• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Uitdagingen

DeletedUser3236

Guest
Bij mij doet ie het nu ook.

Ik vind het wel leuk.
Voor de eindprijs moet je wel iets extras doen, maar voor de kleinere prijzen kan je ook met 3 uur producties wel toe. Het is in ieder geval minder klikken dan een BSA, en ook minder stress omdat je niet precies 10 van iets hoeft te maken. Een zelfde soort systeem zou ook voor het BSA moeten worden ingevoerd.
 
opnieuw ingelogd en nu doet het event het wel. Wat een verschil zeg! Op beta moest ik 4350 punten verzamelen en dat ging rap en nu 3503 hier. Kost nu meer inspanning. Jammer dat het niet overal gelijk is
 

DeletedUser3722

Guest
Ik vind het wel leuk.
Effe weer even iets anders.
Voordeel t.o.v. BSA is dat ieder voor zich kan bepalen of ze er voor gaan.
Bij BSA is de samenwerking leuk, maar ontstaat er ook een bepaalde afhankelijkheid van elkaar.

Prijs waardeloos, ach ik kan kp altijd gebruiken. Vind het daarom niet waardeloos. En ik hou van cadeautjes/prijzen :p
En klikken doe ik toch wel voor producties en spreuken, dus neem het wel voor lief.
 

DeletedUser2037

Guest
Nu zie ik toch een groot verschil tussen een "groot " account en kleinere accounts.
Je zou zeggen dat grotere accounts meer medailles nodig hebben dan de kleinere.
Nu blijkt het dus precies andersom te zijn.
Ik speel dus met een 2e account om de boel beter te organiseren en blijkt dat ik daar 4300 nodig heb.
Terwijl bij mn grote account maar zo'n 3600 nodig heb.
Waarom dit verschil vraag ik mij dan af.
 

DeletedUser2037

Guest
te groot verschil voor verschillende levels.
Ik heb nog een veel kleiner account en nu blijkt dat ik daar dus 700 medailles meer moet dan op mn normale account, dat ongeveer 10x zo groot is.
Beetje vreemde verdeling.
 

DeletedUser2037

Guest
plaats 1558 moet 3503 medailles en plaats 11451 moet 4350 medailles, verschil van 847. Je krijgt met kleinere accounts alleen maar meer medailles als je ze voor langere tijd aanzet. Zo is het verschil voor kleinere accounts zelfs negatief bij 15 minuten tegenover de grotere accounts. 2 tegen 3. Maar wordt het daarna wel beter voor de kleinere, maar je moet ze dus langer aanzetten waardoor je minder vaak kunt oogsten. Ik vind die verdeling toch apart gemaakt.
Even snel een rekensommetje voor kleine accounts.
Als je ze per uur oogst (8 medailles) dat is 192 per dag das 576 in 3 dagen. Dan heb je dus 8 werkplaatsen nodig en 3 volle dagen om elk uur te oogsten (succes met dat)
Dan gaan we naar 3 uren: (18medailles) dat is dus al 6 minder dan dat je ze per uur oogst (25%), dus 10 werkplaatsen en elke 3 uur oogsten
Als je zo door rekent dan heb je , of veel werkplaatsen nodig of gigantisch veel vrije tijd.
En ja, je kan er een spreuk of 100 opgooien voor extra medailles, maar is dat het nu echt waard?
 

DeletedUser3012

Guest
opnieuw ingelogd en nu doet het event het wel. Wat een verschil zeg! Op beta moest ik 4350 punten verzamelen en dat ging rap en nu 3503 hier. Kost nu meer inspanning. Jammer dat het niet overal gelijk is
Huh? bij mij zijn het wel 4350 medailles. Is het misschien hoofdstuk gebonden?
 

DeletedUser2037

Guest
lijkt me stug. Je staat 1400 plekken onder mij
Of het moet zijn, hoe hoger je staat, hoe minder je moet.
 

DeletedUser2037

Guest
Bij de groten in mijn BS is het ook allemaal 3505. Ik denk dus hoe kleiner je bent, hoe meer je moet (helaas)
Het is verder wel grappig, maar de tijd niet waard.
 
Bij de groten in mijn BS is het ook allemaal 3505. Ik denk dus hoe kleiner je bent, hoe meer je moet (helaas)
Het is verder wel grappig, maar de tijd niet waard.

De 4350 variant is half zo makkelijk Dan de 3503 versie.

Zelf heb ik de 3503 variant en zal het event negeren. Met niets specials doen haal ik de 1500 toverspreukfragmenten ook en de rest is de moeite niet waard

De 4350 variant had ik wel kunnen halen en dus gedaan.
 

DeletedUser1277

Guest
Ik vind het verschil tussen de 3500 en 4300 variant wel erg groot, de 3500 variant blijkt gewoon 2x zoveel moeite te kosten and al 4300 variant.

Bij ons in de BS komen beide varianten voor. Het is ons alleen niet duidelijk waarom en of het aan een bepaald level of iets hangt welke versie je krijgt. Iemand een idee hoe dat zit? Spelers die door de hoofdstukken zijn hebben verschillende versies dus dat kan het niet zijn.
 
In beta werd gezegd dat het verschil tussen 3500 en 4300 een test was.

OFTEWEL:
0,0 geluisterd naar feedback nog handelen volgens logica.
Niet OF 3500 OF 4300
GEEN verschil in punten voor spreuken
GEEN verschil in tussentijdse beloningen
WEER iets nieuws terwijl zoveel ouds nog gefixt moet worden...
(hier heb ik 3500 variant; verschil is random)
 
Bij ons in de BS komen beide varianten voor. Het is ons alleen niet duidelijk waarom en of het aan een bepaald level of iets hangt welke versie je krijgt. Iemand een idee hoe dat zit? Spelers die door de hoofdstukken zijn hebben verschillende versies dus dat kan het niet zijn.

Op beta kwam men niet verder dan dat het een coin flip is welke versie je krijgt. Men heeft (nog) geen patroon kunnen ontdekken.
 

DeletedUser2037

Guest
Misschien eens tijd om een soort ladder er in te brengen.
Als je tijdens de 1e keer meer dan …. punten haalt, dat je naar een moeilijker level gaat ( met betere prijzen uiteraard)
Tijdens de 2e keer heb je de kans om weer te zakken naar 1 als je niet genoeg haalt maar weer een level stijgt als je meer dan … punten haalt ( en weer betere prijzen kunt winnen).
Op deze manier krijg je een soort competitie tegen jezelf waar je zo goed mogelijke prijzen wil ( en kan) winnen.
 

DeletedUser3722

Guest
Ik had de feedback op de beta gelezen en ook daar kwamen ze niet uit waar de verschillende versies op gebaseerd zijn.
Ook wij hebben in de bs verschillende levels en lijkt de 4350 variant de simpelste te zijn.
 

DeletedUser2037

Guest
Als je bij de 3503 alles met 15 minuten doet, ben je sneller klaar dan alles bij de 4350
 
Ik had de feedback op de beta gelezen en ook daar kwamen ze niet uit waar de verschillende versies op gebaseerd zijn.
Ook wij hebben in de bs verschillende levels en lijkt de 4350 variant de simpelste te zijn.

Als je bij de 3503 alles met 15 minuten doet, ben je sneller klaar dan alles bij de 4350

upload_2019-1-10_19-3-46.png


Oordeel zelf welke je makkelijker vind.
 
Bovenaan