• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback aanpassing oude evenementsgebouwen

DeletedUser2521

Guest
Hallo Forumleden en Team Elvenar Nederland,
Ik kom hier niet zo vaak en las gisteren de reacties tot dan toe over de Evenementsgebouwen aanpassingen en ik dacht: wat triest van al die spelers die zoveel bevolking en cultuur verliezen, terwijl ik slechts met 104 elven minder was gedupeerd.
Ik had vanochtend ook al een mooie reactie bedacht van prachtig spel dat Elvenar soms heel frustrerend en dan weer hemelhoog uitbundig makend, maar wat ze nu hebben gedaan kan echt niet...
En zie daar: het forum werkt, alle opbouwende kritiekgevers dankjewel en ook Inno en het Nederlandse Elvenarteam bedankt voor deze mooie oplossing. Ik hoop dat het inderdaad voor veel zwaar gedupeerde spelers reden is om niet af te haken of terug te keren in het spel.
Nogmaals iedereen bedankt die heeft bijgedragen tot deze oplossing.
 

DeletedUser1026

Guest
@Desi : is dat derde kaart van het avontuur bereikt, of volledig gespeeld?

Dat is ook wat ik me meteen afvroeg: Je start in ronde 1, als je die klaar hebt 'bereik' je ronde 2 op het moment dat je de kist int. Dus als je ronde 2 klaar hebt, bereik je ronde 3 op het moment dat je de kist van ronde 2 hebt ge-ind! Ik vraag me af of ze dat bedoelen of het innen vande 3e kist (het bereiken van de put?) dit staat er toch echt zo:

Citaat: 'Om ook dat te compenseren, krijgen alle spelers die in een broederschap zitten die eht derde niveau van het avontuur hebben bereikt een gratis Fenikscultus gebouw van jouw hoofdstuk. Deze geeft zowel cultuur als inwoners.'
 

DeletedUser2521

Guest
Ik ben diegene waar @Didi het over had die overwoog om te stoppen en heb hiertoe ook besloten.
Ik heb een bewuste keus gemaakt om bij de evenementen te gaan voor de gebouwen met de hoogste populatie omdat ik de verscheidenheid van gebouwen leuker vind dan al die rijen met huizen. Ik heb hier ook wat diamanten voor gebruikt. Er is dus tijd en geld in deze gebouwen gestoken en deze herbalancering voelt bij mij dan ook aan als diefstal.
Ook de beweegreden om de 'oude' en 'nieuwe' spelers naar elkaar toe te brengen vind ik flauwekul want toen er diamanten in de kistjes bij aanvang van een hoofdstuk kwamen vond men het niet nodig om gelijk te trekken en grepen de 'oude' spelers naast deze diamanten. Het is meten met 2 maten en argumenten gebruiken zoals het maar uitkomt.
Tevens is het gebrek aan informatie bijzonder droevig. Er zijn bij mij 12 gebouwen getroffen met in totaal 4000 populatie en sta ik nu stil. Dit zou ik kunnen oplossen door evenementgebouwen weg te doen en er huizen voor terug te zetten maar welke gebouwen? Er is namelijk totaal niets bekend over de update mogelijkheden en als je de verkeerde gebouwen kiest om weg te doen wordt je misschien nog eens getroffen.
Ook de algehele houding van Inno naar de spelers cq klanten vind ik getuigen van minachting en ik heb toch aardig wat spelen gespeeld maar Inno spant de kroon.
Ik kan nog wel even door gaan want het zit me hoog maar dat zal ik jullie niet aan doen. Ik zal Elvenar zeker de eerste tijd gaan missen en zeker de BS leden omdat ik een geweldige BS zit die al een aktie gestart waren on me te behouden. helaas moet ik hun teleur stellen, het zit me te hoog omdat ik nu ook het vertrouwen kwijt ben en bv aan evenementen niet mee zou doen.

Rest mij om iedereen te bedanken voor de prettige tijden ik zal niet alle namen noemen maar wil er toch 1 naar voren halen.
@Lionell hartelijk bedankt hier voor het forum. Met al je inspanningen heb je het forum zeker naar een hoog nivo getild. Toch knap om zoveel werk als vrijwillger te verzetten. Hulde :)

Het gaat jullie allemaal goed en misschien kom ik jullie nog eens tegen bij een ander spel.

Tot ziens

Jammer dat je gaat en ik onderschrijf je extra aandacht voor Lionell.
 
Dat is ook wat ik me meteen afvroeg: Je start in ronde 1, als je die klaar hebt 'bereik' je ronde 2 op het moment dat je de kist int. Dus als je ronde 2 klaar hebt, bereik je ronde 3 op het moment dat je de kist van ronde 2 hebt ge-ind! Ik vraag me af of ze dat bedoelen of het innen vande 3e kist (het bereiken van de put?) dit staat er toch echt zo:

Citaat: 'Om ook dat te compenseren, krijgen alle spelers die in een broederschap zitten die eht derde niveau van het avontuur hebben bereikt een gratis Fenikscultus gebouw van jouw hoofdstuk. Deze geeft zowel cultuur als inwoners.'

Ik ga er vanuit dat je het fenikscultus gebouw alleen krijgt als je ook de prijs van de derde kaart heb gehaald. Dat lijkt me wel zo eerlijk, want die prijs was bij mijn tweede account nog geen dag later al minder waard.

Mooie compensatie trouwens. Blij dat er geluisterd is naar de feedback.
 

DeletedUser3

Guest
Dat is ook wat ik me meteen afvroeg: Je start in ronde 1, als je die klaar hebt 'bereik' je ronde 2 op het moment dat je de kist int. Dus als je ronde 2 klaar hebt, bereik je ronde 3 op het moment dat je de kist van ronde 2 hebt ge-ind! Ik vraag me af of ze dat bedoelen of het innen vande 3e kist (het bereiken van de put?) dit staat er toch echt zo:

Citaat: 'Om ook dat te compenseren, krijgen alle spelers die in een broederschap zitten die eht derde niveau van het avontuur hebben bereikt een gratis Fenikscultus gebouw van jouw hoofdstuk. Deze geeft zowel cultuur als inwoners.'

Dat ga ik navragen.
 

DeletedUser3

Guest
Vind het ook een mooie compensatie.

@Desi bestaat er een mogelijkheid om de compensatieprijzen te doneren aan een bs-lid die flink geraakt is? Ik krijg namelijk nu die compensatie ook, maar ik ben er niet op achteruit gegaan. Zou het graag af willen staan aan iemand die het wel nodig heeft om verder te kunnen.

Neem even via support contact met me op. Dan kijken we per geval wat er te regelen valt. Ik moet dit zelf ook uitzoeken.
 

DeletedUser3012

Guest
Na de Update waardoor iedereen in de min kwam te zitten met bevolking en cultuur, werd het natuurlijk hoog tijd dat hier verandering in gebracht zou worden. En zie hier: 'een gratis magisch woonhuis voor iedereen!!' Ik weet niet wat jullie denken, maar daardoor verdient InnoGames wel een paar hoeraatjes, omdat dit de beste compensatie is ever!
Lang leve InnoGames:)
 

DeletedUser

Guest
Neem even via support contact met me op. Dan kijken we per geval wat er te regelen valt. Ik moet dit zelf ook uitzoeken.

Zul je altijd zien, ik kan momenteel niet de spelers bereiken aan wie ik het graag zou willen geven. Support contact zal morgen worden daardoor
 

DeletedUser1570

Guest
HIEP HIEP HOERA!! :)

hoeradansje.gif
 

DeletedUser3554

Guest
Inderdaad een goede actie,geef mijn huis en Feniks gebouw maar aan een ander BS-lid, -7500 mensen en -4000 cultuur is niet makkelijk om op te lossen. Zo zijn er velen die zwaar getroffen zijn, nog niet hebbende over over de diamanten die ik wel krijg bij de dwergen, feeën en verder (nu 600 extra bij het begin van de feeën) en waarschijnlijk heeft de upgrade van de arbeiders naar 3 maar 450 diamanten gekost (120 diamanten uit de wensput, dan zou ik ooit 60 diamanten ineens geïnd moeten hebben?).

Bij het huidige app-evenement: schuif die ook maar door.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser222

Guest
Ik werd op de hoogte gesteld door BS leden die mij opmerkzaam maakten op de post van @Desi.
Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing want dit had ik niet verwacht. Alleen al het feit dat de grote impact op dit gebeuren te erkennen was voor mij geweldig om te vernemen.
De compensatie is meer dan ruimhartig.
Hiermee hebben jullie mij over de streep getrokken en blijf ik.
Gelukkig maar want ik had al last van ontwenningsverschijnselen.

@Lionell, al trek ik mijn besluit om te vertrekken in, mijn complimenten aan jou blijven overeind.:)
 

DeletedUser1427

Guest
Ik werd op de hoogte gesteld door BS leden die mij opmerkzaam maakten op de post van @Desi.
Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing want dit had ik niet verwacht. Alleen al het feit dat de grote impact op dit gebeuren te erkennen was voor mij geweldig om te vernemen.
De compensatie is meer dan ruimhartig.
Hiermee hebben jullie mij over de streep getrokken en blijf ik.
Gelukkig maar want ik had al last van ontwenningsverschijnselen.

@Lionell, al trek ik mijn besluit om te vertrekken in, mijn complimenten aan jou blijven overeind.:)

We zijn al heel blij dat je blijft @Lussie100 !!
 
Bovenaan