• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschapsavontuur (makkelijker maken innen)

misschien de mogelijkheid maken om meerdere setjes tegelijk kunnen innen zonder verlies (vb: 20 setjes in één keer en 20 innen) scheelt in klikwerk ,
alsook het aanzetten 3h/9h/1dag/2dagen (per goederensoort natuurlijk)
 
Is al eens eerder om gevraagd, vooralsnog is Inno er niet gevoelig voor… hoort blijkbaar bij de 'moeilijkheid' van het BSA?
 
ook al is inno daar niet gevoelig voor toch blijft het steeds als verbeterpunt terug komen. Vooral als je een grote productie klaar hebt en dan maar een setje krijgt ipv de beoogde twee dan blijft het vervelend. En ook al heb je dit door ervaring geleerd in het vuur van het spel blijf je toch gemakkelijk die fout maken.
 
in bsa is het serieus klikken , dus ietwat verbeteren zou toch leuk zijn , als ze het toernooi konden verbeteren , waarom dan niet bsa ??
 
Een groter manco van de BSA is volgens mij dat je je halve stad moet ontruimen om het een beetje zinnig te kunnen spelen.
Als je in de top-10 wilt belanden moet je nog ruigere dingen doen.
 
en groter manco van de BSA is volgens mij dat je je halve stad moet ontruimen
Heb ik nog nooit last van gehad.. ik houd ik altijd een oppervlak zo groot als 2 x mijn stadhuis vrij.. en als ik weet dat een BSA aanstaande is, wacht ik met het starten van een nieuw hoofdstuk…
 

Aeva

Chef
Ik kan heerlijk mijn luchthaven weer helemaal opbouwen. Gewoon voor de heb en voor de leut :p
 
nee bedankt, dan wordt het nóg makkelijker voor BA-stadjes te misbruiken.
Alweer commentaar over het vermeende misbruik van anderen… speel jij je eigen spel zoals je wilt, maar hou eens op anderen misbruik te verwijten... terwijl het dat niet is! :confused:
 
Zolang ik steden volgebouwd zie worden met mini's voor BA, accounts in bsen zitten die niet meer groeien omdat he tde optimale toernooi-stad is, blijf ik melden dat er misbruik wordt gemaakt van die 'toegestane' manier van spelen.
Het is wat het is. Dat je hier niets van wilt weten; prima. Reageer dan niet en laat me lekker roepen in de woestijn. Nu geef je me een podium. Jouw/jullie keuze.
 
Reageer dan niet en laat me lekker roepen in de woestijn. Nu geef je me een podium. Jouw/jullie keuze.
Snap niet waarom je dit spel nog steeds speelt als je dit allemaal om je heen ziet gebeuren. Dit is niet goed en dat deugd niet. Er word teveel misbruik van gemaakt terwijl iets wat toegestaan is nooit misbruik kan zijn.
Spelers zoeken nu eenmaal de grenzen op van wat binnen het spel is toegestaan en daar het optimale uit te halen van wat zij denken wat nodig is.
Als het allemaal niet zo goed is draag dan eens wat oplossingen voor ipv alles wat gezegd word, het gelijk misbruik of wat dan ook te noemen.
Of misschien zelf een spel ontwikkelen die helemaal voldoet aan je eigen inzichten.
 

DeletedUser2037

Guest
Ze moeten gewoon divisies maken aan de hand van de huidige ranglijst van BS-en. Dan ben je zomaar van die kleine stadjes af.
Want die zullen dan in een hele lage divisie vallen waar de beloningen gewoon ruk zijn.
 

DeletedUser2037

Guest
Is al zo vaak voor gesteld.
Om inderdaad de ergernis te voorkomen dat mensen met enkel lvl 1 gebouwen spelen.
 

DeletedUser4585

Guest
Als de geruchten kloppen dan helpen die lvl 1 gebouwtjes niet meer in komende BSA (pas ~3 weken na afloop event). Inno is weer wat nieuws aan het verzinnen voor BSA's.
 
Bovenaan