• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanpassing; Magische Academie

Ik zou graag willen zien dat het aantal spelonderdelen zouden worden verhoogd in de Magische Academie knop Handweken.

Er zijn nu 5 keuzes vindt dat te weinig daar ik dikwijls geen keuze kan maken omdat mijn keuze er niet bijstaat.

BV 10 keuzes of meer zou mooi zijn met dan ook de artefacten erbij, word dikwijls door Elvenar gezegd dat ze te vinden zijn in de handwerken, maar zie ze zelden of nooit

Hoop dat dit idee bijval gaat krijgen zal een welkome verbetering zijn
 
Welke keuzes je beschikbaar hebt, hangt van een flinke dosis geluk af, vooral als je bedenkt dat bijna alle gebouwen die ooit te krijgen waren, daar terug te vinden zijn... Verder heb je iedere 6 uur 5 nieuwe keuzes... en als je een 'slokje duidelijkheid' gebruikt zelfs vaker! Zijn dat er niet genoeg?
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
Ik ben hier niet voor. Vijf keuzes is prima. Als er niets bij zit, dan sla je een keertje over. De volgende keer zit er wellicht wel iets bij.
 
ik ben er ook niet voor, als er iets voorbij komt dan maak ik het, anders laat ik het liggen, combis en toverspreuken zijn soms heel schaars voor spelers van lagere hoofdstukken
 
combis en toverspreuken zijn soms heel schaars voor spelers van lagere hoofdstukken

valt reuze mee hoor....

gewoon elke week toren en toernooi naar vermogen doen....

ik heb bijvb.... voorraad en geschenken boven de 200 stuks
en combi,s net geen 300

ik maak enkel combi,s...in MA
 
valt reuze mee hoor....

gewoon elke week toren en toernooi naar vermogen doen....

ik heb bijvb.... voorraad en geschenken boven de 200 stuks
en combi,s net geen 300

ik maak enkel combi,s...in MA
dat is idd best veel! ik gebruik dan wel de combi's haha , de voorraden heb ik zelf ook wel 300 van =)
 
Ik maak bijna alles in de MA met handwerken. Maar ik speel ook anders dan de meeste anderen.
Versnellers haal ik wel uit de toren en dagelijks uit mijn maansteensets en verder 1x in de zoveel tijd krijg ik ze ook met mijn drakenark als ik damp ga verzilveren.
Gebruik boosters om de recepten te maken want die krijg ik ook wel weer terug uit de toren en met handwerken.
Wat ik niet nodig heb verbreek ik wel weer voor fragmenten.
De kunst is om de gebouwen die je maar eenmalig kan winnen met handwerken om die te maken en in je opslag houd en niet verbreekt. Komen ze niet weer langs en is de kans op recepten zoals voer en combat juist groter dat die vaker langskomen.

Als je wat wilt zal je er wat voor moeten doen. Je kan ook lui achterover zitten en wachten dat er iets leuks voorbij komt alleen duurt het wat langer. Maar dan ook niet klagen dat er weinig bijzonders tussen zit omdat je er niet veel voor wilt doen.
 
Ik zou graag willen zien dat het aantal spelonderdelen zouden worden verhoogd in de Magische Academie knop Handweken.

Er zijn nu 5 keuzes vindt dat te weinig daar ik dikwijls geen keuze kan maken omdat mijn keuze er niet bijstaat.

BV 10 keuzes of meer zou mooi zijn met dan ook de artefacten erbij, word dikwijls door Elvenar gezegd dat ze te vinden zijn in de handwerken, maar zie ze zelden of nooit

Hoop dat dit idee bijval gaat krijgen zal een welkome verbetering zijn
Wat je vraagt zit al in het spel en heet "slokje duidelijkheid", een drankje waarmee je 5 nieuwe opties krijgt. Te winnen in de Toren der Eeuwigheid en in evenementen worden er ook weleens uitgedeeld.

De schaarste aan artefacten is iedere speler bekend mee. Ik heb daar ooit ook eens erg last mee gehad, door botte pech maanden geen beer artefact gezien, dacht zelfs op gegeven moment dat het spel stuk was. Het motto van Elvenar zou "de aanhouder wint" kunnen zijn, in elk geval als het op artefacten aankomt. Kan zomaar maanden niks komen, maar ze komen uiteindelijk wel. En dan kan het ook zijn dat je er twee in een week uit de MA haalt.
 
Bovenaan