• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Uitbreidingen uitgespeelde spelers

Toch wil ik terug komen op een vorig onderwerp…. Stadsuitbreidingen voor uitgespeelde spelers.

Ik weet dat er eerder over gesproken is en dat INNO besloten heeft ons deze niet te geven.

Waarom niet ???? er is plek en we hebben onze wereld vol met sloten links en rechts…en 1 run voor een pr. kom laat me niet lachen….

Dat er alleen nog via diamanten gekocht kan worden vind ik en vele met mij onredelijk, dat er een rij voor diamanten is ok maar geef ons wel die uitbreidingen die er nog zijn.

Ik kom terug op dit onderwerp omdat we met vele zijn die dat onredelijk vinden we zijn klaar met het boek en uiteindelijk ook met het spel dan…

Als er een nieuw volk komt met 1 of 2 uitbreidingen in het boek zijn wij het niet mee eens

Ik sta niet alleen en wil ook benadrukken dat ik niemand die het met mij eens is en met mij erover gesproken heeft met naam te benoemen omdat ik weet dat het een hekel onderwerp is…


Dus INNO neem ons serieus en geeft ons die mogelijkheid want anders is spel over en uit…. Wij lopen voor op jullie en geef ons dan ook iets terug om onze steden uit te breiden.


Indien dit niet op forum gewenst is merk ik het wel als eerste maar geef me dan ook meteen een ban en rest werkt zich vanzelf wel uit….


We willen gewoon een mooie stad uitbouwen ontneem ons dat niet…



met groetjes nu nog xeses
 

DeletedUser1294

Guest
Dit blijft een eeuwige discussie.

Het spel is gratis te spelen en er zijn tegenwoordig zelfs gratis diamanten te krijgen in het spel, waarmee je, als je die opspaart, heel af en toe een uitbreiding kan aanschaffen.
De uitdaging ligt erin om de ruimte die je hebt, zo nuttig mogelijk te besteden. Inno komt zelfs steeds vaker met cultuur/populatiegebouwen om tegemoet te komen aan de vraag naar inwoners, zonder dat je daar perse ruimtevretende huizen voor hoeft te bouwen (voor wie dat wil)

Natuurlijk zijn er veel spelers die het eens zijn met je stelling dat er meer gratis ruimte moet zijn, maar ook bij Inno gaat voor niks de zon op.
Om het spel te kunnen blijven ontwikkelen moet er nu eenmaal geld in het Elvenar-laatje komen en dat gaat niet als er niemand nog hoeft te betalen voor de luxe van extra uitbreidingen.

Dreigen om te stoppen met het spel heeft nog nooit effect gehad als het gaat om gratis ruimte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Ik ben een 'uitgespeelde' speler (alle provincie-uitbreidingen al gelegd en onderzoeksboom klaar) en na elk gast-ras is mijn stad heel erg leeg. Ik krijg van mijn vorige gastras niet eens alles weg, want mijn opslag zit steeds te vol om het te verkopen.

Hoezo ben ik uitgespeeld? Ik nog lang niet hoor en ik heb ruimte zat en als ik dan ook nog eens 1-2 uitbreidingen per hoofdstuk erbij krijg, dan kan ik dus blijven uitbouwen.

Ja je moet keuzes maken of geld uitgeven (of beiden), maar dat lijkt me juist ook een uitdaging die in het spel hoort, zoals dat je gebouwen niet kan draaien en bij upgraden vaak een andere grootte en lig-richting krijgt. Zonder de moeilijkheidsgraad zou het al snel saai worden, ben ik bang.

Wat je wellicht wel kan doen is zelf nieuwe spel-elementen bedenken die een toevoeging zouden zijn voor het spel en zoals BSA en toernooien je bezig kunnen houden. Inno staat daar duidelijk voor open, want al is mijn idee van broederschap vs broederschap iets anders geworden dan ik had bedacht, ze hebben wel iets gedaan met dat idee. Ook het museum/galerie idee dat er nu is, zie ik grote kans van slagen hebben.

Ik snap ergens wel je frustratie natuurlijk, maar Inno is duidelijk geweest en al eerder zijn er massaal mensen vertrokken, maar als Inno voor zichzelf een goede reden heeft om iets niet of juist wel te wijzigen, dan helpt dreigen met vertrekken gewoon niet. Het is niet dat ze jullie niet serieus nemen, maar ze zien natuurlijk ook dat velen anderen het wel lukt met de ruimte, sommigen makkelijk zelfs.

Niet dat ik nooit gemopperd heb hoor, dat ik te weinig ruimte had, maar daar ben altijd wel weer uitgekomen.

Hopelijk lukt het jou en die velen waarvoor je spreekt om jullie frustratie aan de kant te zetten en te kijken naar de mogelijkheden en positieve dingen.

Sterkte!

groetjes Billy77
 
Jullie hebben beide ook gelijk en dat snap ik ook...
Waar het om gaat is dat deze discussie steeds weer opkomt en ik er vaak tegenaan loop...
Dreigen met stoppen is niet van toepassing.... wat ik met die ban bedoel is hier op forum aangezien het al eerder besproken is en toch wilde ik het nogmaals aanhalen.

Bedank voor jullie reactie groetjes xeses
 

DeletedUser234

Guest
Als je op Youtube kanaal van Elvenar kijkt, zie je een aantal Q&A met mensen van Inno. Die helpen je vaak wel om te snappen waarom ze dingen doen, zoals ze het doen.
 
Bovenaan