• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Richord

  1. #325 speler zoekt BS

    Zoektocht voltooid, mag gesloten worden.
  2. #325 speler zoekt BS

    Dit spel draait om kp's, dus het zo veel mogelijk verzamelen en tactisch vergaren, is een must (voor mij) :)
  3. #325 speler zoekt BS

    BS gezocht: -10(+) kistjes in het toernooi -beetje BA -beetje toren -veel kp's uitwisselen via kp-mails. geen raar sociaal/eerlijk/blabla systeem -hulp vragen= hulp krijgen, dus schroom niet te vragen;) -iig deels gevorderde spelers ivm ruilhandel/info uitwisselen
  4. Auxilium Cotidie - we hebben ruimte!

    Topic mag weg, It's over.
  5. Auxilium Cotidie - we hebben ruimte!

    We hebben veel ruimte. Nieuwe minima, waaronder minder vraag voor de Toren.
  6. Auxilium Cotidie - we hebben ruimte!

    We hebben plek, zie omschrijving ingame. Mocht je twijfelen of je voldoet? Gewoon mailen, wellicht weegt je overtuiging zwaarder dan je stats:)
  7. Overig Gebruik runen van geplaatste OW's

    wat je wilt: dikke nee. dat zorgt voor een enorme onbalans. Die scherven zijn met een reden random te krijgen of juist via bepaalde manieren. Zomaar ergens inzetten, is een shortcut die zeer onwenselijk is. MAAR wat al tijden door oa mij is aangegeven; een smederij om ze (duur) om te smeden, of...
  8. Overig Nog steeds geen vinkje voor eigen BS

    Goede/vanzelfsprekende dingen worden meestal terzijde geschoven. Meestal heeft opnieuw benoemen ook geen zin. Toch goed dat je het probeert:)
  9. Woongebouwen vervangen door event gebouwen met populatie?

    WEL DOEN. MAAR Alleen met top 5-max10 gebouwen en mogelijk ook in acht nemende dat je later huizen WILT hebben omdat we de Warme Bron der Jeugd kunnen bouwen. (en zorg dat je genoeg munten kunt blijven innen) Dan ligt het aan je speelstijl wat beter is.
  10. Auxilium Cotidie - we hebben ruimte!

    Ben je met een klein groepje dat écht lekker actief wil spelen? Laat het me ingame weten:) (zie onze omschrijving alvorens te mailen aub)
  11. Auxilium Cotidie - we hebben ruimte!

    We hebben weer ruimte. Een paar plekken voor actieve grote spelers. Zie onze omschrijving voor alle info:)
  12. Basis goederen

    dit is idd een vraag voor een bs zelf. antwoorden zijn ook vrij logisch, dus zo'n topic starten, tsja. mag, maar verder... en btw; geen enkel probleem met wat dan ook bij ons. Alleen tijdens een hoofdstuk als er meerdere dezelfde onderzoeken vrijspelen. Maar dat is een kwestie van -max- een paar...
  13. Feedback toernooiaanpassingen

    Ik ga een lange poging doen om ipv top 100 (wat vrijwel niet meer mogelijk), toch nog kp's te harken met extra boosters etc. Als dat niet lukt, dan heeft inno er voor gezorgd dat mijn progressie naar de haaien gaat en dus mijn spelplezier ook.
  14. Feedback toernooiaanpassingen

    Wellicht nogmaals; maar net als in beta kan ik hier met geen mogelijkheid dezelfde score halen zonder enorme verliezen te lijden en/of boosters te verbruiken. BEDANKT INNO; het belangrijkste deel van het spel is KAPOT.
  15. Broederschapsavontuur (makkelijker maken innen)

    Zolang ik steden volgebouwd zie worden met mini's voor BA, accounts in bsen zitten die niet meer groeien omdat he tde optimale toernooi-stad is, blijf ik melden dat er misbruik wordt gemaakt van die 'toegestane' manier van spelen. Het is wat het is. Dat je hier niets van wilt weten; prima...
Bovenaan