• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Nog steeds geen vinkje voor eigen BS

Hi, dit bericht van 2019 even weer op gehaald.

Vinkje voor de apps betreft aanbiedingen eigen BS

Ik ben een I pad speler met heel af en toe op de pc. Bij de aanbiedingen scroll ik net zoals iedereen door de aanbiedingen heen om tussendoor de handel mijn broeders en zusters te vinden en af te nemen.

Kan er nu ook niet een vinkje komen net zoals op de PC?

Nu ben ik weer een stuk gegroeid en nu scrol ik mijn wezenloos om de aanbiedingen te zoeken van mijn teamleden ivm nu ook aanwezige spirituele goederen .

@DonFrank : het stond in de backlog en we zouden het ook niet deze oproep laten verdwijnselen je grote geheime boek;)

Maar ik ben nu toch wel een benieuwd wanneer het nu uit het boek getoverd wordt? Is hier al een planning voor?
Want wordt steeds minder grappig om de juiste aanbiedingen te vinden.
 
Goede/vanzelfsprekende dingen worden meestal terzijde geschoven.
Meestal heeft opnieuw benoemen ook geen zin.
Toch goed dat je het probeert:)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb even navraag gedaan naar de status hiervan. We willen geen kleine verbeteringen doorvoeren wanneer we liever groter verbeteringen door willen voeren. Het verbeteren van het handelsgebouw wordt in ieder geval overwogen.
 
Het is toch wel een heeeeelllll grote verbetering voor de app gebruikers hoor:(
Er zijn best wel veel spelers op de I pad.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Nee, het gaat om grote verbeteringen aan het handelsgebouw :) Wanneer er wensen zijn vanuit het team om grote aanpassingen door te voeren en in één keer een groot gedeelte aan te passen of opnieuw te bouwen van het handelsgebouw, dan heeft dat de voorkeur boven het implementeren van één kleiner onderdeel van het grotere geheel. Dat staat los van nieuwe features en staat ook los van "geld".
 
Ook ik zou graag een vinkje zien voor bs bij de handelaar, vergemakkelijkt het zoeken, zeker als je al aardig wat buren hebt om mee te handelen. Waarom onderscheidt tussen pc en tablet gebruikers?
Bvd
 
Waarom onderscheidt tussen pc en tablet gebruikers?
De app (die je gebrukt op ene samrtfoon of een tablet) is nu eenmaal een totaal ander stukje software (met veel meer beperkingen) dan een browser... vergelijk het maar met een twitter bericht of een bericht in sms of chat...
 
Bovenaan