• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Elfjegouddraadje

  1. Basis goederen

    Dat is dus ook wat ik bedoel Aiki vooral de toren toernooien en avonturen vragen zulke grote hoeveelheden basisgoederen dat je soms keuze`s moet maken om dit voorbij te laten gaan of er gewoon niet aan mee kunt doen. Daarom mijn vraag kan hier niet iets aan gedaan worden dat dit meer in...
  2. Basis goederen

    Je hebt gelijk Yogi ik moet hier inderdaad eens werk van maken. door alle evenementen komt dit er vaak niet van en heb je ook de nodige level 1 spullen nodig. Maar waarom zou ik dit niet in het Forum mogen vragen ? Het lijkt zo dat we ons dan alleen nog in onze eigen broederschap mogen roeren en...
  3. Basis goederen

    Kan er niet een keer gekeken worden naar de hoeveelheid basisgoederen die overal voor gevraagd worden ? Zo langzamerhand heeft bijna iedereen hier een chronisch tekort aan, de verhouding lijkt hier helemaal zoek te zijn het handelshuis staat vol met de vraag naar basisgoederen zelfs het...
  4. Het Wilgenhutje

    We hebben bij Het Wilgenhutje nog plek voor 2 spelers die van de toernooien houden. Momenteel halen we 8 kisten, ons streven is om de 10 te halen. Wie wil ons daarbij helpen? Groetjes star light kiss
  5. Plakken en copyeren

    Het werkt
  6. Plakken en copyeren

    Dank je wel
  7. Plakken en copyeren

    ja
  8. Plakken en copyeren

    gewoon met de muisknop
  9. Discussietopic Wereld Winyandor

    kun je met een bestaand account je aansluiten bij een broederschap in Winyandor en zo dus overstappen naar de andere wereld en kun je ook met beide accounts in 1 broederschap spelen?
  10. Plakken en copyeren

    Waarom kan ik op/van de mail en tijdlijn niets meer plakken en copyeren?
  11. chat

    Hij doet het ook als ik er maar 1 tabblad op heb staan maar je hebt mij wel op een idee gebracht ik heb de browsing data opgeschoont en hij lijkt het nu weer goed te doen.Bedankt
  12. chat

    Telkens als ik de chat gebruikt heb dan werkt het hierna niet meer dan moet ik eerst weer opnieuw opstarten voordat de chat weer werkt.Hebben hier meer mensen last van? Dit gaat nu al een poosje
  13. Feedback broederschapsavonturen

    ik vraag mij af of en wanneer inno iets veranderd aan het door ploeteren van de opdrachten ieder onderdeeltje klik klik klik ik kan mij geen enkel spel herinneren waar je zo oneindig vaak moet klikken om 1 enkel opdrachtje te vervullen ik durf rustig te zeggen dat ik hier al behoorlijke...
  14. Niet reproduceerbaar pagina in het spel laad niet

    Bedankt is altijd handig om te weten Zelf speel ik grotendeels op Maxthon en zowel op Beta als de nl versie heb/had ik dat probleem op google werkte het wel.Vandaag werkt het op Maxthon op nl wel weer maar op Beta niet het probleem speelt alleen als ik naar de onderzoek boom wil daarom lijkt het...
  15. Niet reproduceerbaar pagina in het spel laad niet

    ik denk dat ik dan maar even een support-ticket aanmaak probleem trat in een keer gisteravond laat op.
Bovenaan