege plekken op mijn wereld en het aantal neemt alleen maar toe. Ik snap dat er spelers zijn die vertrekken maar dat werd voorheen weer met regelmaat aangevuld met nieuwe spelers. Het kan...
  3. Leegloop spelers op mijn wereld

    Weet niet of het een algemeen probleem is ?? Op mijn wereld zijn in korte tijd ruim 45 spelers verdwenen in mijn rechter bovenhelft, voelt niet echt prettig aan het zijn duur verdiende provincies. Het duurt nl ruim 8 dagen voor ik een nieuwe provincie heb aangemaakt. Denk niet dat dit de...
  4. Probleem grote leegloop van spelers

    Op mijn wereld Arendyll heb ik een in een paar weken ongeveer 40 spelers die plotseling zijn verdwenen. Er is ook geen zicht op nieuwe spelers. Dit heeft een behoorlijke inpact op mijn spel. Ben ik de enige of zijn er meerdere spelers waar dit probleem zich heeft voorgedaan. Zo ja dan heeft...
  5. Contact Support Spirituele goederen

    Beste Heb net mijn wapenkamers goederen geind op mijn tablet. Toen ik op mijn laptop verder ging bleek er geen spirituele goederen zijn bijgevoegd ben daar niet blij mee daar deze zeer hard nodig heb. zie uit naar een oplossing
  6. Release: waar blijven de beloofde updates?

    Waar blijven de beloofde Updates Zouden op 12 januari plaatsvinden, zijn uitgesteld maar blijven maar weg Diversen spelers kunnen niet meer verder en uitbreiden Het gevolg hiervan is een leegloop Langere uitstel betekend het einde van Elvenar Dus leiding doe wat anders geef ik het binnenkort ook op
Bovenaan