• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Vevila

    LVL 17

    Ik heb het laatste volk goeiedag gezegd en ik weet dat plek steeds een probleem is. Dat is een uitdaging en ik snap ook dat er dia’s zijn voor uitbreiding en het steeds moeilijker wordt om plek te creëren. Maar zou het geen optie zijn om de spelers die lvl 17 aangaan de uitgebreide woningen te...
  2. Vevila

    Crowd of Heroes zoekt Actieve spelers

    Crowd of Heroes zoekt actieve leden….(geen dubbel accounts) Wij hebben in de BS wat dubbel accounts en gaan die in een 2de BS plaatsen. Wij zijn actief, BH geven, Toernooi, Toren, Events, BSA & helpen elkaar. Op de chat is altijd wel iemand aanwezig voor een gezellige babbel of om te helpen...
  3. Vevila

    Dubbel Accouts

    Ik heb een vraag: Hoe denken jullie over dubbel accounts ? Ikzelf heb een dubbelaccount xeses (elf) en vevila (mens)… (ik wilde de andere ook proberen als mens dat kwam pas toen ik vastzat in boek). Wij hebben een BS en in begin weinig leden en meerdere die met het zelfde zaten het toen...
  4. Vevila

    The Elvenar

    Chapter 15 has arrived on Beta!...The Elvenar Het nieuwe volk is geariveerd op Beta dus zal wel niet al te lang meer duren...en dan kunnen we weer verder :):)
  5. Vevila

    Stadhuis/Relikwie

    Weet iemand waarom bij stadhuis / relikwie alles op 0 staat ??? zelfs bij die goederen die nog niet de max. hebben...
  6. Vevila

    Uitbreidingen uitgespeelde spelers

    Toch wil ik terug komen op een vorig onderwerp…. Stadsuitbreidingen voor uitgespeelde spelers. Ik weet dat er eerder over gesproken is en dat INNO besloten heeft ons deze niet te geven. Waarom niet ???? er is plek en we hebben onze wereld vol met sloten links en rechts…en 1 run voor een pr...
  7. Vevila

    Even Voorstellen

    Ik ben xeses speel al jaren.... De vrije BS waar ik deel van ben is "Crowd of Heroes" En wacht dat er weer een nieuw volk op mijn weg komt....
  8. Vevila

    xeses

    Ik ben xeses speel al jaren Mijn Vrije BS is Crowd of Heroes... Ben niet zo actief op forum maar lees wel mee....
  9. Vevila

    Chat

    Hebben er meer last van de chat... Alles wat jezelf type zie je niet wat een ander type wel en als je uitlogt en weer in zie je wel datgene wat jezelf type... wij hebben allemaal in de chat van de BS last daarvan ???
Bovenaan