• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De zomerse zonnewende

DeletedUser2578

Guest
Komt vast een nieuw hoofdstuk waarin ze bruikbaar zijn...

Komt er nog een nieuw hoofdstuk? (hfst.15):rolleyes: Heb daarover nog niks kunnen vinden. Ben benieuwd hoe die dan weer uit zal zien, wat er nog valt te verzinnen:D
 

DeletedUser2578

Guest
Van dit soort opdrachten achter elkaar wordt ik er niet echt blij van:confused:
107- Voltooi 15 provincie ontmoetingen OF voltooi 75 toernooi ontmoetingen (15 ontmoetingen is bijna 2 provincies)
108- Verzamel 9 relikwieën
109- Voltooi 2 provincies. (Om weer 2 provincies te voltooien moet je weer 1 provincie extra verkennen dat kost bij mij 45 uur bij:eek:).
 

DeletedUser1570

Guest
Van dit soort opdrachten achter elkaar wordt ik er niet echt blij van:confused:
107- Voltooi 15 provincie ontmoetingen OF voltooi 75 toernooi ontmoetingen (15 ontmoetingen is bijna 2 provincies)
108- Verzamel 9 relikwieën
109- Voltooi 2 provincies. (Om weer 2 provincies te voltooien moet je weer 1 provincie extra verkennen dat kost bij mij 45 uur bij:eek:).


Bij mij duurt het vier en een halve dag. Er is op deze manier niet veel aardigheid aan.
Ik heb normaal veel provincies in voorraad voor de relikwieën en confrontaties. Daar ben ik al lang doorheen. Is me bij vorige evenementen nog nooit gebeurd.
 
Komt er nog een nieuw hoofdstuk? (hfst.15):rolleyes: Heb daarover nog niks kunnen vinden. Ben benieuwd hoe die dan weer uit zal zien, wat er nog valt te verzinnen:D
dit is helemaal offtopic, maar tuurlijk komt er nog een nieuw hoofdstuk. ER zijn nog 3 eenheden die nog niet aan 3 ster zitten en ook waren er op beta al bugs van mensen die plots hun kazerne konden upgraden hoger dan het max lvl van constructen.
 

DeletedUser2578

Guest
@SparklyElf : (Opdracht 107) Wacht tot dinsdag en daarna om de 76 toernooi ontmoetingen te doen. doe daar dan van enkele 3 van de 4 ontmoetingen en maak die af voor (Opdracht 108) de relikwieën) Zo hou je misschien een provincie over voor (Opdracht 109). Je hebt nog 10 dagen voor de resterende opdrachten. :cool:

Bedankt voor je tip! 75 toernooiontmoetingen is ook niet mis; neemt ook wat tijd, legers en grondstof maar zo ga ik het denk ik doen. Ben nu ook al bezig met een provincie verkennen.
 

DeletedUser2578

Guest
Bij mij duurt het vier en een halve dag. Er is op deze manier niet veel aardigheid aan.
Ik heb normaal veel provincies in voorraad voor de relikwieën en confrontaties. Daar ben ik al lang doorheen. Is me bij vorige evenementen nog nooit gebeurd.
Ja vier en een halve dag is lang, deze keer zitten erg lange opdrachten tussen, gelukkig hebben we nog 13 dagen. Ik had ook aardig wat provincies in voorraad maar zijn allemaal op. Aan de andere kant is het voordeel dat je op deze manier je provincies vrij speelt. Ik vraag me wel af als je door de events op een bepaalde punt komt dat je al je provincies hebt vrij gespeeld wat moet je dan?o_O
 

DeletedUser2578

Guest
dit is helemaal offtopic, maar tuurlijk komt er nog een nieuw hoofdstuk. ER zijn nog 3 eenheden die nog niet aan 3 ster zitten en ook waren er op beta al bugs van mensen die plots hun kazerne konden upgraden hoger dan het max lvl van constructen.
Ben benieuwd! :)
 
Bedankt voor je tip! 75 toernooiontmoetingen is ook niet mis; neemt ook wat tijd, legers en grondstof maar zo ga ik het denk ik doen. Ben nu ook al bezig met een provincie verkennen.

In meerdere rondes goed te doen. Bv 1x 10 provincies (40) + 1x 9 provincies (36) en je bent er. Op die manier kun je je normale toernooispel met evt een klein beetje extra gebruiken om deze opdracht te voltooien. Zo doe ik de eerste paar rondes standaard 9 provincies.
 
Is de winkans op de dagprijzen aangepast? Volgens mij is heeft alleen het kistje van 142 nog een winkans van 30% op de dagprijs. En ja die krijg je lang niet altijd of je hebt er niet genoeg van die zonnevlammen (of hoe ze ook heten). De lol gaat er zo een beetje af. De vele gevechten en relics of magische academie opdrachten trekken je account behoorlijk leeg en dan er kwa prijzen vrijwel niets voor terug winnen... De hoofdprijs als je al al die artefacten kunt bemachtigen levert ook niet zo veel op.

Vind het nu toch wel een teleurstellend event worden.
 

DeletedUser2578

Guest
De vele gevechten en relics of magische academie opdrachten trekken je account behoorlijk leeg en dan er kwa prijzen vrijwel niets voor terug winnen... De hoofdprijs als je al al die artefacten kunt bemachtigen levert ook niet zo veel op.
Ben het met je eens, hopelijk is het volgende event minder zwaar en wordt het met mooie beloningen gecompenseerd.
 
@Raafke : velen zijn jou eens dat dit evenement één van de mindere is. Maar nog niet zo lang geleden was er kritiek op de de Setprijzen, die moeilijk te verzamelen waren, met dit soort evoluerende prijzen kan iedereen toch ( een beetje ) meedoen met de hoofdprijs.
De dagprijs is een ander verhaal > 30 % kans op de dagprijs betekend niet dat je elke 3e of 4e keer de prijs MOET winnen.
Het is net als met een loterij > je wint wel of niet > 50 - 50 dus. (zelf speel ik liever altijd het goedkoopste kistje > met 20 x een kistje van 5 % heb ik 20 x kans op WEL of NIET de dagprijs) :cool:
 

Deleted User - 147694

Guest
Vind het nu toch wel een teleurstellend event worden.

Ze hebben voor dit event alles zo min mogelijk aantrekkelijk gemaakt lijkt het.

- Moeilijke opdrachtenreeks
- Keuze voor T1 Bonusproductie is een extra handicap voor Staalspelers en Houtmensen
- Niet bijzonder goede hoofdprijs voor de meeste spelers
- Kans op dagprijzen verlaagd (is voor mij gevoelsmatig lager dan bij andere events)

Kijk, ik vind het niet erg als events wat moeilijker zijn dan normaal, maar het is voor mijn gevoel voor de ene speler veel moeilijker gemaakt dan voor de andere speler en dat zorgt er voor dat bij dit event het gelijke speelveld wat gebruikelijk is bij events compleet onderuit haalt...
 

DeletedUser2578

Guest
In meerdere rondes goed te doen. Bv 1x 10 provincies (40) + 1x 9 provincies (36) en je bent er. Op die manier kun je je normale toernooispel met evt een klein beetje extra gebruiken om deze opdracht te voltooien. Zo doe ik de eerste paar rondes standaard 9 provincies.
Klopt, zo wordt het ook tegelijkertijd een onderdeel van het wekelijkse toernooi, twee vliegen in één klap! Bedankt voor je reactie!:)
 

Deleted User - 147694

Guest
Helemaal mee eens > misschien iets voor een voorstel om in plaats van T1, altijd marmer te vragen ?

Simpelweg de T1 zoals normaal het geval is, is voldoende.

Je hebt dan zelf de keuzevrijheid om de voor jou het meest geschikte T1-goederenfabriek te kiezen, daar is naar mijn mening nooit een probleem mee geweest, als iemand dan zelf de voorkeur heeft om voor een 2x2 T1-fabriek te kiezen, dan is dat ook prima, maar nu ben je gebonden aan je bonus en is de keuzevrijheid volledig komen te vervallen...
 
Een betovering die je in de magische academie kan maken, of bij toeval vanuit een kistje krijgt bij burenhulp. In het geval er een toernooi bezig is, dan kan je daar ook een betovering krijgen.
 
Een betovering die je in de magische academie kan maken, of bij toeval vanuit een kistje krijgt bij burenhulp. In het geval er een toernooi bezig is, dan kan je daar ook een betovering krijgen.

Waarom is de opdracht dan niet gewoon "Verzamel één betovering", zoals het normaal genoemd wordt?
Of is er toch een verschil, bijvoorbeeld dat hier ook dierenvoer meetelt? @DonFrank
 
Simpelweg de T1 zoals normaal het geval is, is voldoende.

Je hebt dan zelf de keuzevrijheid om de voor jou het meest geschikte T1-goederenfabriek te kiezen, daar is naar mijn mening nooit een probleem mee geweest, als iemand dan zelf de voorkeur heeft om voor een 2x2 T1-fabriek te kiezen, dan is dat ook prima, maar nu ben je gebonden aan je bonus en is de keuzevrijheid volledig komen te vervallen...

Zou mogelijk moeten zijn, afgelopen uitdaging was ook zo opgezet.
Zou een hele verbetering zijn. Ik merk zelf bij me mini dat die 2x2's Erin hakken waar 1x2 nauwelijks wordt gevoeld.
 
Bovenaan