• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Plakken en copyeren

In mijn broederschap klagen ze er ook over maar mij lukt het altijd wel dus ik weet niet wat ik dan anders doe.
 
Ik vind het ook vervelend dat men dat niet meer kan, ik ben overgeschakeld naar html5 zou het daar door komen denkt u?
 
Kan wel, maar van begin naar eind van de tekst komt erg precies waar je begint. Je moet dan op de 1e letter gaan staan voor je de muis indrukt. Van einde terug naar het begin werkt veel eenvoudiger, je kunt dan ergens achter de laatste letter beginnen, maakt niet uit waar.

Als je meerdere regels kopieert werkt dat gewoon, behalve dat het chat scherm het niet goed laat zien, allerlei geselecteerde tekst wordt onzichtbaar. Niets van aantrekken verder, is alleen een visuele bug.
Ik heb dat een keer gerapporteerd op het forum, maar niemand doet er iets mee.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik gebruik ook Html (al een tijd) en kan daarmee prima plakken en kopiëren met Ctrl-C en Ctrl-V. Op allerlei verschillende browsers ook.
 
In Html5 zijn de mogelijkheden van de rechtermuisknop anders, en kopiëren en plakken horen daar niet meer bij.

Tekst selecteren, dan kopiëren met Ctrl-C en plakken met Ctrl-V werkt wel altijd.
 
IN GAME KNIPPEN, KOPIEREN EN PLAKKEN: Werkt zowel in chat als in pb: selecteer met je linker muisknop de tekst die je wilt knippen/kopieren/plakken. Nu kun je knippen (CTRL-x), kopieren (CTRL-c) en plakken (CTRL-v)! Als je tussendoor je rechtermuis menu probeert te gebruiken, kan het voorkomen dat (in Elvenar) je keyboard niet meer werkt! Oplossing is dan uit- en weer inloggen...
 
als je bent overgeschakeld, dan kan je niet meer kopieren en plakken door de rechtermuisknop te klikken en dan kopieren te drukken.
In html5 moet je de tekst die je wil kopiëren eerst selecteren, en dan druk je ctrl-c, om te plakken dan terug ctrl-v.

het is iets anders, maar in beide versies moet het nog steeds lukken
Dank je wel
 
Bovenaan