• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Nieuwe spelonderdelen Artefact poort / Mythische poort

    In de Magische Academie in Handwerken de keuzes verhogen is nu te weinig keus naar bv 10 of meer
  2. Aanpassing; Magische Academie

    Ik zou graag willen zien dat het aantal spelonderdelen zouden worden verhoogd in de Magische Academie knop Handweken. Er zijn nu 5 keuzes vindt dat te weinig daar ik dikwijls geen keuze kan maken omdat mijn keuze er niet bijstaat. BV 10 keuzes of meer zou mooi zijn met dan ook de artefacten...
  3. Geen bug Wereld Arendyll

    Geachte Ik heb een probleem met een toenemende leegloop van spelers op mijn wereld. Op het moment heb ik 63 lege plekken op mijn wereld en het aantal neemt alleen maar toe. Ik snap dat er spelers zijn die vertrekken maar dat werd voorheen weer met regelmaat aangevuld met nieuwe spelers. Het kan...
  4. Leegloop spelers op mijn wereld

    Weet niet of het een algemeen probleem is ?? Op mijn wereld zijn in korte tijd ruim 45 spelers verdwenen in mijn rechter bovenhelft, voelt niet echt prettig aan het zijn duur verdiende provincies. Het duurt nl ruim 8 dagen voor ik een nieuwe provincie heb aangemaakt. Denk niet dat dit de...
  5. Probleem grote leegloop van spelers

    Het is maar net wat je wilt en bereid bent te doen. Ik zelf ga nog steeds dagelijks alles af, levert je een bak munten op dus ook kennispunten. Veel spelers weten dat niet en vinden het al gouw te veel moeite. En bij de gouden munt krijg ook nog eens punten voor je werkplaats.
  6. Probleem grote leegloop van spelers

    Is hier melding van gemaakt en is dit op te lossen, of moeten we dit accepteren
  7. Probleem grote leegloop van spelers

    Is dat dan alleen bij mij, voel me best gedupeerd, het zijn er niet een paar maar 40 stuks daar word je niet vrolijk van
  8. Probleem grote leegloop van spelers

    Op mijn wereld Arendyll heb ik een in een paar weken ongeveer 40 spelers die plotseling zijn verdwenen. Er is ook geen zicht op nieuwe spelers. Dit heeft een behoorlijke inpact op mijn spel. Ben ik de enige of zijn er meerdere spelers waar dit probleem zich heeft voorgedaan. Zo ja dan heeft...
  9. Contact Support Spirituele goederen

    Beste Heb net mijn wapenkamers goederen geind op mijn tablet. Toen ik op mijn laptop verder ging bleek er geen spirituele goederen zijn bijgevoegd ben daar niet blij mee daar deze zeer hard nodig heb. zie uit naar een oplossing
  10. Feedback Spelupdate 1.96

    Ben met elke update blij. :p Waar ik al zo lang op wacht is een update voor het onderdeel WERELD. :( Dit onderdeel is zeer onoverzichtelijk naarmate je groter word en al langer speelt en is heel tijdrovend en monotoon zeker als je elke provincie of buur burenhulp geeft. Ik heb 615 provincies...
  11. Ik zoek een broederschap

    Bent zeer welkom
  12. Feedback broederschapsavonturen

    BA evenement is op zich een leuk spel De prijzen daar in tegen ronduit zeer slecht Veel mensen in mijn BS spelen het niet omdat het te veel goederen kost die ze liever besteden in de toernooien Dus Elvenar werk aan de winkel en maak het BA aantrekkelijker Groetjes Gert
  13. Feedback release 1.39

    Onbegrijpelijk wat ze nu gedaan hebben, geen goederen meer bij burenhulp op de wereldkaart en BS. Zonder enige compensatie zijn de goederen eruit gehaald Beseft Elvenar wat ze aangericht hebben, ik hoef Elvenar toch niet voor te rekenen wat voor schade ze aanrichten. Meer dan 460 provincies...
  14. <doorgegeven> BS-avonturen Badge-overzicht

    En wat heb je na zes dagen verdiend ???
  15. <doorgegeven> BS-avonturen Badge-overzicht

    Klopt maar dan is er nog niets te verdienen na een week hard werken
  16. <doorgegeven> BS-avonturen Badge-overzicht

    Broederschap-avonturen is een leuke toevoeging voor het broederschap Helaas zijn er haast geen prijzen te verdienen, dat is alleen weggelegd voor de grotere broederschappen. Kortom heel veel tijd en moeite en niets te vedienen Denk dat het animo om te spelen snel over zal zijn
  17. Vreemde gebeurtenissen

    Hartstikke leuk die uitbreidingen, maar ik denk dat er eerst een stadsuitbreiding update moet komen, er is totaal geen ruimte meer om uit te breiden ????
  18. Discussietopic "Wie zouden het zijn"?

    Is het mogelijk om van volk om te schakelen, zo ja hoe ???
  19. Feedback release 0.35

    Heel leuk die nieuwe UPDATE SPREUKEN, leuke aanvulling voor de beginners in dit spel, Als gevorderde speler heb je er niets aan, je kunt alleen maar meer punten vergaren die je vervolgens niet kwijt kunt omdat je uitgebouwd bent. Komt er nog een update omtrent bv stads uitbreiding of iets...
  20. Feedback InnoGames TV

    Het is eigenlijk bij de konijnen af, dat een spel vast loopt en je niet meer verder kunt. Alle betalende spelers zalen het de heren Moderators niet in dank afnemen dat jullie achter de feiten aanlopen en verders niets meer te bieden hebben Begrijp nu de leegloop van spelers nu wel Lijkt wel of...
Bovenaan