• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: aanbiedingen van diamanten

Al een poosje hoor ik af en toe spelers die nog nooit een aanbieding in-game hebben gehad om diamanten te kopen waarbij ze ook nog een percentage extra diamanten krijgen. Aan de andere kant een aantal spelers die regelmatig van dit soort aanbiedingen krijgen. Even voor de duidelijkheid: ik bedoel niet de aanbiedingen die hoogstwaarschijnlijk iedereen krijgt voor extra sleutels (winter-event), extra troepen en/of extra kennispunten. Ik bedoel aanbiedingen waarbij men +20% (en meer) aan diamanten krijgt. Vaak loopt het percentage op zolang je de lage aantallen negeert, tot uiteindelijk +100%.

Ikzelf zit met twee accounts in beide categorieën, wat dan ook de aanleiding was om hierbij een frons te krijgen. :confused: Waarom wel bij het ene account en niet bij de andere. Vervolgens ben ik 'n klein onderzoekje gestart en tot dusverre is de conclusie dat je die aanbiedingen alleen krijgt als je een "object" hebt aangeschaft met diamanten. Met object bedoel ik hierbij: magische woningen, -werkplaatsen en cultuur-objecten. Er was nog even sprake van het idee dat je dat soort aanbiedingen krijgt als je "wel eens" diamanten had gekocht. Dit kon ikzelf ontkennen; ik had namelijk een keer wat diamanten gekocht om de arbeidershut uit te breiden. Maar dit "triggert" dus niet die extra aanbiedingen.

Uiteraard is het e.e.a. gebaseerd op eigen ervaringen en een mini-onderzoekje. Graag hoor ik van anderen hun ervaringen die dit kunnen bevestigen en/of ontkennen. Het zou helemaal mooi zijn als een moderator en/of community manager dit kan bevestigen of ontkennen. En als mijn conclusie inderdaad blijkt te kloppen kan deze informatie heel nuttig zijn voor andere spelers. :D

In mijn ervaring, zodra je diamanten heb gekocht krijg je nooit meer aanbiedingen met bonus dia's.
Heb je nooit diamanten gekocht, dan wordt je ermee doodgespammed.
Koop je dus in week 1 die extra arbeider, dan zal je dus nooit die aanbiedingen voorbij zien komen.
 

DeletedUser1294

Guest
Ik heb nog nooit een gebouw gekocht met dia's en krijg toch af en toe een aanbieding. De laatste keer dat ik dia's kocht was begin december met 100% extra. Daarna geen aanbieding meer gehad (geloof ik). Met de 2400 diamanten die ik nog over heb, red ik het nog wel een paar maanden.
Ik vermoed dat, als je maar lang genoeg niks koopt, je vanzelf weer een aanbieding krijgt.
 

DeletedUser2114

Guest
Ik heb nog nooit een gebouw gekocht met dia's en krijg toch af en toe een aanbieding. De laatste keer dat ik dia's kocht was begin december met 100% extra. Daarna geen aanbieding meer gehad (geloof ik). Met de 2400 diamanten die ik nog over heb, red ik het nog wel een paar maanden.
Ik vermoed dat, als je maar lang genoeg niks koopt, je vanzelf weer een aanbieding krijgt.
Ik speel onderand meer dan een jaar en 3 maanden en heb nog nooit zo'n aanbieding gehad. Kan het niet zijn dat je een uitbreiding had gekocht voordat je die aanbiedingen kreeg?
 

DeletedUser1427

Guest
Enkele berichten uit een ander topic zijn naar dit topic verplaatst om dubbele topics te voorkomen.
 

DeletedUser2349

Guest
Heb je nooit diamanten gekocht, dan wordt je ermee doodgespammed.
Totdat ik op m'n tweede account diamanten had gekocht en kreeg ik geen aanbiedingen en daarna nog steeds niet. Voornamelijk gebruikt voor de A-hut; geen "object" mee gekocht.
Koop je dus in week 1 die extra arbeider, dan zal je dus nooit die aanbiedingen voorbij zien komen.
Ik heb op beide accounts van die aanbieding gebruik gemaakt en kreeg op de ene wel en op het andere account geen aanbiedingen. Op het ene account had ik magische gebouwen en een cultuur-object gekocht, op het andere niet.
 

DeletedUser1294

Guest
Ik speel onderand meer dan een jaar en 3 maanden en heb nog nooit zo'n aanbieding gehad. Kan het niet zijn dat je een uitbreiding had gekocht voordat je die aanbiedingen kreeg?
Klopt.. Helemaal in het begin, toen uitbreidingen nog betaalbaar waren, heb ik er wel wat gekocht, maar dat is alweer heel lang geleden.
Ik speel met meerdere accounts. Met één account heb ik nooit dia's gekocht en met het andere één keer een sms-je van 3 euro besteed. In het begin kreeg ik daar wel wat aanbiedingen, maar tegenwoordig krijg ik op die twee accounts vrijwel nooit meer een aanbieding.
Logica over wie wel of niet de aanbiedingen krijgt, kan ik niet vinden.
 

DeletedUser2114

Guest
Klopt.. Helemaal in het begin, toen uitbreidingen nog betaalbaar waren, heb ik er wel wat gekocht, maar dat is alweer heel lang geleden.
Ik speel met meerdere accounts. Met één account heb ik nooit dia's gekocht en met het andere één keer een sms-je van 3 euro besteed. In het begin kreeg ik daar wel wat aanbiedingen, maar tegenwoordig krijg ik op die twee accounts vrijwel nooit meer een aanbieding.
Logica over wie wel of niet de aanbiedingen krijgt, kan ik niet vinden.
Jij hebt dus uitbreidingen gekocht zeg je, dus volgens mij krijg je die aanbiedingen als je uitbreidingen, cultuurgebouw, magisch huis of magische werkplaats hebt gekocht. Ik heb ook wat info uit de BS en dat is het enige wat ik eruit kan halen, een ander verband zie ik niet.
 

DeletedUser1120

Guest
ik kreeg van de week dias aanbieding met extra bonus 100 %
warvan ik natuurlijk gebruik van heb gemaakt :>)
 

DeletedUser1592

Guest
In mijn ervaring, zodra je diamanten heb gekocht krijg je nooit meer aanbiedingen met bonus dia's.
Heb je nooit diamanten gekocht, dan wordt je ermee doodgespammed.
Koop je dus in week 1 die extra arbeider, dan zal je dus nooit die aanbiedingen voorbij zien komen.
Dit is onjuist, de aanbiedingen worden random gegeven. Ook aan spelers die 1 x een arbeider hebben gekocht.
 
Dit is onjuist, de aanbiedingen worden random gegeven. Ook aan spelers die 1 x een arbeider hebben gekocht.
Helaas is ons dat nooit overkomen, daarom is het ook mijn ervaring :)

Gelukkig hoor ik dat ook dia spelers ooit z'n aanbieding hebben gehad, nu dus maar afwachten of er ooit z'n random deze kant op wil vallen.
 

DeletedUser2021

Guest
Dit is onjuist, de aanbiedingen worden random gegeven. Ook aan spelers die 1 x een arbeider hebben gekocht.

lol , dat die random gegeven worden kan ik zeker beamen .
ik heb + 16 k dia's gekregen toen ik mijn klein acc heb opgestart , dat was na een uitnodiging op dat acc ( mijn 2de grepo acc ) waarvoor ik dan die dia's kreeg , 1 x 8k bij het opstarten en 1 x 8k bij het behalen van een bepaalt punten aantal ; + nog enkele x 100 dia's voor het neerzetten van een bepaalde hoeveelheid van sommige gebouwen .
waren in totaal een 16500 gratis dia's
+ 10 en 15% worden regelmatig aangeboden , heb 1x met 35 % gehad maar nooit met meer .
 

DeletedUser2021

Guest
Helaas is ons dat nooit overkomen, daarom is het ook mijn ervaring :)

Gelukkig hoor ik dat ook dia spelers ooit z'n aanbieding hebben gehad, nu dus maar afwachten of er ooit z'n random deze kant op wil vallen.

als je geluk het , misschien een bonus van 30-35 %
 

DeletedUser1294

Guest
Gisteren kreeg ik er weer één: 100% extra diamanten bij een aankoop
Vandaag kreeg ik dezelfde op een kleiner account.

Wel jammer dat ik meteen moet beslissen en kopen. De aanbieding is éénmalig en als je 'm weg klikt komt ie niet meer terug.
Het voelt een beetje als kopen aan de deur waar ik niet op was voorbereid en niet over na mag denken. Beide keren heb ik er dus geen gebruik van gemaakt, omdat ik nu eenmaal niet graag word overrompeld en me niet snel laat verleiden tot impulsaankopen.

Als de aanbieding enkele uren geldig was geweest, had ik er zeker gebruik van gemaakt.
 
Gisteren kreeg ik er weer één: 100% extra diamanten bij een aankoop
Vandaag kreeg ik dezelfde op een kleiner account.

Wel jammer dat ik meteen moet beslissen en kopen. De aanbieding is éénmalig en als je 'm weg klikt komt ie niet meer terug.
Het voelt een beetje als kopen aan de deur waar ik niet op was voorbereid en niet over na mag denken. Beide keren heb ik er dus geen gebruik van gemaakt, omdat ik nu eenmaal niet graag word overrompeld en me niet snel laat verleiden tot impulsaankopen.

Als de aanbieding enkele uren geldig was geweest, had ik er zeker gebruik van gemaakt.

Eenmalig? al mijn aanbiedingen die ik krijg blijven 24h staan nadat ik hem gekregen heb. Of vergis ik me nu zo? als je dan bij het koop scherm kijkt zie je nog altijd de aanbieding ook al heb je misschien geen icoontje.
Of bedoel je met eenmalig dat je maar 1 keer de 100% extra kan krijgen, ik denk dat dit wel kan komen, zodra je dubbele diamnten gekocht hebt, en 5 min later opnieuw wil kopen, dan ga je niet meer dubbele krijgen denk ik. Dan is het wachten tot je de 100% aanbieding opnieuw krijgt :)
 

DeletedUser1294

Guest
Eenmalig? al mijn aanbiedingen die ik krijg blijven 24h staan nadat ik hem gekregen heb. Of vergis ik me nu zo? als je dan bij het koop scherm kijkt zie je nog altijd de aanbieding ook al heb je misschien geen icoontje.
Of bedoel je met eenmalig dat je maar 1 keer de 100% extra kan krijgen, ik denk dat dit wel kan komen, zodra je dubbele diamnten gekocht hebt, en 5 min later opnieuw wil kopen, dan ga je niet meer dubbele krijgen denk ik. Dan is het wachten tot je de 100% aanbieding opnieuw krijgt :)
Ik heb natuurlijk daarna wel gekeken, maar het is écht eenmalig. Direct beslissen.. Geen bedenktijd.. Geen kans om erop terug te komen.. Nu of nooit.
Weg klikken = kans voorbij.

De 30% aanbiedingen komen vaker langs en blijven inderdaad vaak 24 uur staan, maar de 100% is meteen verdwenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Ik heb natuurlijk daarna wel gekeken, maar het is écht eenmalig. Direct beslissen.. Geen bedenktijd.. Geen kans om erop terug te komen.. Nu of nooit.
Weg klikken = kans voorbij.

De 30% aanbiedingen komen vaker langs en blijven inderdaad vaak 24 uur staan, maar de 100% is meteen verdwenen.
Dat is de reaktie op de vraag of die aanbieding aldoor 24 uur in het hoekje moeten blijven staan!
Inno dus vast begonnen met de intressantste meteen weg te klikken.
 
Ik heb natuurlijk daarna wel gekeken, maar het is écht eenmalig. Direct beslissen.. Geen bedenktijd.. Geen kans om erop terug te komen.. Nu of nooit.
Weg klikken = kans voorbij.

De 30% aanbiedingen komen vaker langs en blijven inderdaad vaak 24 uur staan, maar de 100% is meteen verdwenen.

Ik heb dat ook eens gehad en dacht echt dat de aanbieding verdwenen was, omdat deze niet in mijn stad stond. Bij navraag bleek dat deze wel in het scherm stond waar je de diamanten koopt, dus rechts naast de diamanten. De moeite waard daar nog eens een kijkje te nemen :)
 

DeletedUser1294

Guest
Ik heb dat ook eens gehad en dacht echt dat de aanbieding verdwenen was, omdat deze niet in mijn stad stond. Bij navraag bleek dat deze wel in het scherm stond waar je de diamanten koopt, dus rechts naast de diamanten. De moeite waard daar nog eens een kijkje te nemen :)
Dat heb ik natuurlijk ook gedaan. Daar stonden de normale aanbiedingen met de normale prijzen.
Heb een vraag hierover bij support neergelegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2609

Guest
Ik snap die verantwoording over die diamanten echt niet, het is nog nooit anders geweest of je nu internet, telefoon,
tv of wat dan ook aanschaft krijg je in het begin een goede aanbieding, die bestaande klanten nooit krijgen.
 
Bovenaan