• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Leegloop spelers op mijn wereld

Weet niet of het een algemeen probleem is ??

Op mijn wereld zijn in korte tijd ruim 45 spelers verdwenen in mijn rechter bovenhelft, voelt niet echt prettig aan het zijn duur verdiende provincies.
Het duurt nl ruim 8 dagen voor ik een nieuwe provincie heb aangemaakt.

Denk niet dat dit de bedoeling is van het spel, of is het einde van Elvenar in zicht, zo ja doe er dan wat aan Elvenar.

Hoop dat Elvenaar hier een oplossing voor heeft een mijn wereld weer aanvult

BVD

Gertoer
 
Hoe durven spelers om te stoppen.

Ik zeg grote ketting om de nek, een fundering van minimaal 3 meter dik beton en vastketenen.

Of er nu staat "pietje ik log nooit meer in" of een mijntje. die mijn is stuk makkelijker en sneller munten innen.
 

DeletedUser4746

Guest
Je valt in herhaling ;)
Misschien heb je de antwoorden hier gemist?


Mijn wereld grenst aan de jouwe. Ik heb boven en rechts van mij ook aardig wat mijnen. Het waren en 150, nu nog 'maar' 80.
Er zit dus echt wel beweging in.
Mijnen innen gaat idd lekker snel, alleen voor sommige spelers zijn ze misschien lastig, omdat je met mijnen niet kunt handelen. Dat lijkt me bij jou niet echt aan de orde, gezien de bs waarin je zit.
Geduld is een schone zaak ;)
 

Aeva

Chef
Mijn werelden zitten ook in die hoek, het is gewoon de rand van de bewoonde wereld.
De enige 'oplossing' is verplaatsen en dat gebeurt misschien als er een gunstiger plek beschikbaar komt richting midden van de wereld. En dat zal met een deel van die 'verdwenen' buren ook zijn gebeurd.
Verder heeft Malvinor gewoon gelijk en is er sinds dat draadje hier op het forum weinig veranderd.
Misschien een ledenwerfactie starten... IRL dus :)
 
Ik koop kptjes, kan ik lekker men lijnen vullen en of goederen aankopen.
Muntjes zijn nooit verloren.
Werd zelf een tijd geleden naar een ander gedeelte verhuisd, was een volle wereld en werd door velen zelfs met een vriendelijk berichtje onthaald, echt leuk.:)
En ja er zijn nu weer veel buurtjes verdwenen...maar die er staan, komen wel regelmatig, zelfs dagelijks burenhulp geven.
Ga ik dus zeker nog niet klagen ;)

Warme groetjes van Rozenelfje :)
 
Bovenaan